1978
Sök

hur många är singel på garaget ?

730 Inlägg
31 december 2008
Ligger i samma ställning som många, Singel smile, Visst hade de vart mysiit med en tös att ha vid ens sida, men ändå tror inte jag skulle palla o bli som dem som får flickvänner ( bara vissa men allt för många) som blir såna tofflar, har 2 kompisar som har flickvänner som man inte ser till så särkilt ofta längre, naae skall snart fylla 18 år o då kan man tameii fan inte sitta o ha flickvän... wink detta är vad jag hela tiden intalar mig, sen att man är olyckligt kär gör inte saken bättre, Men börjar kännas bättre o bättre när man inser vad man brukar gå miste om när man binder upp sig.... Till Manhunt, Det kommer komma miljoner mer chanser till flickor, Så jag ser det, vart singel från och till i snart 2 år å känns ganska bra när man tänker efter, bara mor som gnäller emellanåt big_smile
Gott Nytt år på er gorgare smile,

Fölkesberg Racing =)

4 637 Inlägg
31 december 2008
v4jessica skrev:
Snart blir jag bitter på att man aldrig hittar en vettig kille men det kommer väl det oxå tongue

Japp, söta tjejer hittar alltid någon!

265 Inlägg
31 december 2008
v4jessica skrev:
EmilHammarlund skrev:
v4jessica skrev:
Snart blir jag bitter på att man aldrig hittar en vettig kille men det kommer väl det oxå tongue

Japp, söta tjejer hittar alltid någon!

Jasså du tror det ? Är väl bara o hoppas på det bästa o anta att man iaf är lite söt tongue

KLART DU GÖR *LER*

Pop it like Popps

Kanon..
1 473 Inlägg
31 december 2008
Ja herregud, den fulaste bruden nånsin skulle tillome få ligga på dehär stället.

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
31 december 2008
leksak skrev:
Ja herregud, den fulaste bruden nånsin skulle tillome få ligga på dehär stället.

haha, äntligen nån som begriper smile

good ´ol chicken

14 Inlägg
4 januari 2009
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

Säg inte det, de finns än för alla tro mig.
Är själv singel åh de är jävligt tråkigt.

14 Inlägg
4 januari 2009
Singel sen 1.5 år tillbaka.
Börja tröttna på de nu.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
4 januari 2009
v4jessica skrev:
tompa72 skrev:
Börja tröttna på de nu.

Du får se de positiva i det hela tongue

Ja de positiva är att det inte finns något negativt big_smile

Man slipper mas, Man slipper kompromissa och man kan göra som man själv vill wink

373 Inlägg
5 januari 2009
Aruzo skrev:
v4jessica skrev:
tompa72 skrev:
Börja tröttna på de nu.

Man slipper mas, Man slipper kompromissa och man kan göra som man själv vill wink

Ja det stämmer fint det, fast även om de e gött å va singel så kan man ju sakna ngn att krama om när det behövs.. har märkt att min katt inte är särdeles kramsjuk av sig hmm
Senast redigerat av VolvoHanna (5 januari 2009)

33 Inlägg
5 januari 2009
Jag har varit singel i typ hela mitt liv. Charlie Sheen är min förebild big_smile hahahah
farfar sa till mig när jag var liten att jag skulle prova många olika tjejer innan jag hitta den rätta ju? smile
Farfar var en klok människa smile

385 Inlägg
5 januari 2009
ts33518 skrev:
Jag har varit singel i typ hela mitt liv. Charlie Sheen är min förebild big_smile hahahah
farfar sa till mig när jag var liten att jag skulle prova många olika tjejer innan jag hitta den rätta ju? smile
Farfar var en klok människa smile

hahaha a är man van att vara singel så kan jag tänka mej att det är så! för har du väl haft en tjej du tycker om och haft någon att krypa tillbax till då vill du inte vara singel igen eller jo ibland vill man ju det bror ju på vem man e ihop med! hehe:lol:

börn i varje hörn är fett rätt;)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
5 januari 2009
VolvoHanna skrev:
Aruzo skrev:
v4jessica skrev:

Ja det stämmer fint det, fast även om de e gött å va singel så kan man ju sakna ngn att krama om när det behövs.. har märkt att min katt inte är särdeles kramsjuk av sig hmm

Jag tror ju inte att jag är en sånn som har massa förhållanden, De blir 1 bra ist wink Den dagen den sorgen! Men hon måste gilla Volvo iaf tongue Och så måste hon vara självständig!
Senast redigerat av Aruzo (5 januari 2009)

1 582 Inlägg
5 januari 2009
Är i stadigt förhållande sedan tre år tillbaka och är lyckligare än någonsin. Vissligen så kan man ibland känna att det skulle vara skönt att vara singel, men jag ser inge mening med det då det är så mycket skönare och tryggare att ha fast sälskap. Sen så känner ja att jag har "upplevt" det mesta som man gör när man är singel. Nej hittar du den rätta tjejen/killen så är det bara att hålla fast big_smilebig_smile

187 Inlägg
5 januari 2009
knohultarn skrev:
leksak skrev:

haha, äntligen nån som begriper smile

haha håller verkligen med er i den här hörnan asså haha

373 Inlägg
6 januari 2009
Aruzo skrev:
VolvoHanna skrev:
Aruzo skrev:

Jag tror ju inte att jag är en sånn som har massa förhållanden, De blir 1 bra ist wink Den dagen den sorgen! Men hon måste gilla Volvo iaf tongue Och så måste hon vara självständig!

Den dagen den sorgen? Sörjer du för att slippa vara singel en dag menar du? Volvo är ett måste liksom självständighet, vart skulle man komma annars i livet? wink

3 714 Inlägg
6 januari 2009
jag tycker bara det är skönt att vara singel smile

Man slipper att si och så utan man kan göra vad man vill
Senast redigerat av bollen1986 (6 januari 2009)

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 230 Inlägg
6 januari 2009
finns ju fan inge värre än att vara Singel, hatar det verkligen, har vare det i typ 2vekor å håller redan på gå under. vill alltid ha nån breve mig:)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Ace Ventura
1 240 Inlägg
6 januari 2009
VolvoHanna skrev:
Aruzo skrev:
VolvoHanna skrev:

Den dagen den sorgen? Sörjer du för att slippa vara singel en dag menar du? Volvo är ett måste liksom självständighet, vart skulle man komma annars i livet? wink

Precis! Vettig tjej! Nu får jag nästan lust att bju dig på en fika tongue

371 Inlägg
7 januari 2009
Är det någon som vill bjuda ut mig på fika?
Jag är en hyvens kille som äger en pizzeria där jag extraknäcker med bordellverksamhet. Det finns med andra ord fett med deg i kistan! Jag äger en bakluckstrimmad bmw 318 extrautrustad med brännbollsträ.

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

42 Inlägg
7 januari 2009
singel som faaan! big_smile  ingen tjej som blir kåt av volvo 5a ? hör av er!

Sök