4780
Sök

Inför: Tüskland/Japan träff i Katrineholm 19 maj 2012

954 Inlägg
13 maj 2012
tror han syfte på kylaren wink

Audi_powah skrev:
Widing_ skrev:
Nu blev jag lite osäker på om jag kommer... sad hade "garagetkväll" efter jobbet och precis när man e klar och ska hissa ner bilen, så glider bilfan av domkraften och domkraften hamnar SJÄLVKLART på kylaren, så den sprack ju så klart... TYPISKT! Fronten sprack (ännu mer än efter besiktingen hade sönder den)...

Kanske gör en nödlösning med silikon över sprickorna endast till träffen och tillbaka, lugn körning, har endast ett par mil dit så.. gaah va roligt de är med bilar ibland big_smile haha.

Inge silikon på bilen! Kan bli ett riktigt jobb för lackeraren att fixa sedan, om inte värre.. Så, BIG NONO! smile

Ödesutmanare
389 Inlägg
13 maj 2012
Audi_powah skrev:
Inge silikon på bilen! Kan bli ett riktigt jobb för lackeraren att fixa sedan, om inte värre.. Så, BIG NONO! smile

haha nejnej, inte på bilen, de "syr" jag ihop med buntband, drifting as hell. haha...
Nej silikon över de 2 sprickorna som blev på kylarn smile

Jag jobbade som lackerare förut och jag gör sådant själv så jag vet mycket väl hur sillikon e jobbigt, hatade att lacka båtar, fytusan va man fick tvätta innan.. menmen, jag får se om de vill hålla, gör det de så dyker jag upp smile
Annars glider jag med polarns s14 smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
13 maj 2012
Widing_ skrev:
Nu blev jag lite osäker på om jag kommer... sad hade "garagetkväll" efter jobbet och precis när man e klar och ska hissa ner bilen, så glider bilfan av domkraften och domkraften hamnar SJÄLVKLART på kylaren, så den sprack ju så klart... TYPISKT! Fronten sprack (ännu mer än efter besiktingen hade sönder den)...

Kanske gör en nödlösning med silikon över sprickorna endast till träffen och tillbaka, lugn körning, har endast ett par mil dit så.. gaah va roligt de är med bilar ibland big_smile haha.

du har haft tur med din bil senaste månaden!....noot haha

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

Ödesutmanare
389 Inlägg
13 maj 2012
Audi_Adam skrev:
du har haft tur med din bil senaste månaden!....noot haha

Nej, de går åt skogen just nu. haha!
Men jag har haft tur med poliser istället, så de kanske är därför? Tur med poliser, otur med bilen.. haha.
Snart ställer jag av den och börjar riva ner den heelt till nästa säsong... smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!

1 515 Inlägg
13 maj 2012
Widing_ skrev:
Audi_powah skrev:

haha nejnej, inte på bilen, de "syr" jag ihop med buntband, drifting as hell. haha...
Nej silikon över de 2 sprickorna som blev på kylarn smile

Jag jobbade som lackerare förut och jag gör sådant själv så jag vet mycket väl hur sillikon e jobbigt, hatade att lacka båtar, fytusan va man fick tvätta innan.. menmen, jag får se om de vill hålla, gör det de så dyker jag upp smile
Annars glider jag med polarns s14 smile

Jaaha! Då förstår jag! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

705 Inlägg
14 maj 2012
Så här ser det ut på karavanen ifrån GBG:

Så vi drar ifrån GBG (stigcenter (Donken)) kl 12, så är vi nog i borås (volvo) kl 12:40 och rullar där ifrån kl 13:00. Sen är vi nog i Jönköping (Biltema) kl 14:00 vi Stannar på Biltema parkeringen och rullar därifrån kl 14:15, är i Norrköping (mediamarkts parkering (koppargatan 30)) Ca kl 16:00 sen om folk ska tanka o ta en paus så kan vi ju åka dit vid 17:00 åker vi därifrån till kartineholm.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

954 Inlägg
14 maj 2012
någon mer som kommer dema lite ljud?? smile tänkte om alla ljudbilar skulle så på ett ställe de hade vart lite kul smile 
ni som kommer dema kan ju messa mig på 0703494028 tongue

9 133 Inlägg
14 maj 2012
Shalle89 skrev:

Så vi drar ifrån GBG (stigcenter (Donken)) kl 12, så är vi nog i borås (volvo) kl 12:40 och rullar där ifrån kl 13:00. Sen är vi nog i Jönköping (Biltema) kl 14:00 vi Stannar på Biltema parkeringen och rullar därifrån kl 14:15, är i Norrköping (mediamarkts parkering (koppargatan 30)) Ca kl 16:00 sen om folk ska tanka o ta en paus så kan vi ju åka dit vid 17:00 åker vi därifrån till kartineholm.

Blir inget snabbstopp i Mantorp eller Linköping också?

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
14 maj 2012
om några dagar smällere big_smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

705 Inlägg
14 maj 2012
Putteliten skrev:
Shalle89 skrev:

nä tyvärr, men de e la bara att haka på ifrån nån annanstans? eller möta upp oss?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

9 133 Inlägg
14 maj 2012
Shalle89 skrev:
Putteliten skrev:
Shalle89 skrev:

nä tyvärr, men de e la bara att haka på ifrån nån annanstans? eller möta upp oss?

Får ställa mig längs med vägen å se när ni kommer, bör väl passera Mantorp vid ca 15 tiden tror ja....

21 Inlägg
14 maj 2012
Hur vill dom som annordnar träffan att man ska stå, vill ni ha tyska o japanska bilar försig eller blandas eller är det något bestämt? Så man inte lyckas bli "katt bland hermelinerna" om det skulle vara uppdelat smile

någon som vill stå bredvid mig? (A)

Lackerare
587 Inlägg
14 maj 2012
Knudsen skrev:
Hur vill dom som annordnar träffan att man ska stå, vill ni ha tyska o japanska bilar försig eller blandas eller är det något bestämt? Så man inte lyckas bli "katt bland hermelinerna" om det skulle vara uppdelat smile

borde ju va tyska på en sida o japanska på en sida smile

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
14 maj 2012
Ska höra med min son det är ju hans bil.....
Han sa det att det går alldeles utmärkt för det kommer många olika bilar sa han men sen e det väl upp till dom som håller i det....
Vad tycker alla andra...
Knudsen skrev:

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
14 maj 2012
Vi ska försöka få tyska för sig, och japanska. sen vore det ju fränt om t.ex. alla golf stod på ett ställe osv, men det gäller ju att det inte blir för splittrat i början när bilarna/folket kommer.

227 Inlägg
14 maj 2012
Michkijn skrev:
Vi ska försöka få tyska för sig, och japanska. sen vore det ju fränt om t.ex. alla golf stod på ett ställe osv, men det gäller ju att det inte blir för splittrat i början när bilarna/folket kommer.

men om man skickar upp en bild på parkeringen och sedan markerar ut vart tyska respektive japanska bilar ska stå nu här i tråden och sen på fb sidan så borde ju folk veta på ett ungefär vart dom ska stå om en person bara pekar åt vilket håll dom ska på parkeringen?? smile

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
14 maj 2012
_RaggarN skrev:
Michkijn skrev:

men om man skickar upp en bild på parkeringen och sedan markerar ut vart tyska respektive japanska bilar ska stå nu här i tråden och sen på fb sidan så borde ju folk veta på ett ungefär vart dom ska stå om en person bara pekar åt vilket håll dom ska på parkeringen?? smile

du som är katrineholmare och vet hur parkeringen ser ut, ska vi köra tyskar framför coop, och japs utanför bygg?

Lackerare
587 Inlägg
14 maj 2012
_RaggarN skrev:
Michkijn skrev:

bra ide big_smile

Sthlm(s)low
168 Inlägg
14 maj 2012
1. _Johannes - Honda Crx
2. AntonEriksson - Mitusubishi Galant VIII
3. Michkijn - Mitsubishi Mirage GTi-R
4. XmegatronX - Mazda RX7
5. JDMy00 - Honda Civic
6. Pontusvr6 - Golf MK3 Vr6
7. _NeeX_ - Nissan s13
8. Franken86 - Honda Accord Type S
9. Kajc -  Audi A6 2,8
10. J_Erixzzon, subaru imprezalk
11. KRAMGO007- Golf cabriolet-Jetta mk1
12. Vitto - BMW 540 it/6
13. DriftMaster Nissan 350Z
14. Plembke - DKW
15. Peter_1976 - Honda Civic FD2 (om jag får ledigt)
16. Andreas_vw - Golf mk1 eller mk3 kombin
17. _Raggarn - BMW 518i, e28
18. Mecha - Supra eller Corrado, kaaanske RX323.
19. Grinis Opel Manta A 2,2
20. Tribbe Saab 9-2x Aero (preliminärt)
21. FuhrernsMekaniker - kanske Honda Civic FN
22. JDM - Honda Civic eller Toyota Corolla
23.Mingan77 - Golf MKIV "Redlight Custom interior"  (kanske kommer om bilen hinner bli klar)
24. RiceRunner - ev. BMW 528i
25. Smuurf - VW Caddy MK1 eller Evo 4an smile
26. Foorsii - Nissan S13
27. jjempa - Golf MK3 VR6
28.ekelund88 - golf VR6 syncro
29. Jetti - Nissan S14a
30. Oboy6 - Nissan Skyline GTS
31. Fotografen_Micke - Nissan Micra K11 (Ljudbil - Basbygget är klart för att spela med men finns kvar att göra)
32. Patten - Mitsubishi evolution 1RS
33. Mange911 Porsche 996 TT Ruf eller Mazda MX5
34. rvbm - Jetta Mk1
35. Golfnik - BMW 525IX E32 "Tüüüskeeeeen"
36. Mr_M_ - Bmw X3
37. Jacopii - Honda S2000
38. audi-fjar  -  Subaru impreza Gt
39. Iceman3006 - Seat Leon, 70% Tyskt iallafall
40. Nemooo - Audi RS2
41. Martin_volvo BMW 518 e34 (snusk34an)
42. Grand_Voyager - Lexus Sc430 om tiden räcker till...
43. Freja84 - BMW M3 E46
44. Reyland - Bmw M536 E28 M5
45. Noomadic - mitsu evo2 gsr
46. Ravall - Subaru Impreza WRX STi
47. Luciiifer - Nissan 350z
48. Turboflickan - Mazda 323 GTR
49. newk - Opel Corsa OPC
50. J-k - Evo 8
51. Weine93 - Nissan 200sx s13
52. A_ - R35
53. hessekgren - Golf MK3
54. Boat - VW Vento (Jetta MK III)
55. Sarala - Nissan S14
56. Dirtymike - Mitsubishi Shogun
57. Audi_Powah - Evo VIII APR-R Widebody
58. Shalle89 - Evo X
59. MissM - Mazda Rx-8
60. Rapide - Mitsubishi GT 3000
61. Audi_adam - vw golf 2 gti  (tänkte stödja det tyska riket lite hehe)
62. Turbo_Putte - Bmw M3 E46
63. Conquer - Audi s4
64. DalaStance - Bmw 320i E46
65. nicko - golf mk2 it will make some noice
66. "Amanda" - Opel Rekord Berlina 1975 (inte helt säkert men ska allt försöka)
67 knudsen - Audi A4 (S4)
68. Tompa245 - Golf iv
69. Astramarkus - Opel Vectra OPC (Tysksidan behöver lite hjälp )
70. Mini_me- Opel Vectra C Irmscher ( Förstärker Tysksidan yttligare!)
71. Dummle - Nissan Skyline
72. MJSudden - Audi S4 (Ännu mera Tüsk Urkraft...)
73. Widing_ - Nissan 200sx s13
74. Kalaspinglan - Audi 80 V6 2,8
75. Smiley - Skoda octavia 2.0 4x4 (shitty low) german support iaf?
76. Lindbloom - Subaru Impreza STI

227 Inlägg
14 maj 2012
Michkijn skrev:
_RaggarN skrev:
Michkijn skrev:

du som är katrineholmare och vet hur parkeringen ser ut, ska vi köra tyskar framför coop, och japs utanför bygg?

då det känns som det kommer fler japsar och parkeringen känns faktist större utanför coop så tror nog jag tvärt om blir rätt bra annars??
eller vad tror du??

Sök