måste fråga, jag har ingen airbag på min momo ratt, plockade bort lampan när jag bytte ratt. måste min srs lampa lysa när tändningen är på ? måste den lampan ens finnas ? den finns väl inte på 9000 utan airbag ?
måste fråga, jag har ingen airbag på min momo ratt, plockade bort lampan när jag bytte ratt. måste min srs lampa lysa när tändningen är på ? måste den lampan ens finnas ? den finns väl inte på 9000 utan airbag ?
Vet faktiskt inte riktigt hur det funkar om man plockat bort airbagen..
Har några frågor jag hade hoppats du kunde svara på Hur upplevdes bilen efter du bytt länkarmsbussningarna till powerflex? Några vibrationer? Stabilare i hög fart och vid acceleration? Sen undrar jag om man kan byta växellådsbussningen på plats så att säga? Tack!
Har några frågor jag hade hoppats du kunde svara på Hur upplevdes bilen efter du bytt länkarmsbussningarna till powerflex? Några vibrationer? Stabilare i hög fart och vid acceleration? Sen undrar jag om man kan byta växellådsbussningen på plats så att säga? Tack!
Lite mer vibrationer, men hela chassit känns stabilare Ang växellådsbussningen vet jag inte riktigt, Kan kankse gå om man trar en domkraft under lådan och lufter upp den lite när man släppt på den bussningen, då kankse man kommer åt att byta.
Har lite problem med vibrationer i motorvägsfart nämligen så funderar om det kan vara bussningarna i länkarmarna som gjort sitt efter 32 tusen mil men vill ej ha mer vibrationer så kanske blir nya original istället i hopp om att det hjälper. Nybalanserade däck så är ju inte det Ska byta koppling inom en snar framtid ändå så då passar jag på att byta bussningen
Fixat lite till nu! Får inte bilen att gå helt hundra så blir en ny programvara ifrån maptun som trillar in i veckan.. Tröttnat på att ALLA 9000 har JT slutrör 3" så kände för att göra något eget. Hade en simonsljudämpare över, och köpte lite rörbitar och ett annat slutrör. Tack till EP för svetshjälpen!
Fixat lite till nu! Får inte bilen att gå helt hundra så blir en ny programvara ifrån maptun som trillar in i veckan.. Tröttnat på att ALLA 9000 har JT slutrör 3" så kände för att göra något eget. Hade en simonsljudämpare över, och köpte lite rörbitar och ett annat slutrör. Tack till EP för svetshjälpen!
haha vad fan är de för skillnad på de slutröret och jt?
Väääääldigt lika Ville dock få in mitt slutdämpare längre in, och blev mysigare ljud med simonssämparen. Och sen är de kul att byggt något själv med och inte bara bolton saker
Exakt samma slutdämpare som jag kör med Simons, jag byggde också eget för tröttnade också på JT's, den är ingen rolig när varje 9000 man ser kör runt med exakt likadana slutdämpare.
Exakt samma slutdämpare som jag kör med Simons, jag byggde också eget för tröttnade också på JT's, den är ingen rolig när varje 9000 man ser kör runt med exakt likadana slutdämpare.
Ja ellerhur! Gillar slutröret på JT så fick hitta ett liknande. Syns inte jättestor skillnad men psykiskt är det en lättnad när man vet att det inte är en JT-slutburk som sitter där