någon som vet vad det är för storlek på bromsskivorna på audi a4 01 (nya modellen) fram finns det både 312*25 och 288*25 och bak finns det 245*10 och 255*12. hur ska man veta vilka som passar min bil utan att behöva skruva av skivorna och mäta
har försökt mäta med fälgen på men de va riktigt svårt hade de varit större skillnad hade jag kunnat gissa men de va inte lätt här.. sen där bak mätte jag tjockleken också för de va tydligen också skillnad på de olika.. och då mätte jag till 10mm men man vet ju inte om de två mm är ner slitna bara riktigt svårt
har försökt mäta med fälgen på men de va riktigt svårt hade de varit större skillnad hade jag kunnat gissa men de va inte lätt här.. sen där bak mätte jag tjockleken också för de va tydligen också skillnad på de olika.. och då mätte jag till 10mm men man vet ju inte om de två mm är ner slitna bara riktigt svårt
men allvarligt hur svårt är det att bara hissa upp, ta bort däcket, och mäta? Hade ju gått bra mycket fortare en att skapa en tråd här. varför hålla på o mäta på utsidan när det bara är att ta bort? fattar liksom inte
Eller så kollar man i på Mekonomen.se å skriver in sitt regnummer så ser man vad man har för bromskivor eller ringer reservdels handeln så är det klart