4445
Sök

hur många är singel på garaget ?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
24 december 2009
Med dom kraven jag har lär jag väl få fira 25 jular till som singel.. Men jag är inte desperat för det smile Vet folk som har nya partners bara någon månad efter dom gjort slut med den gamla bara för dom inte pallar va själva...

Redneck life
357 Inlägg
25 december 2009
Singel som fan... men hellre utan än att ha fel brud, men när det kommer en brud som ser oki ut och har hjärna och inte har nått emot mitt bilintresse och som vill va med i garaget så kommer jag falla direkt;) haha
Senast redigerat av reaser (25 december 2009)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
25 december 2009
hej på er, ja är också singel, börjar dock bli lite smått less på å va ensam nu ha ju bara vare de i drygt 22år... vettefan vart man ska hitta nå tjejer egentligen, krogen känns rätt uteslutet för min del iaf...
Kanske skulle prova ridhuset, tjejerna där borde ju va rätt vana vid stora håriga killar som inte alltid luktar hallontårta, å som skiter lite här å var mm, samt att sköta om å städa efter dom också tongue dessutom är som troligen inte livrädda för å ta i å grisa ner sej lite ibland om de behövs... big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Redneck life
357 Inlägg
25 december 2009
TobbeE_87 skrev:
hej på er, ja är också singel, börjar dock bli lite smått less på å va ensam nu ha ju bara vare de i drygt 22år... vettefan vart man ska hitta nå tjejer egentligen, krogen känns rätt uteslutet för min del iaf...
Kanske skulle prova ridhuset, tjejerna där borde ju va rätt vana vid stora håriga killar som inte alltid luktar hallontårta, å som skiter lite här å var mm, samt att sköta om å städa efter dom också tongue dessutom är som troligen inte livrädda för å ta i å grisa ner sej lite ibland om de behövs... big_smile

Haha fan klockrent, ska nog följa med dig på en raggarrunda i stallet;) haha

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

261 Inlägg
25 december 2009
"Ensam Bilintresserad kille 28 år söker sällskap...
Giller du att skita ner dig under en gammal bil, samt köra skiten ur en gammal rostig volvo!  Tveka inte att höra av dig..
Om du dessutom skulle bo i närheten av växjötrakten är det bara ett plus i kanten!
Kontakt tages via PM"

Om det inte var nån som fattade nåt av ovanstående, så är jag också singel lol
(kanske skulle lagt detta under "efterlysningar" istället tongue )

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
27 december 2009
Andreas 940 skrev:
Fortfarande singel. hmm
Jag träffade en tjej på nätet i somras som jag för en gångs skull verkligen gillade (hon fick tom. åka i Volvon) men hon fick inga känslor för mig.
Jag borde ha förstått att det inte kunde bli nåt seriöst med den åldersskillnaden, jag är 28 och hon 20 och så unga tjejer tycker väl bara att det är häftigt att ligga med äldre killar.

Var finns alla vettiga tjejer? Inte på krogen och inte på dejtingsidor iaf.

Spelar ingen roll att hon är så ung, handlar om hurdant tänk man har. Var tillsammans med mitt ex som är 27 (jag 19) i över ett år och båda var jävligt seriösa. Men visst, många anser att bara för att jag är 19 så kan jag inte veta vad jag vill ha, men det vet jag, och det är serious shit.. Att hon inte fick känslor har inte heller med åldern att göra, du kändes ju antagligen inte rätt för henne bara.

Even fools they say, can find a way out of the dark.

-utan 940
1 728 Inlägg
27 december 2009
Reeplayed skrev:
Spelar ingen roll att hon är så ung, handlar om hurdant tänk man har. Var tillsammans med mitt ex som är 27 (jag 19) i över ett år och båda var jävligt seriösa. Men visst, många anser att bara för att jag är 19 så kan jag inte veta vad jag vill ha, men det vet jag, och det är serious shit.. Att hon inte fick känslor har inte heller med åldern att göra, du kändes ju antagligen inte rätt för henne bara.

Ja iofs, jag har ju själv sett exempel på par med ännu större åldersskillnad.
Även om jag tycker att det är lite väl stor åldersskillnad så klagar man ju inte som kille när man får vara med en såpass ung tjej. smile

Larmtekniker
307 Inlägg
27 december 2009
Hej hej singeltråden... igen tongue

/ Wången

17 Inlägg
Det SKA gå!
434 Inlägg
29 december 2009
hejhej purr wink.

men men, de e bara o hålla med! big_smile

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

252 Inlägg
29 december 2009
En singel till här, blev det för ett tag sedan wink

Jlmmy
29 december 2009
Vart tsm med min flicka i 3månader nu big_smile<3
Underbart, Lycka till alla med att finna den rätta!

mvh

51 Inlägg
29 december 2009
Jag är oxå singel, börjar bli lite trisst nu..

363 Inlägg
30 december 2009
om jag ska träffa en ny kille så lär han tycka om barn sen tror ja nog att det måste va nån som pysslar med motorsport som förstår att man reser mycket osv smile

She Devil

< T 00 >
88 Inlägg
30 december 2009
kan lägga te mig i listan igen ..

Chifen

274 Inlägg
1 januari 2010
Inte sen lördags:) e ihop me en tjej som e me på forumet:)

502 Inlägg
1 januari 2010
Är inte singel. Men det går neråt... Så antar att jag är singel om några dagar.

Larmtekniker
307 Inlägg
2 januari 2010
Foxon eller så kämpar du

Annars kommer du ångra dig.
Senast redigerat av Wangstedt (2 januari 2010)

/ Wången

502 Inlägg
2 januari 2010
Wangstedt skrev:
Foxon eller så kämpar du

Can try. smile

7 100 Inlägg
2 januari 2010
FoXoN skrev:
Wangstedt skrev:
Foxon eller så kämpar du

Can try. smile

så var det för mej med.kämpade ändå,fast de gick åt helvete i vilket fall som helst tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök