Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
jag hatar sådana lampor! hoppas att dom passar bättre på din bil än dom andra jag har sett med sådana lampor! sålänge du gillar dom så är de ju ett självklart val att dom ska på din bil!! smaken är som baken, klöven
Innan vad?? lovar att de kommer se ännu bättre ut då. har själv sett dom monterade på bil...
Syftar bara på att det blir svårt att föreställa sig helheten Men med tanke på resten av bilen så kommer dom nog smälta in fin fint. En helt original 240 skulle nog inte göra dom rättvisa. Tror absolut att dom kommer sitta som en smäck !
de kommer bli riktigt bra.. jag lovar... men på en original bil... nej tack..
jag hatar sådana lampor! hoppas att dom passar bättre på din bil än dom andra jag har sett med sådana lampor! sålänge du gillar dom så är de ju ett självklart val att dom ska på din bil!! smaken är som baken, klöven
nu ska vi inte vara så negativa.. jag gillar inte dom andra sortens såna här lampor. som har lampan längst ut å en rund försänkning i platsen innanför.. men dessa är grymma.. tur vi alla inte gillar allt likadant.. hade blivit tråkigt då..
Dom är riktigt fint gjorda... gillar när man ser att det är handgjort, alltså kolfiber, man ser att de finns skarvar å man ser fibrerna.. gillar de "råa" i dom... funktion före utseende..
Min första tanke är "NEJ!!!" men ja, får se när dom sitter på sen, kanske blir bättre än jag föreställer mig!
KörHårt!!
Hehe, många som tycker så kan jag tro, men jag gillar ju rallystuket som jag tycker detta ger... nu gäller de för mig å få de å bli rått på en gatbil....