Har testat lite olika konfigurationer; D2S (i både fjärr och pencil), extra brickor för att flytta lampan bakåt, och sedan då "original" H1-xenon. Jag kör nu med H1 eftersom jag tyckte att jag aldrig fick rätt ljusbild med de extra brickorna, och det var för svagt ljus i de D2S jag köpte (dessutom lyste alla 5 med olika färg).
Med D2S fick jag dock lite mer bredd. I mina ögon så fick jag en svagare kärna med starkare ströljus, skillnaderna mellan de två mattades ut. Jag är osäker på om ögat blir lurat, men jag tyckte nog att det blev bättre bredd närmare bilen, men sämre längd. Jag blev helt enkelt inte helt nöjd, så jag bytte tillbaka till H1 och bytte dessutom setup till 4 fjärr istället för 2 fjärr + 3 pencil. Försakade längden för att få bredden.
Jag tycker personligen att det blir riktigt, riktigt bra bredd när de får lysa tillsammans. Med det menar jag att de är justerade så att ljusbilderna går ihop i varandra.
Har tyvärr inte någon ljusbild på detta eftersom det är lite för ljust ute än så länge.