Hatar att den är nedcabbad med upphissad sidoruta bak. Om inte rutan går att hissa ner på Audi 80 cabriolet så hatar jag hela modellen pga. det. Så fult att åka nedcabbat med rutorna uppe imo.
Denna var svår att hata, men drar till med att den har lite för matta kofångare( det svarta) Min gamla lekbil jag hade vid 19års ålder, Ful som fan men gick som ett as Hata på !
Hatar att den har för lite dekaler för ett fullfärdigt rally stuk och för mycket dekaler för att vara clean, skulle behöva nån dekal på framdörren för att se mer fullständig ut
Hatar att den har för lite dekaler för ett fullfärdigt rally stuk och för mycket dekaler för att vara clean, skulle behöva nån dekal på framdörren för att se mer fullständig ut
Putsbög som jag är måste jag hata putsen på framrutan! Och att beemern var så snygg!
Edit: Glömde min bil
Senast redigerat av Henka_ (1 oktober 2013)
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Att den är "rosa" i tonen och att fronten är skadad.
Tog ju fel bild senast så jag gör ett nytt försök.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.