2218
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
11 maj 2011
Kankse kan möta upp er Kungsbacka bor då i kungsbacka? Drar ni vid 9 eller?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

15 Inlägg
12 maj 2011
Bullet--- skrev:
Arvebro skrev:
Folk från sydöstra skåne som ska dit ? Vi är några CRX/Civic:ar som tänkte samlas på bilbengtsson i sjöbo för gemensam färd mot Helsingborg. Hade varit en fin syn för mötande om fler vill köra med,
Någon som vill köra med? Är de någon som ska ställa ut så kör vi så vi är där i god tid. Svara gärna om du är sugen och vilken tid som är lagom för samling. samt vad för bil du kör. Finns möjlighet av tankning och biltvätt vid behov wink Mvh Marco & co

Vilket håll tar ni till Helsingborg?

Jag har dragit igång en liten samkörning från Malmö så vi kankse möts på väg upp.

Jag tror vi kör på motorvägen i lund eller. Malmö. Finns de ngt bra ställe man kan mötas  Upp på ?  Ju fler vi är destu roligare !

88 Inlägg
12 maj 2011
Hejsan! Är i behov av strålkastare till en skyline R32. Skicka pm om ni har några. i så fall kan jag köpa dom nere på wangan. Cya

2 077 Inlägg
12 maj 2011
Perry426 skrev:
Hejsan! Är i behov av strålkastare till en skyline R32. Skicka pm om ni har några. i så fall kan jag köpa dom nere på wangan. Cya

Kolla med micke på Superior smile
Dem kanske har!
www.superiorimports.se

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

850teefem
12 maj 2011
evo iv kommer big_smile vad kostar de o ställa ut? mvh Alexx

457 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
850teefem skrev:
evo iv kommer big_smile vad kostar de o ställa ut? mvh Alexx

- gott smile 50 :- kostar de smile

850teefem
12 maj 2011
okok tackar big_smile

15 Inlägg
12 maj 2011
Bullet--- skrev:
Arvebro skrev:
Bullet--- skrev:

Vilket håll tar ni till Helsingborg?

Jag har dragit igång en liten samkörning från Malmö så vi kankse möts på väg upp.

Jag tror vi kör på motorvägen i lund eller. Malmö. Finns de ngt bra ställe man kan mötas  Upp på ?  Ju fler vi är destu roligare !

I min tråd har jag skrivit Ica Maxi Toftanäs för vi samlades där vid första wanganmeet. Ligger ju intill yttre ringvägen. För om ni tar E65 in till Malmö o svänger av o tar Yttre så är det rätt enkelt att svänga förbi maxi.

Okej. Ja men de hade varit nice smile. Ska ni ställa ut osv ? Mest så vi kan räkna på vilka tider vi ska samlas

Ubåtsingenjör
7 371 Inlägg
12 maj 2011
ok om man kommer med en tysk bil och kollar ? roll vill ju inte missa alla fina riskokare wink

Lastbilschaffis
79 Inlägg
12 maj 2011
CHEEVA skrev:
ok om man kommer med en tysk bil och kollar ? roll vill ju inte missa alla fina riskokare wink

ja hur du kommer dit spelar väl ingen roll, men du kommer ju inte in på området med bilen!

Mer kurvor åt folket!

Ubåtsingenjör
7 371 Inlägg
12 maj 2011
Helli skrev:
CHEEVA skrev:

ja hur du kommer dit spelar väl ingen roll, men du kommer ju inte in på området med bilen!

finns det något bra ställe i närheten att parkera ?

Lastbilschaffis
79 Inlägg
12 maj 2011
CHEEVA skrev:
Helli skrev:
CHEEVA skrev:

finns det något bra ställe i närheten att parkera ?

du hittar nog någon:)
http://www.google.se/imgres?imgurl=http … &ty=97

Mer kurvor åt folket!

457 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
Bullet--- skrev:
Arvebro skrev:
Bullet--- skrev:

I min tråd har jag skrivit Ica Maxi Toftanäs för vi samlades där vid första wanganmeet. Ligger ju intill yttre ringvägen. För om ni tar E65 in till Malmö o svänger av o tar Yttre så är det rätt enkelt att svänga förbi maxi.

Okej. Ja men de hade varit nice smile. Ska ni ställa ut osv ? Mest så vi kan räkna på vilka tider vi ska samlas

Ingen av oss kommer ställa ut vad jag vet. Men hade tänkt dra därifrån vid 10,00 tiden. typ

- klart ni ska ställa ut smile Va inte rädda för det smile

850teefem
12 maj 2011
jag ställer ut evon.... ( finns de plats o tvätta ) MVH

457 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
850teefem skrev:
jag ställer ut evon.... ( finns de plats o tvätta ) MVH

- det finns en tvätt bara någon meter från stället ( gör det själv tvätt ) du lär inte missa det !

850teefem
12 maj 2011
okok tack så mkt big_smile
betalning sker när man kommer in?

88 Inlägg
12 maj 2011
Ja skulle va nice om det gick o tvätta i närheten. 45mil då är nog bilen riktigt skitig.

OBS! Är ingen Mamma eller Pappa. Men hoppas kunna se alla tänkta bilar på träffen som skall dit.
så använd huvudet när ni kör. Vet hur det brukar vara ibland när man åker till/från träffar.
menar inte att man inte får gasa, men drive carefully..

850teefem
12 maj 2011
Perry426 skrev:
Ja skulle va nice om det gick o tvätta i närheten. 45mil då är nog bilen riktigt skitig.

OBS! Är ingen Mamma eller Pappa. Men hoppas kunna se alla tänkta bilar på träffen som skall dit.
så använd huvudet när ni kör. Vet hur det brukar vara ibland när man åker till/från träffar.
menar inte att man inte får gasa, men drive carefully..

håller med totalt big_smile KÖR LUNGT

2 077 Inlägg
12 maj 2011
CHEEVA skrev:

Absulut smile
ALLA är välkomna o titta så smile
Tyskstuk o JDM e ju nästan samma big_smile jag är en sucker för båda big_smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

457 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
850teefem skrev:
okok tack så mkt big_smile
betalning sker när man kommer in?

- yes ni kommer fram till mig och betalar då ni kommer att få en lapp som ni ska fylla i på den står det följande:

Bil nr: fylls i av mig eller av någon i crew
Bil info:
Ägare:

Kom hellst med en 50 lapp smile
Tvätt finns bara någon meter ifrån träffen!

Glöm inte att det kommer att finnas dekaler att köpa! smile

Sök