Kvällen var bra, men vissa körde som idioter i parkeringshuset, kom indundrande en svart bmw i minst 50km/h när där är så mycket folk i rörelse i garaget, idioti..
Kvällen var bra, men vissa körde som idioter i parkeringshuset, kom indundrande en svart bmw i minst 50km/h när där är så mycket folk i rörelse i garaget, idioti..
Jag körde i 30 inte 50 men annars ok
Inte sagt att det var du, stog en bit bort så jag såg inte regnr. Sen var det inte bara den BMWn, där var andra som hade så brottom att dom var tvungna att köra om inne i p-huset när det blev dags för kaffe.
Jag körde i 30 inte 50 men annars ok
Inte sagt att det var du, stog en bit bort så jag såg inte regnr. Sen var det inte bara den BMWn, där var andra som hade så brottom att dom var tvungna att köra om inne i p-huset när det blev dags för kaffe.
Ok tror att du syftar på den svarta E36 kombi för han körde som en galning
Vilken jävla träff igår, trodde aldrig att så många skulle dyka upp! Synd bara att polisen va på plats vid tio.. Förresten var blev alla av? Det kom lite folk till ättekulla men efter polisens besök drog alla? Bra start på säsongen iaf!