Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 577 Inlägg
31 juli 2018
Trådstartare
Pontiac_firebird72 skrev:
Hur ser planerna ut går det framåt
Händer inget mer än att jag lyckades bryta tummen när jag hämtade Volvo Pvn för drygt 3v sedan ;-) Så 3v i gips , tog av det i fredags & ytterligare några veckor sjukskrivning nu. :-(
Händer inget mer än att jag lyckades bryta tummen när jag hämtade Volvo Pvn för drygt 3v sedan ;-) Så 3v i gips , tog av det i fredags & ytterligare några veckor sjukskrivning nu. :-(
Ok inte skoj hoppas du kommer igång med 55 an snart så du får ihop den och kan njuta lite av den
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
6 577 Inlägg
1 augusti 2018
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
Hur ser planerna ut går det framåt
Ok inte skoj hoppas du kommer igång med 55 an snart så du får ihop den och kan njuta lite av den
6 577 Inlägg
2 februari 2020
Trådstartare
Ett år sen sist jag skrev , då jag för tillfället ber till Volvoguden så står chevan & sover i garaget. Men jag hittade lite "överblivet" vid en städning. Nån sugen på detta?
6 577 Inlägg
12 december 2020
Trådstartare
Cuefa skrev:
Så.... snart ett år senare... Vad händer i detta garaget då?
Händer ingenting i mitt garage mer än lite småplock & verktygssortering mm Chevan är knappt rörd på 5-6år , jobbar på en volvo för tillfället men det har stått still sedan i Mars då jag ramlade & slog skallen illa , vilade inte ut hjärnskakningen ordentligt så det resulterade i långtidssjukskrivning med hjärntrötthet & huvuudvärk vid minsta koncentration/ansträngning , är fortfarande deltidssjukskriven & orkeslös efter det så blir knappt mer än arbetet som får min energi nu.