Har aem i min o de funkar kanon.Kör du med aem 2 så slipper du köpa hks dli oxå:)Men de är dyrare än aem 1.men även vipec som ppf har funkar även nya link som motornord säljer sägs funka mycke bra.
Peter björck hade väldiga problem med VEMS iallafall ViPEC verkar funkar riktigt bra, de som använder det tycker det är underbart
Åfan, så kan det ju vara är själv inte världens bästa på dessa system. Dock vet jag att Vems funkar fin fint i framförallt Audi sen funkar det även bra i Volvo.
Nu har jag fått ett garage till vintern där jag kan hålla på så det kommer hända mer än tidigare (hoppas jag på) wink Och det som har tagit emot är då det klassiska och det är ekonomin som tagit emot.
Nu har jag iaf hittat en låda till bilen som jag hämtar i helgen. Sen så har jag nu bestämt mig att inte sätta i Quattro då det är allt för mycket jobb att få allt att passa på millimetern.
Nu ska det iaf börjas mer på riktigt om jag nu har den turen att få ekonomin att matcha smile
Så det första jag gör nu är att byta låda och koppling på bilen. Sen så får jag se om jag får den att gå mera rent och eventuellt byta turbo. Sen kommer det säkert att bytas en hel del små saker samt putsas och kanske till och med slipas och har man tur så blir det en ny lack på bilen.
Ni får gärna komma med ideer och tips på allt smått och gott..
Ha´de underbart i denna vinter och se till att överleva! smile