Som det känns för nuet så är denna bil en "keeper" så jag har inte bråttom med att fixa saker med den, men vissa saker bör ju åtgärdas tidigare än andra. Ska väl försöka få bilen att bli en JDM Sleeper. Då jag tänkt... Visa mer
3år? Vad saknas för att du ska få ihop den i år då?
Sätter hellre slutdatum väldigt sent, än för tidigt Kan säkerligen få ihop den nu innan sommaren, men då krävs tid och pengar. Firade lite igår med tårta då jag har betalat av hela mitt CSN lån, så nu finns det lite extra pengar över varje månad som inte går till CSN iaf
Blir väl att fixa kortare drivlina och lite annat som kan behövas för att allt ska fungera smidigt. Annars så har jag väl nästan allt som kan behövas.
Jag tycker att du ska lägga upp tråd där också. copy/paste, klart ! Även om din bil inte är högerstyrd så kan den ju passa in bland JDM bilar.
Har du ens varit inne på clubJDM's sida och kollat? Senast jag kollade så var det inte enbart för högerstyrda bilar... Även om en bil som är JDM på riktigt är högerstyrd så är de ganska snälla på den fronten. Värre är det i staterna där de konverterar till högerstyrt. Vuxen poäng? ;p
Jag tycker att du ska lägga upp tråd där också. copy/paste, klart ! Även om din bil inte är högerstyrd så kan den ju passa in bland JDM bilar.
Har du ens varit inne på clubJDM's sida och kollat? Senast jag kollade så var det inte enbart för högerstyrda bilar... Även om en bil som är JDM på riktigt är högerstyrd så är de ganska snälla på den fronten. Värre är det i staterna där de konverterar till högerstyrt. Vuxen poäng? ;p
Anser man att det är JDM att ha ratten på vänster sida så kan man inte vara klartänkt!