granadadr skrev:
benz_89 skrev:
granadadr skrev:
hoppas det,, kan iaf ge dig ett tipps,, jag köpte de runda på OK

Okej, den enda bilen jag haft runda stag på var på c-klass mercan jag hade, och det var konstruerat så att man skulle dra åt en liten insexskruv på dom men jag måste säga att dom stagen var totalt värdelösa man fick dra åt dom hela tiden för att skruven vill gängas upp

Minns dock inte vart jag köpte dom. Efter det har jag bara kört platta stag och det har funkat utmärkt för min del

på de jag har har man en en liten mutter som pressar ihop staget så det sitter fast,, MKT bättre,, har oxå haft sånna som du säger,, insexan blir dålig å dyl,, nää usch
Angående stag så kör jag själv med uträtade slangklämmor som stag, lätt att justera höjdnivån, bara fram med slangklämmeskruvmejseln..(vilket j*kla ord) och skruva.. Bidrar med bild på min slit o släng bil även kallad `stridsvagnen`
![https://www1.garaget.org/gallery/images/106/105832/105832-4daa2b60a528b895f17c9540e3223e4b.jpg]()
"My drinkingteam has a racingproblem"