asså vaa faan fixa en singel fest ändå spela kanackas! bara dricka ha kul, scvänga om på dom lurviga benen å bara lära känna lite garaget folk inte helt fel d heller??
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
jaa men vaa faan ska nog skaka liv i dig med heheh
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
asså vaa faan fixa en singel fest ändå spela kanackas! bara dricka ha kul, scvänga om på dom lurviga benen å bara lära känna lite garaget folk inte helt fel d heller??
jag är på i så fall:D
d låter som en plan
jaa men vaa faan ska nog skaka liv i dig med heheh
Haha. Du är välkommen att försöka. För nu slutar jag om 5 min så då ska jag hem och verkligen sova Hård natt med mycket tårta och typ inget att göra fram tills 4 gör en seg.
Jag heter Emil, är 22 år och bor i Linköping. Om dagarna söker jag jobb. Mina största intressen är sommarstugan och min bil.
Dig jag söker måste ha humor. Du bör även ha intresse av att tillbringa en del tid på landet eftersom jag har en mysig sommarstuga, övriga intressen behöver vi inte ha lika. Ditt utseende är mindre viktigt eftersom ett fint inre är det viktigaste. Även din ålder är rätt oviktig men ingen under 15 eller över 33.
Skriv gärna om du vill veta något mer om mig!
Senast redigerat av EmilHammarlund (29 december 2008)
jaaa ofrivilligt singel e man .. men d dyiker säkert upp nåt nån gång bara jag som e lite bitter
jaaa ofrivilligt singel e man .. men d dyiker säkert upp nåt nån gång bara jag som e lite bitter
Äh... du har ju bilen att pyssla om tills vidare! Ingen idé att vara bitter, man får försöka se det positivt... Själv försöker jag ta det mesta med en klackspark.. om det går vill säga.. akta så du inte sparkar till dig själv bara!