3344
Sök

hur många är singel på garaget ?

670 Inlägg
15 augusti 2009
Får väl sålla in mig här också nu då....

Mvh Daaanyy

147 Inlägg
17 augusti 2009
Tycker den här tråden ska höra till matchmaking.com tongue Bil forum ftw smile

165 Inlägg
17 augusti 2009
Singel här. Men ja letar.. så tjejer ni kan ju bara skriva till maj wink hah:P

373 Inlägg
17 augusti 2009
sirmiro skrev:
taway skrev:
...eller så försöker man hitta en tjej som gillar bilar eller åtminstone kan acceptera att man har det som svindyr hobby. Problemet löst!

Steewe, du får väl montera in en jänkesoffa fram i subban så du kan toffla i bilen sen? wink

Vilken planet hittar man dem på? roll

på västkusten wink

158 Inlägg
18 augusti 2009
skriver upp mig här :p

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

Jlmmy
18 augusti 2009
singel och sökande <3

Jospan
19 augusti 2009
Har Garaget blivit någon jävla kontaktsida helt plötsligt?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
19 augusti 2009
Jospan skrev:

Plötsligt? Tråden startades 2007. wink

61 Inlägg
19 augusti 2009
Jag är singel tongue. Men får väl vara det ett tag till kanske? tongue

373 Inlägg
19 augusti 2009
Jospan skrev:

tja.. why not.. här kan man ju ialf hitta ngn med lika stort bil intresse som en sj har?

400 Inlägg
19 augusti 2009
jag är singel och väntar på den rätta men hittar den aldrig blev dissad utav den jag gilla som fan för några dagar sen. hon viste inte vad hon kände bla bla palla liksom ibland orkar man bara inte. men får väl ta tag i det igen när jag kommit över henne men jag brukar aldrig ha lätt för att hitta tjejer.
men om det finns någon tjej här som "blir intresserad" så är det bara skriva till mig wink

Zerox

1 515 Inlägg
21 augusti 2009
Skiver in mig hääär as well! ! ^^

- tjejer! pm me! naaow! big_smile
Senast redigerat av Audi_powah (21 augusti 2009)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

223 Inlägg
26 augusti 2009
singel i 19 år nu wink

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
26 augusti 2009
Nu e jag tillbaka här =/ Tjejen var lite pussglad i fredags men inte med mig så nu e jag singel igen...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
Aruzo skrev:
Nu e jag tillbaka här =/ Tjejen var lite pussglad i fredags men inte med mig så nu e jag singel igen...

He he.. Sånt suger tongue
Welcome Back wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
26 augusti 2009
HyperSonica skrev:
Aruzo skrev:

Welcome Back wink

Hahah ja och efter att hon gjort de ringde hon till mig och frågade varför vi sågs så lite nu och om vi inte kunde fixa förhållandet.. efter att hon hånglat på honom.. jag fick veta att hon varit otrogen först dagen efter.. hmm

Brudar vettu...

Sleeper
3 084 Inlägg
26 augusti 2009
Aruzo skrev:
HyperSonica skrev:
Aruzo skrev:

Welcome Back wink

Hahah ja och efter att hon gjort de ringde hon till mig och frågade varför vi sågs så lite nu och om vi inte kunde fixa förhållandet.. efter att hon hånglat på honom.. jag fick veta att hon varit otrogen först dagen efter.. hmm

Brudar vettu...

Jo dem brukar vara så kollar efter någon bättre å hittar dem ingen så går dem tillbaka för att suga lite mer pengar ur en, för att sen ut och brunsta igen.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

258 Inlägg
6 september 2009
Fasiken vad den här tråden trillat långt ner då, den skulle behöva klistras tycker jag wink

"She said its just a car, I said you're just a girl"

1 120 Inlägg
12 september 2009
Jag tror det är menat att jag ska vara singel.. haha tro mej.. jag vill ha en kille.. men ändå är jag singel.. tror det beror på att killar skräms av att jag inte är svartsjuk, inte blyg, framåt, har inga krav.. mm.. killar verkar vilja "jaga" men jag orkar inte hålla på att spela ett spel.. varför inte bara GO 4 IT ???? men men..

Måste ju till lägga att efter man blivit bränd av nån kille så släpper man kanske inte in en i sitt livet lika lätt heller..
Men nån gång snubblar man väl på den stora kärleken.. trivs bra med mitt singel liv.. men saknar nån.. jaja ARNE på er big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

373 Inlägg
12 september 2009
BMW_Galen_Tjej skrev:
Jag tror det är menat att jag ska vara singel.. haha tro mej.. jag vill ha en kille.. men ändå är jag singel.. tror det beror på att killar skräms av att jag inte är svartsjuk, inte blyg, framåt, har inga krav.. mm.. killar verkar vilja "jaga" men jag orkar inte hålla på att spela ett spel.. varför inte bara GO 4 IT ???? men men..

Håller med dig fullständigt! Har med råkat ut för samma sak att de flesta njuter mer av jakten!

Sök