Efter en lååång dag,500kg bakvagn över foten,liggandes på lackbox golvet lackandes,bakfylla..så är Bakdelel lackerad ! drar en bild bomb!
Kommer nog blir riktigt snyggt när allt de svarta kommer till bakaxel,bälgar o allt de där blir även Kromade Hardlines som "rör" till tank o kompressorer!
Sexigt du får lugna ner dig lite, mår dåligt av att se alla updates xD
haha tack! ;P jag mår dåligt av att jag inte är klar än
haha vafan, du har hållt på i 2 månader och du är typ längre än oss och vi har snart hållt på i 2 år xD
haha ;P jag e så jävla stressad när jag jobber,ibland måste jag lugna ner mig innan jag repar sönder saker men ni får ju era fälgar snart så då borde de rulla på fint !
haha tack! ;P jag mår dåligt av att jag inte är klar än
haha vafan, du har hållt på i 2 månader och du är typ längre än oss och vi har snart hållt på i 2 år xD
haha ;P jag e så jävla stressad när jag jobber,ibland måste jag lugna ner mig innan jag repar sönder saker men ni får ju era fälgar snart så då borde de rulla på fint !
Haha ja, lugna ner dig Jo men nu har vi ju ingen motor nu istället har kanske nått på G dock.
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
Haha ja, lugna ner dig Jo men nu har vi ju ingen motor nu istället har kanske nått på G dock.
jaa nu får jag va lite mer försiktig jaha va gött ! big block ?
jaa nu får jag va lite mer försiktig jaha va gött ! big block ?
Nää ingen BB, blir en LS1a vill få ner soppaförbrukningen samt adda lite hästar
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|