Min Första plan var att renovera och trima en t5 motor och slänga i den i en 850. Men dessto längre tiden gick så blev jag mer och mer sugen på köra bakhjulsdrivet. Så tillslut köpte jag mig en 740 som jag ska och lägga i... Visa mer
Har en rostfläck på exakt samma ställa Vet du varför det har blivit just där? Har funderat på det bra länge..
Har haft en reflexramp på min gamla 740 (numera skrotad) för några år sedan. Jag "eftermonterade" den efter ha köpt från en bilskrot. 740:n var vit och jag tog bort den efter en vinter så var det SÅ smutsigt och fuktigt bakom reflexrampen. Så kan det vara orsaken att rosten dyker upp på dessa ställen. Det är bara min teori så kan jag ha fel om det
Framtidsplaner: *Större bränslepump och tryck och returledningar *Alu-Ic *3tums avgasrör helavägen utan kat! *Mappning *Addon runt om *Usa-lysen *Snygga till det i motorrummet *Fixa till lacken!
Så snyggt det blev med USA lysena.. Var har du hitta dem?? Skulle med vilja ha T5 i min 740. De e ju ett bra utgångs objekt. Men dina framtidsplaner låter bra..
Så snyggt det blev med USA lysena.. Var har du hitta dem?? Skulle med vilja ha T5 i min 740. De e ju ett bra utgångs objekt. Men dina framtidsplaner låter bra..
Aa usa lyserna är riktigt läkert på 740! Blocket! aa tackar! t5 motorena är roliga och trimvänliga !