haha tror fan den hade funkat bättre än ex match.com lol^^
tror jag me, iaf om man söker efter en redig karl som kan meka och inte fjollar runt i rosa skjorta!
haha dagens samhällssyn på män är sliskig bögar med rosa skjorta och kajal istortsett.. snart äre lite plast i nyllet också, fan löjligt, kommer man kunna se skillnad på män och kvinnor som e "mode" riktiga i sverige om några år? Jag är tveksam!
haha tror fan den hade funkat bättre än ex match.com lol^^
tror jag me, iaf om man söker efter en redig karl som kan meka och inte fjollar runt i rosa skjorta!
haha dagens samhällssyn på män är sliskig bögar med rosa skjorta och kajal istortsett.. snart äre lite plast i nyllet också, fan löjligt, kommer man kunna se skillnad på män och kvinnor som e "mode" riktiga i sverige om några år? Jag är tveksam!
ja ska fylla ut mina bröst medl ite silikon hade ja tänkt.
ja ska fylla ut mina bröst medl ite silikon hade ja tänkt.
Är det någon som nyligen testat hur lång tid det tar att sträckläsa 143 sidor på garaget.org?
hehe nä vet du hur lång tid de tar?? tänkte om du kasnske nyss gjort de
Nej, jag var väl och läste några av sidorna för något år sedan, eller när det nu kan ha varit. Fick dock upp ögonen för tråden på nytt och noterade att den hade fortsatt växa...
Hade bara varit kul att veta hur lång tid det skulle ta att läsa ikapp sig. Fast jag tror knappt att jag har så mycket tid över ändå...