5740
Sök

Stålmarcks Bmw E30 Goes M50 Turbo , Mappning avklarat!! 519hk 643nm! :D

1 067 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
_Kalle_ skrev:
trevligt:) 300hk till på de där så blir de bra sen wink
Köra på mantorp den 23e?

Haha vad händer där då? smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

30 Inlägg
14 juli 2011
Landracing.se anordnar ban och strippkörning på lördagen, från 9 på morgonen till midnatt smile

1 067 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
_Kalle_ skrev:
Landracing.se anordnar ban och strippkörning på lördagen, från 9 på morgonen till midnatt smile

Fan det låter trevligt smile får in o läsa efter jobb smile

1 067 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
_Kalle_ skrev:

Fan det låter trevligt smile får in o läsa efter jobb smile

Sous Chef
389 Inlägg
15 juli 2011
kommer det fler filmer från mappningen? smile hade varit kul att se

German Engineering
9 083 Inlägg
15 juli 2011
Grattis till siffrorna, Robin smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

462 Inlägg
15 juli 2011
RobinS2 skrev:
kristoffersson skrev:
RobinS2 skrev:

Javisst smile ses i dimman wink

haha, fyndigt sagt! big_smile

Ja antingen är man i fylledimman eller så står man i däckdimman wink de e livet!

En mkt bra beskrivning på förra helgen wink

1 067 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
C-Herbst skrev:
kommer det fler filmer från mappningen? smile hade varit kul att se

Ja får se när Natanael får tummarna loss o lägga upp filmerna vet att han har mkt att göra men får hålla tummarna på att han lägger upp dom. Såg filmerna där på hans storbilds-tv o det går inte o jämföra med
Mina mobilfilmer :p
Senast redigerat av RobinS2 (15 juli 2011)

Sous Chef
389 Inlägg
15 juli 2011
härligt ju, var inne på deras hemsida och kollade priser för att göra effektmätning på s2an, så passade på att kolla lite filmer tongue

vorsprung durch technik
277 Inlägg
235 Inlägg
21 november 2011
Soderholm skrev:
Inga fler filmer robin smile ?

+1

Bmw, när du älskar att köra!

Amatör
444 Inlägg
21 november 2011
Mrfleur skrev:
Soderholm skrev:
Inga fler filmer robin smile ?

+1

+2
Senast redigerat av beathacker (21 november 2011)

MR Andersson
1 229 Inlägg
404 Inlägg
22 november 2011
+4

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

208 Inlägg
22 november 2011
+5

1 067 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
hehe vad kul att här visas intresse igen! Som sagt Första säsongen gick ju inget vidare så blev inte så mkt! Har en film när den går som den ska med stängd WG fast jag kör med punka på höger framhjul....ska se om jag lyckas lägga upp den men då får ni ha överseende med varför bilen drar så jävligt åt ena hållet tongue
Senast redigerat av RobinS2 (22 november 2011)

675 Inlägg
22 november 2011
Vad händer med bilen i vinter? smile

1 067 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Linkan_740 skrev:

Det blir en ny soppapump, närmare bestämt en Aeromotive A1000...så boscharna läggs på hyllan...Den ena låter som andra världskriget och blir jättevarm...
blir även en passagerarstol, Lico hurricane som säkert kommer uppskattas av många big_smile
Har byggt om avgaset lite då det låg lite lågt precis vid downpipen...
Bredbandlamda kommer monteras så man har lite koll på förbränningen...
Igentligen hade jag tänkt ösa i smidda stakar i vinter men i och med att jag knappt kört nått så vill jag först göra det innan jag bränner iväg mer pengar...
Har i allafall tagit ur motorn och plockat av sumpen och checkat läget där nere och allt såg fint ut både ramlager o vevlager, satt på ny sumppackning...så håller på att lägga i den nu igen får mitt nya urtramningslager idag så motor o låda kan bli ett igen wink
Får väll ha på någon liten elfläkt på kylaren men är så satans trångt där...
hade igentligen lite större planer men dom läggs på hyllan tills jag har fått ha lite roligt med bilen smile Blev ju en del förra vintern om man säger som så^^
Funderar på att pulvra mina 18"fälgar i nån skrikig neonfärg..gröna tex... smile Bra ide eller bara skit? smile
Senast redigerat av RobinS2 (22 november 2011)

675 Inlägg
22 november 2011
RobinS2 skrev:
Linkan_740 skrev:

Det blir en ny soppapump, närmare bestämt en Aeromotive A1000...så boscharna läggs på hyllan...Den ena låter som andra världskriget och blir jättevarm...
blir även en passagerarstol, Lico hurricane som säkert kommer uppskattas av många big_smile
Har byggt om avgaset lite då det låg lite lågt precis vid downpipen...
Bredbandlamda kommer monteras så man har lite koll på förbränningen...
Igentligen hade jag tänkt ösa i smidda stakar i vinter men i och med att jag knappt kört nått så vill jag först göra det innan jag bränner iväg mer pengar...
Har i allafall tagit ur motorn och plockat av sumpen och checkat läget där nere och allt såg fint ut både ramlager o vevlager, satt på ny sumppackning...så håller på att lägga i den nu igen får mitt nya urtramningslager idag så motor o låda kan bli ett igen wink
Får väll ha på någon liten elfläkt på kylaren men är så satans trångt där...
hade igentligen lite större planer men dom läggs på hyllan tills jag har fått ha lite roligt med bilen smile Blev ju en del förra vintern om man säger som så^^
Funderar på att pulvra mina 18"fälgar i nån skrikig neonfärg..gröna tex... smile Bra ide eller bara skit? smile

Det låter ju bra smile Dedär med fälgarna, det är väl split fälgar eller? Isåfall kanske du kan lacka själva ekrarna och polera upp ringarna/kanterna eller vad man ska säga? iallafall mitt förslag tongue Kanske skaffa isdäck och köra på isarna i vinter? wink

1 067 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Nja vill inte ha så mkt krom på denna bilen..i så fall blir det hela fälgen jag lackar...Isdäck hade varit riktigt trevligt! men blir nog svårt i hitta något som inte tar emot bromsoken där fram...göra egna däck vettifan om jag orkar tongue

Sök