4323
Sök

Nån som testat biltemas sats för att knäcka låsmuttrar

183 Inlägg
23 januari 2012
Åk ner till en däckverkstad säger jag ju....

Det är inte laddet som dödar.

2 452 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
det är just det som är problem ju....är ju punktering på det däcket...kan inte köra ju...

döden kommer tillbaka

1 938 Inlägg
23 januari 2012
Tror fortfarande på ordet som börjar på sve och slutar på tsa smile

2 452 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
ja man skall ha en svets med...har punka så kan inte köra bilen nånstans

döden kommer tillbaka

1 938 Inlägg
23 januari 2012
Hm okej, trodde alla hade tillgång till svets på ett eller annat vis.
Står bilen på typ en parkering eller i ett garage eller ett hobbygarage?

2 452 Inlägg
23 januari 2012
Trådstartare
står i garage o där får man ej använda svets

döden kommer tillbaka

1 938 Inlägg
24 januari 2012
turbodeath skrev:
står i garage o där får man ej använda svets

Då blir det klurigare, alternativt kör me pinnsvets, finns små som går på 1fas, bara köra in en pinne när ingen ser, börjar nån klaga springer du efter dom å kör upp pinnen i arslet på dom. mad

2 452 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
jo det förstås men man vill ju inte lägga pengar på svets direkt...men tror jag löser det genom att jag får ta ner allt bakvägen sen så kapar jag av hjullagret från baksidan ...tittade lite på o tar ner drivaxel inga problem o ta bort spindeln borde gå o ta loss fast hjulet är i vägen det jobbiga blir väl bromslangen till oket tror jag vet ej o jag får loss allt där....men skall ju ändå byta till nya bultar ny länkarm mm så får se hur det går....

döden kommer tillbaka

1 938 Inlägg
24 januari 2012
turbodeath skrev:
jo det förstås men man vill ju inte lägga pengar på svets direkt...men tror jag löser det genom att jag får ta ner allt bakvägen sen så kapar jag av hjullagret från baksidan ...tittade lite på o tar ner drivaxel inga problem o ta bort spindeln borde gå o ta loss fast hjulet är i vägen det jobbiga blir väl bromslangen till oket tror jag vet ej o jag får loss allt där....men skall ju ändå byta till nya bultar ny länkarm mm så får se hur det går....

Svets har väl nästan alla, annars kan ja säkert trolla fram min.
Portabel MMA, kör bara TIG me den då ja inte e nån höjdare på att pinnsvetsa.
Vart i gbg står bilen? Elektroder har ja liggandes, känner du dig stadig på näven för att köra på så säg te...

2 452 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
står i hisingen i göteborg

döden kommer tillbaka

Sök