Ligger i samma ställning som många, Singel , Visst hade de vart mysiit med en tös att ha vid ens sida, men ändå tror inte jag skulle palla o bli som dem som får flickvänner ( bara vissa men allt för många) som blir såna tofflar, har 2 kompisar som har flickvänner som man inte ser till så särkilt ofta längre, naae skall snart fylla 18 år o då kan man tameii fan inte sitta o ha flickvän... detta är vad jag hela tiden intalar mig, sen att man är olyckligt kär gör inte saken bättre, Men börjar kännas bättre o bättre när man inser vad man brukar gå miste om när man binder upp sig.... Till Manhunt, Det kommer komma miljoner mer chanser till flickor, Så jag ser det, vart singel från och till i snart 2 år å känns ganska bra när man tänker efter, bara mor som gnäller emellanåt Gott Nytt år på er gorgare ,
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja hahahaa
äsch vart singel ett år.. får va d ett år till då
Säg inte det, de finns än för alla tro mig. Är själv singel åh de är jävligt tråkigt.
Singel sen 1.5 år tillbaka. Börja tröttna på de nu.
Du får se de positiva i det hela
Ja de positiva är att det inte finns något negativt
Man slipper mas, Man slipper kompromissa och man kan göra som man själv vill
Ja det stämmer fint det, fast även om de e gött å va singel så kan man ju sakna ngn att krama om när det behövs.. har märkt att min katt inte är särdeles kramsjuk av sig
Jag har varit singel i typ hela mitt liv. Charlie Sheen är min förebild hahahah farfar sa till mig när jag var liten att jag skulle prova många olika tjejer innan jag hitta den rätta ju? Farfar var en klok människa
Jag har varit singel i typ hela mitt liv. Charlie Sheen är min förebild hahahah farfar sa till mig när jag var liten att jag skulle prova många olika tjejer innan jag hitta den rätta ju? Farfar var en klok människa
hahaha a är man van att vara singel så kan jag tänka mej att det är så! för har du väl haft en tjej du tycker om och haft någon att krypa tillbax till då vill du inte vara singel igen eller jo ibland vill man ju det bror ju på vem man e ihop med! hehe:lol:
Ja det stämmer fint det, fast även om de e gött å va singel så kan man ju sakna ngn att krama om när det behövs.. har märkt att min katt inte är särdeles kramsjuk av sig
Jag tror ju inte att jag är en sånn som har massa förhållanden, De blir 1 bra ist Den dagen den sorgen! Men hon måste gilla Volvo iaf Och så måste hon vara självständig!
Är i stadigt förhållande sedan tre år tillbaka och är lyckligare än någonsin. Vissligen så kan man ibland känna att det skulle vara skönt att vara singel, men jag ser inge mening med det då det är så mycket skönare och tryggare att ha fast sälskap. Sen så känner ja att jag har "upplevt" det mesta som man gör när man är singel. Nej hittar du den rätta tjejen/killen så är det bara att hålla fast
Jag tror ju inte att jag är en sånn som har massa förhållanden, De blir 1 bra ist Den dagen den sorgen! Men hon måste gilla Volvo iaf Och så måste hon vara självständig!
Den dagen den sorgen? Sörjer du för att slippa vara singel en dag menar du? Volvo är ett måste liksom självständighet, vart skulle man komma annars i livet?
Den dagen den sorgen? Sörjer du för att slippa vara singel en dag menar du? Volvo är ett måste liksom självständighet, vart skulle man komma annars i livet?
Precis! Vettig tjej! Nu får jag nästan lust att bju dig på en fika
Är det någon som vill bjuda ut mig på fika? Jag är en hyvens kille som äger en pizzeria där jag extraknäcker med bordellverksamhet. Det finns med andra ord fett med deg i kistan! Jag äger en bakluckstrimmad bmw 318 extrautrustad med brännbollsträ.