Lite organisation hade inte skadat så man vet vart man ska samlas igen när polis kommer. Tycker mest att alla bara kör rundor och ingen vet vad! Men för övrigt en jävligt bra träff.
Lite dåligt organiserat ikväll tyckte jag. Det va bilar lite över hela stan kändes det som. Va på väla men inget hände där inget som åkte där ifrån efter halv tio så jag stack sen visste man inte vart man skulle. Men jag kanske va den enda som va lite vilse ikväll. Men det va ändå kul att se att det va så många bilar som det va.
Håller med dem andra, vi får organisera! När det äntligen började samlas lite folk på skåneterminalen så dök polisen upp! Jag drog hem efter det..
- tråkigt att det var så rörigt där igår enligt er jag var själv inte där Hbg by night finns på facebook där kan ni läsa, skriva och få svar direkt :-)
så vi träffar inte mer på dunkers? tvättat bilen precis, så dyker upp med några:)
Med tanke på hur många bilar som kommer på träffarna nu så är det IKEA eller Max som gäller, dock föredrar jag IKEA för där är mycket bättre ljus och det blåser inte lika mycket som utomhus.
Så var det dax för en träff idag Lördag. Vi samlas på Ikeas parkering Kl 20:00 och skulle polisen komma så stå bara kvar så inte alla kör och sen bölar ni att ni inte vet vart alla är. Bara stå kvar för vi får vara där för Ikea om vi bara står och pratar och tittar på andras bilar. Sen så finns det ju någon tomte som kommer och burnar och det pajar bara för oss andra för då kommer polisen att köra bort oss och Ikea kommer säga att vi inte får stå där mera. Så till er alla som har en tung fot tänk på oss andra som ni pajar för.