Projekt Vit-guffen från helvete!

Voltade med min röda golf så va i behov av ny bil få fick en av en kille så de var ju bara att börja rikta och renovera!
  • 48 Följare
  • 15 014 Visningar
  • Uppdaterades senast 10 februari 2014
hultfan
24 januari 2014 · 34 Inlägg

Jag har precis gjort en stor ändring med min helg, bestämde mig för att flytta besiktningstiden på detta projekt till om en vecka ist för imon då jag har ont om pengar och jag skulle behöva besikta den igen i februari! Så då kan jag ta de lite lugnare och inte stressa ihjäl mig till imorn!smile

Jiiimmie
25 januari 2014 · 1 830 Inlägg

hultfan skrev:

Jiiimmie skrev:

hultfan skrev:

De va ju dörrhögtalarna som va klen inte basen!:p

aah hehe men själv kör jag gärna med 5.25er smile tycker de är diskreta och ger ett utav de bättre ljuden ifrån sig, men beror också på märke etc smile

Jo, de är ju iofs sant!smile

GAS 5.25 silver edition, mycket prisvärda högtalare, (800kr paret, sitter diskant i högtalarna redan som är ställbar). Finns verisionen värre om man vill ha det men vet ej pris på dem.
Tycker den serien är grymt prisvärd då jag själv körde med dem och de gav grymt bra ljud för den summan pengar och det vart inge "skärande/skramlande" ljud när man väl ville spela högt! smile

hultfan
26 januari 2014 · 34 Inlägg

Jiiimmie skrev:

hultfan skrev:

Jiiimmie skrev:

aah hehe men själv kör jag gärna med 5.25er smile tycker de är diskreta och ger ett utav de bättre ljuden ifrån sig, men beror också på märke etc smile

Jo, de är ju iofs sant!smile

GAS 5.25 silver edition, mycket prisvärda högtalare, (800kr paret, sitter diskant i högtalarna redan som är ställbar). Finns verisionen värre om man vill ha det men vet ej pris på dem.
Tycker den serien är grymt prisvärd då jag själv körde med dem och de gav grymt bra ljud för den summan pengar och det vart inge "skärande/skramlande" ljud när man väl ville spela högt! smile

Jaja, körde me jvcs 5,25" men fick tag på 2 10" basar igår så de blir nog dom i dörrarna, ska bara hitta ett 2-kanals steg till!smile

hultfan
30 januari 2014 · 34 Inlägg

Ja, nu är de bara 1 dag till att kunna skruva på innan besiktningen!  Bromsar funkar bilen startar å går, inredningen börjar hamna på plats å rutan sitter där den ska!smile känns som att det kommer hinnas klart då de är endel inredning, avgassystem, runt rattlåset, en sidoblinkers å stöten bak kvar smile

Jiiimmie
31 januari 2014 · 1 830 Inlägg

hultfan skrev:
Ja, nu är de bara 1 dag till att kunna skruva på innan besiktningen!  Bromsar funkar bilen startar å går, inredningen börjar hamna på plats å rutan sitter där den ska!smile känns som att det kommer hinnas klart då de är endel inredning, avgassystem, runt rattlåset, en sidoblinkers å stöten bak kvar smile

Hörru, mer bilder! big_smile

hultfan
31 januari 2014 · 34 Inlägg

Jiiimmie skrev:

hultfan skrev:
Ja, nu är de bara 1 dag till att kunna skruva på innan besiktningen!  Bromsar funkar bilen startar å går, inredningen börjar hamna på plats å rutan sitter där den ska!smile känns som att det kommer hinnas klart då de är endel inredning, avgassystem, runt rattlåset, en sidoblinkers å stöten bak kvar smile

Hörru, mer bilder! big_smile

Kommer bilder i natt å imon:-P har inte haft riktigt tid med uppdateringar å de ber jag om ursäkt för! hmm

jimmy_mattsson
31 januari 2014 · 170 Inlägg

hultfan skrev:
Fick tag på en rising till golf att fixa iordning. Kallar den Vit- guffen från helvete för att den ser förjävlig ut.

http://www1.garaget.org/gallery/images/200/199622/199622-6da7cea65270f78e7acef26f756f81d3.jpg

Kul att se hur den ser ut när den är klar

hultfan
31 januari 2014 · 34 Inlägg

jimmy_mattsson skrev:

hultfan skrev:
Fick tag på en rising till golf att fixa iordning. Kallar den Vit- guffen från helvete för att den ser förjävlig ut.

http://www1.garaget.org/gallery/images/200/199622/199622-6da7cea65270f78e7acef26f756f81d3.jpg

Kul att se hur den ser ut när den är klar

Hoppas det blir bra:-) men trotts besiktning imon så är den långt ifrån klar:-)

Jiiimmie
31 januari 2014 · 1 830 Inlägg

hultfan skrev:

Jiiimmie skrev:

hultfan skrev:
Ja, nu är de bara 1 dag till att kunna skruva på innan besiktningen!  Bromsar funkar bilen startar å går, inredningen börjar hamna på plats å rutan sitter där den ska!smile känns som att det kommer hinnas klart då de är endel inredning, avgassystem, runt rattlåset, en sidoblinkers å stöten bak kvar smile

Hörru, mer bilder! big_smile

Kommer bilder i natt å imon:-P har inte haft riktigt tid med uppdateringar å de ber jag om ursäkt för! hmm

skriftligt är bättre än inget wink
men man vill se lite bilder också ju smile

hultfan
31 januari 2014 · 34 Inlägg

Jo förstår det men de blir bildbomb antingen senare som sagt, inatt eller imon :-)

I_am_lost1 system7
6 februari 2014 · 737 Inlägg

prem lagd! ska bli kul att se när den är klar smile

NISSAN 200SX S13 2JZ
kolla in projektet här-> GARAGET.org
Nissan 200sx "s13" (1994)
Nissan 200sx s13 "tuc tuc" (1989)
hultfan
6 februari 2014 · 34 Inlägg

I_am_lost1 skrev:
prem lagd! ska bli kul att se när den är klar smile

Härligt! smile

Har inte haft en dator i närheten så har inte kunnat lagt upp bilder än!

Jiiimmie
7 februari 2014 · 1 830 Inlägg

Upp me bilder ! big_smile

volvo_-racing
9 februari 2014 · 386 Inlägg

hur går det ?? smile

hultfan
10 februari 2014 · 34 Inlägg

volvo_-racing skrev:
hur går det ?? smile

det går bra, den är besiktad men må åtgärda 2st 2or men annars så gåre bra:)

hultfan
10 februari 2014 · 34 Inlägg

Ja, som sagt det finns bilder under hela projektet i mitt fotoalbum. kolla gärna in det smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang