Jävligt fina jobb du gör! Är också licenssvetsare jobbade på Uddcomb Engineering / Areva innan jag flyttade till hemlandet. Viken firma jobba du på? för jag såg lite skojjiga rör med fina fogar på nån bild
Jävligt fina jobb du gör! Är också licenssvetsare jobbade på Uddcomb Engineering / Areva innan jag flyttade till hemlandet. Viken firma jobba du på? för jag såg lite skojjiga rör med fina fogar på nån bild
Jag jobbar på cci, vi svetsar ventiler för process industrin så stort sett allt röntgas som vi svetsar
Jag jobbar på cci, vi svetsar ventiler för process industrin så stort sett allt röntgas som vi svetsar
Ok. Uddcomb har kärnkraft samt process industrin. Så självklart röntgades allt vi svetsa me.
Ja hade ju ingen plusmatning till tändspolen så kompisen höll en kabel med direktström dit och när han drog bort kabeln skulle jag skämta till de lite och tänkte inte på att jag filma hehe
Men ska lägga upp en längre video senare tänkte jag