S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!

köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
  • 69 Följare
  • 207 131 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 augusti 2012
linuseek
19 februari 2012 · 411 Inlägg

Ermin skrev:

linuseek skrev:
tack för tipset! men har du nåt bra tips på vart man kan köpa dom?

Finns på volvo
List,v= vo 9178474
List,h= vo 9178475
Ej släta (struktur)
Pris vet jag ej

aha! å då är de helt släta (utan hål för torkarna) ?

Ermin
19 februari 2012 · 94 Inlägg

linuseek skrev:

Ermin skrev:

linuseek skrev:
tack för tipset! men har du nåt bra tips på vart man kan köpa dom?

Finns på volvo
List,v= vo 9178474
List,h= vo 9178475
Ej släta (struktur)
Pris vet jag ej

aha! å då är de helt släta (utan hål för torkarna) ?

Dessa har struktur och är utan hål för torkaren.

linuseek
19 februari 2012 · 411 Inlägg

Ermin skrev:

linuseek skrev:

Ermin skrev:

Finns på volvo
List,v= vo 9178474
List,h= vo 9178475
Ej släta (struktur)
Pris vet jag ej

aha! å då är de helt släta (utan hål för torkarna) ?

Dessa har struktur och är utan hål för torkaren.

nice! tack för tipset än en gång smile

linuseek
19 februari 2012 · 411 Inlägg

ska man köpa lite dekaler å sätta på bilen..?

teamvolvoracing Trucker
19 februari 2012 · 1 220 Inlägg

ne.. möjligtvis 1 lagomt liten längst bak på sido kjolarna på varje sida. vilka dekaler och vart hade du tänkt? lägg gärna upp en bild så vi få se hur du ha tänkt

Vissa är bara bättre än andra!
linuseek
19 februari 2012 · 411 Inlägg

teamvolvoracing skrev:
ne.. möjligtvis 1 lagomt liten längst bak på sido kjolarna på varje sida. vilka dekaler och vart hade du tänkt? lägg gärna upp en bild så vi få se hur du ha tänkt

kan inte med att photoshopa, men typ svarta eller vita dekaler som de står "brembo" "sparco" "nokian" under varandra på varje sida på framskärmarna. smile

teamvolvoracing Trucker
19 februari 2012 · 1 220 Inlägg

du få klippa å klistra i paint! tongue

Vissa är bara bättre än andra!
linuseek
19 februari 2012 · 411 Inlägg

teamvolvoracing skrev:
du få klippa å klistra i paint! tongue

får försöka mig på de smile

linuseek
23 februari 2012 · 411 Inlägg

Inget klistrande klippande än, men till veckan är de nog så att bilen skickas på lack! och stötfångaren bak åker på under helgen! smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39809/39809-5ab67405fcc244ae3166f61d3c646861.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39809/39809-a830c04b8ed8036ed31379fa76c9a1fe.jpg

linuseek
23 februari 2012 · 411 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39809/39809-448d751547ff53f81400009e9c33e9f6.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39809/39809-d2689da0f0d2735b855a68cb3e34184f.jpg
sådär såg den ut, men folien åker också bort under helgen antar jag! smile

Jungmar
23 februari 2012 · 847 Inlägg

Kul att se att du kommit igång igen smile
Ska själv köpa en S80 (igen) till helgen, råkade parkera min A6 i mitträcket på E6an tyvärr

linuseek
23 februari 2012 · 411 Inlägg

Jungmar skrev:
Kul att se att du kommit igång igen smile
Ska själv köpa en S80 (igen) till helgen, råkade parkera min A6 i mitträcket på E6an tyvärr

åh.. ajrå. de gick bra med dej? förresten vad blir de för s80? smile

Jungmar
23 februari 2012 · 847 Inlägg

linuseek skrev:
åh.. ajrå. de gick bra med dej? förresten vad blir de för s80? smile

Det gick väl hyffsat, sträckte någon muskel i ryggen, men annars inget jag känner av eller som de hittade på mig.
Hade tänkt mig en T6, hade ju en 2,9 innan min Audi

linuseek
23 februari 2012 · 411 Inlägg

Jungmar skrev:

linuseek skrev:
åh.. ajrå. de gick bra med dej? förresten vad blir de för s80? smile

Det gick väl hyffsat, sträckte någon muskel i ryggen, men annars inget jag känner av eller som de hittade på mig.
Hade tänkt mig en T6, hade ju en 2,9 innan min Audi

tur de gick såpass bra smile såg bilderna på den. fyfan.. synd med så fin bil! aja blir de för årsmod? smile

Jungmar
23 februari 2012 · 847 Inlägg

linuseek skrev:
tur de gick såpass bra smile såg bilderna på den. fyfan.. synd med så fin bil! aja blir de för årsmod? smile

Det blev inte mycket kvar av den nä, vet inte riktigt hur de gick till för va bara 5 meter av staketet som var skadat, och jag minns inte vad som hände från att fronten slog i tills jag var i diket och det kom folk springandes.

Har 2 intressanta, en 99 och en 01, vill helst ha 01an, då den är nyare och har taklucka, tyvärr "bara" skinn/mocka inredningen, vill helst ha helläder men lättare att eftermontera det än en taklucka tongue

linuseek
24 februari 2012 · 411 Inlägg

Jungmar skrev:

linuseek skrev:
tur de gick såpass bra smile såg bilderna på den. fyfan.. synd med så fin bil! aja blir de för årsmod? smile

Det blev inte mycket kvar av den nä, vet inte riktigt hur de gick till för va bara 5 meter av staketet som var skadat, och jag minns inte vad som hände från att fronten slog i tills jag var i diket och det kom folk springandes.

Har 2 intressanta, en 99 och en 01, vill helst ha 01an, då den är nyare och har taklucka, tyvärr "bara" skinn/mocka inredningen, vill helst ha helläder men lättare att eftermontera det än en taklucka tongue

åh.. ja det är ju de wink men de som är postivt med halvskinn är ju att de inte blir så varmt på sommaren och inte heller så kallt på vintern. jag tycker om de väldigt mycket! enda nackdelen är att de lätt kan bli noppor i mockan.. annars ser jag inga fel med de smile men helskinn är snyggt de med! takluckan gör ju en hel bil faktiskt..

Jungmar
24 februari 2012 · 847 Inlägg

linuseek skrev:

Jungmar skrev:

linuseek skrev:
tur de gick såpass bra smile såg bilderna på den. fyfan.. synd med så fin bil! aja blir de för årsmod? smile

Det blev inte mycket kvar av den nä, vet inte riktigt hur de gick till för va bara 5 meter av staketet som var skadat, och jag minns inte vad som hände från att fronten slog i tills jag var i diket och det kom folk springandes.

Har 2 intressanta, en 99 och en 01, vill helst ha 01an, då den är nyare och har taklucka, tyvärr "bara" skinn/mocka inredningen, vill helst ha helläder men lättare att eftermontera det än en taklucka tongue

åh.. ja det är ju de wink men de som är postivt med halvskinn är ju att de inte blir så varmt på sommaren och inte heller så kallt på vintern. jag tycker om de väldigt mycket! enda nackdelen är att de lätt kan bli noppor i mockan.. annars ser jag inga fel med de smile men helskinn är snyggt de med! takluckan gör ju en hel bil faktiskt..

Haft helskinn på både min S80 och A6an, aldrig för kallt utom första sekunderna nu på vintern, och aldrig varmt, dock har den varit ljus mörk blir ju givetvis varm på sommaren.

noppor i mockan säger du, vad gör man åt det?

linuseek
24 februari 2012 · 411 Inlägg

Jungmar skrev:

linuseek skrev:

Jungmar skrev:

Det blev inte mycket kvar av den nä, vet inte riktigt hur de gick till för va bara 5 meter av staketet som var skadat, och jag minns inte vad som hände från att fronten slog i tills jag var i diket och det kom folk springandes.

Har 2 intressanta, en 99 och en 01, vill helst ha 01an, då den är nyare och har taklucka, tyvärr "bara" skinn/mocka inredningen, vill helst ha helläder men lättare att eftermontera det än en taklucka tongue

åh.. ja det är ju de wink men de som är postivt med halvskinn är ju att de inte blir så varmt på sommaren och inte heller så kallt på vintern. jag tycker om de väldigt mycket! enda nackdelen är att de lätt kan bli noppor i mockan.. annars ser jag inga fel med de smile men helskinn är snyggt de med! takluckan gör ju en hel bil faktiskt..

Haft helskinn på både min S80 och A6an, aldrig för kallt utom första sekunderna nu på vintern, och aldrig varmt, dock har den varit ljus mörk blir ju givetvis varm på sommaren.

noppor i mockan säger du, vad gör man åt det?

bra fråga.. vet inte riktigt hur man ska göra, jag har suttit med pincett på några noppor och fått tagit bort de.. hehe

Jungmar
24 februari 2012 · 847 Inlägg

linuseek skrev:

Jungmar skrev:

linuseek skrev:

åh.. ja det är ju de wink men de som är postivt med halvskinn är ju att de inte blir så varmt på sommaren och inte heller så kallt på vintern. jag tycker om de väldigt mycket! enda nackdelen är att de lätt kan bli noppor i mockan.. annars ser jag inga fel med de smile men helskinn är snyggt de med! takluckan gör ju en hel bil faktiskt..

Haft helskinn på både min S80 och A6an, aldrig för kallt utom första sekunderna nu på vintern, och aldrig varmt, dock har den varit ljus mörk blir ju givetvis varm på sommaren.

noppor i mockan säger du, vad gör man åt det?

bra fråga.. vet inte riktigt hur man ska göra, jag har suttit med pincett på några noppor och fått tagit bort de.. hehe

aj då, hoppas den jag ska titta på saknar sådana då smile Eller leta helläder på skroten big_smile

linuseek
24 februari 2012 · 411 Inlägg

Jungmar skrev:

linuseek skrev:

Jungmar skrev:

Haft helskinn på både min S80 och A6an, aldrig för kallt utom första sekunderna nu på vintern, och aldrig varmt, dock har den varit ljus mörk blir ju givetvis varm på sommaren.

noppor i mockan säger du, vad gör man åt det?

bra fråga.. vet inte riktigt hur man ska göra, jag har suttit med pincett på några noppor och fått tagit bort de.. hehe

aj då, hoppas den jag ska titta på saknar sådana då smile Eller leta helläder på skroten big_smile

hehe ja precis!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang