2676
Sök

Vilka topplock passar på volvo 850 turbo? (B5234FT/T)

SKÅNING
1 215 Inlägg
7 november 2012
Trådstartare
Som rubrik lyder så undrar jag vilka toppar som passr på just B5234FT/T eller om jag kan ta ifån en GLT? eller någon annan av vitblockarna, bilen det gäller är min 855a -94

skapade denna tråd då jag sökt på både google och här på garaget men utan att hitta just den info jag behöver.

andledningen som gör att jag behöver byta på min är för att jag har råkat ut för ventilslammer på min och antar att dt är lättare att få tag på en annan topp än från just en T5a

Tack på förhand

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 028 Inlägg
7 november 2012
breesladd skrev:
Som rubrik lyder så undrar jag vilka toppar som passr på just B5234FT/T eller om jag kan ta ifån en GLT? eller någon annan av vitblockarna, bilen det gäller är min 855a -94

skapade denna tråd då jag sökt på både google och här på garaget men utan att hitta just den info jag behöver.

andledningen som gör att jag behöver byta på min är för att jag har råkat ut för ventilslammer på min och antar att dt är lättare att få tag på en annan topp än från just en T5a

Tack på förhand

Köp 20st nya lyftare på rejmes.

Har inget å skriva ännu

4 824 Inlägg
8 november 2012
volvo_grabb skrev:
köp 20st nya lyftare på rejmes.

finns en sats med 20st och det är betydligt billigare att köpa den istället för att köpa dom löst.
behöver en tub flytande packning också.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 028 Inlägg
8 november 2012
Christian S skrev:
volvo_grabb skrev:
köp 20st nya lyftare på rejmes.

finns en sats med 20st och det är betydligt billigare att köpa den istället för att köpa dom löst.
behöver en tub flytande packning också.

ja jo men de förstår han nog men då kan ja säga att de heter service sats me 20 lyftare + du får köpa klister och 5 o-ringar

Har inget å skriva ännu

SKÅNING
1 215 Inlägg
8 november 2012
Trådstartare
okok, jo de hade jag ju tämkt göra tongue tackar så länge för denna info, får kolla på det imorgon

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Sök