3694
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Intresseklubben
673 Inlägg
6 april 2008
Ska vi inte köra på siba parkeringen på onsdag om det blir bra väder? hade varit jävligt gött att ställa sig där igen.. för det är ju ljust länge nu också..

/Mvh Andreas

Evolution Garage
478 Inlägg
7 april 2008
MrKerm skrev:
hundkoja skrev:
kommer nog denna onsdagen big_smile kanske blir kojan oxå:D

Kom i mon lördag också smile

Håll dig till eran tråd om era gbrt träffar så håller vi oss till onsdags tråden.

/om du undrar varför jag skriver detta är för att ngn fråga om onsdags träff i eran tråd och fick minsan veta att han levde.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Mr_Redbull skrev:
MrKerm skrev:
hundkoja skrev:
kommer nog denna onsdagen big_smile kanske blir kojan oxå:D

Kom i mon lördag också smile

Håll dig till eran tråd om era gbrt träffar så håller vi oss till onsdags tråden.

/om du undrar varför jag skriver detta är för att ngn fråga om onsdags träff i eran tråd och fick minsan veta att han levde.

Det näms nog en del i göteborg Borås tråden med skall du se!!!
Va e ditt problem?

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Evolution Garage
478 Inlägg
7 april 2008
Egentligen inte ett problem, blev mest irriterad då i ett ganska tidigt skede av eran tråd så fråga någon om onsdagsträffarna, och sedemera blev tillrättavisad på ett bryskt och helt orättvisst sätt.
Och det är det jag var arg/sne för. Har nu läst igenom det mesta av eran spam tråd av invärtes beundran.
Visst det e bra att ni kör ett eget race, men har ni någonsin ens funderat på att det fnns några som redan annordnar div aktiviteter i bl.a Göteborg som har ett sammarbete eller försöker få till ngt med kommun som ni faktist raserar med era så kallade icke race?
Bara en fundering från min sida då jag vet att det finns ngra personer i Gbgs omnejd spom försöker föra en dialog med kommun och polis för at tfå ordna LAGLIGA race ink Konbane körningar.

Och du sluta vara så defensiv så fort ngn kommer med synpunkter eller klagomål på er det stjälper mer än hjälper eran sak.
För övrigt är det ett bra initiativ av er med en lördags träff då mig veterligen inte finns ngn sådan direkt officielt iaf.
Senast redigerat av Mr_Redbull (7 april 2008)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Som jag sagt så näms onsdags träffarna i den andra tråden också av blandannat mig.

Jodå jag e inte född i går o jag har själv vart med i svängen i flera år...
Det tar inte sån tid med kommun o hej o hå.. Bara frågan om hur mycket man ligger på... O jo vi vet att det finns flera som håller på i gbg som blandannat kör olagliga race o komma o säga till oss att det är däran mark o deras banor e ju bara så mycket skit snack smile

O säga att man försöker få till lagliga race hmmm sug på den hur smakar det?
Har det hänt något nää..
Dom som jag vet kört lagligt race i gbg är blackrace.. O dom vill vissa från gbg köra över o det är inte vi !
Hur smart e det? Så snälla sluta snacka så mycket skit !
Nu skall jag inte paja denna tråden mer för jag e själv på onsdags träffarna o flera med mig o vi tycker dom e kul smile

Evolution Garage
478 Inlägg
7 april 2008
snacka skit säger du, vad vet du om vad jag t.ex för för dialoger med kommun och polis?
Och ja jag är FÖR lagliga race i Gbg och ang blacrace, vet inget om dem eller deras organisation så om dom håller jag tyst om.
Samt var ngnstans har jag påpekat om deras ditt eller datt mark? Ingenstans så kom inte dragandes med gammal skåpmat som ngn annan har dillat om.
Kan säga som så att det jobbas friskt på att få till lagliga race av de flesta slag som är eftersökta i Gbg.
Men det tar tid samt det är mycket svårt att övertyga kommun och polis att olagliga race kommer minska när dom ständigt ser att det racas friskt till höger och vänster iaf.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Mr_Redbull skrev:
snacka skit säger du, vad vet du om vad jag t.ex för för dialoger med kommun och polis?
Och ja jag är FÖR lagliga race i Gbg och ang blacrace, vet inget om dem eller deras organisation så om dom håller jag tyst om.
Samt var ngnstans har jag påpekat om deras ditt eller datt mark? Ingenstans så kom inte dragandes med gammal skåpmat som ngn annan har dillat om.
Kan säga som så att det jobbas friskt på att få till lagliga race av de flesta slag som är eftersökta i Gbg.
Men det tar tid samt det är mycket svårt att övertyga kommun och polis att olagliga race kommer minska när dom ständigt ser att det racas friskt till höger och vänster iaf.

Jag har inte sagt att DU sagt något om mark o banor, sedan vet jag inte om det är gammal skåp mat det va i lördags jag fick höra detta..

Du svarar med peronliga svar jag svarar för oss i GBrt o inte enbart mot dig utan mot alla sorry om du tar allt som person angrepp för det är ej meningen !
Sedan vet jag inte om jag vill kalla mig defensiv bara för att jag har svar på tal o att det är skillnad på klagomål o önskemål samt synpunkter o angrepp!

Klagomål vill vi inte ha lika så angrepp, därimot förslag o synpunkter på vad som kan bli bättre förutom min stavning då!

Och du behöver inte Dua mig...
Senast redigerat av MrKerm (7 april 2008)

274 Inlägg
7 april 2008
Nu skall vi alla ta det lugnt nu kommer vi ifrån toppicet som är gbg onsdagsträffarna!

För att se lite på problemet, så just nu byggs ju bananpiren om som det ser ut inför stcc loppet.
detta är taget från brace sida det LAGLIGA ALTERNATIVET! då någan frågade ang körningarna på piren skall komma i år?

"Jo. Jag och Peter Kurtén var på möte angående det igår 26/2 på trafikkontoret.

Vad vi vet om i nuläget är att alla parter är fortsatt positiva till körning för vår del, och det finns från deras sida (Trafikkontoret) önskan om att vi skall få komma in och köra på Piren fortsättningsvis.

Dock var företrädaren för markägarna i området inte närvarande, och utan hans insikter om läget gentemot oss och det nya Gothenburg City Arena så vet vi ännu inte säkert hur upplägget blir, men vi jobbar på det.

Just nu pågår markarbetet för anläggningen för fullt på piren i allafall. fredag-lördag den 13-14 Juni är det planerat för STCC, Carrera Cup, JTCC och Camaro Cup-körningar på Piren.

Så som läget ser ut med förarbeten, så verkar det inte vara aktuellt med körningar för vår räkning förrän efter detta. "

räcker detta som svar att det förs en dialog mellan arrangörer o kommunen??
jag har ingen del i b race arrangörerna utan togs rätt ut från forumet på brace sida
[b] detta vill jag markera att vi håller oss till topicen i tråden.
[/b]
Senast redigerat av volvotomten (7 april 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
volvotomten skrev:
Nu skall vi alla ta det lugnt nu kommer vi ifrån toppicet som är gbg onsdagsträffarna!

För att se lite på problemet, så just nu byggs ju bananpiren om som det ser ut inför stcc loppet.
detta är taget från brace sida det LAGLIGA ALTERNATIVET! då någan frågade ang körningarna på piren skall komma i år?

"Jo. Jag och Peter Kurtén var på möte angående det igår 26/2 på trafikkontoret.

Vad vi vet om i nuläget är att alla parter är fortsatt positiva till körning för vår del, och det finns från deras sida (Trafikkontoret) önskan om att vi skall få komma in och köra på Piren fortsättningsvis.

Dock var företrädaren för markägarna i området inte närvarande, och utan hans insikter om läget gentemot oss och det nya Gothenburg City Arena så vet vi ännu inte säkert hur upplägget blir, men vi jobbar på det.

Just nu pågår markarbetet för anläggningen för fullt på piren i allafall. fredag-lördag den 13-14 Juni är det planerat för STCC, Carrera Cup, JTCC och Camaro Cup-körningar på Piren.

Så som läget ser ut med förarbeten, så verkar det inte vara aktuellt med körningar för vår räkning förrän efter detta. "

räcker detta som svar att det förs en dialog mellan arrangörer o kommunen??
jag har ingen del i b race arrangörerna utan togs rätt ut från forumet på brace sida
[b] detta vill jag markera att vi håller oss till topicen i tråden.
[/b]

Tack !

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Hoppas jag kan va med på onsdag smile

50 Inlägg
7 april 2008
Ang träffen nu på onsdag är det siba eller jula för dom som inte åker till SM?

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
Pinbuzz: jag vet inte, vill också få svar på det.. men som jag skrev lite längre upp så är jag väldigt sugen på stå på siba parkeringen igen smile känns mer "Hemma" big_smile

/Mvh Andreas

1 779 Inlägg
7 april 2008
PInbuzz.. tror att de kommer vara vid SM ett tag till sen bär de väl av mot sisjön till coopgaraget som ja har fattat de.. men veti nte om detta stämmer. smile

men men ses väl där. big_smile

sen gillar jag alla små klungor som allt folk står i å snackar :d hehe. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
akakaboto skrev:
PInbuzz.. tror att de kommer vara vid SM ett tag till sen bär de väl av mot sisjön till coopgaraget som ja har fattat de.. men veti nte om detta stämmer. smile

sen gillar jag alla små klungor som allt folk står i å snackar :d hehe. big_smile

Jag gillar när jag går och repar din bil när du kollar bort smile

/Mvh Andreas

1 779 Inlägg
7 april 2008
IMPRAZERN skrev:
akakaboto skrev:

hehe och ja natar att du inte sett din buckla på höger bakskärm?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
akakaboto skrev:
IMPRAZERN skrev:
akakaboto skrev:

hehe och ja natar att du inte sett din buckla på höger bakskärm?

haha nej, för jag bytte ut min med din smile så nu har jag en fin och du en ful smile

/Mvh Andreas

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
ska bara lägga till att jag tackar för kolfiber "fenorna" som du hade på din front smile passade väldigt bra på min bil
Senast redigerat av IMPRAZERN (7 april 2008)

/Mvh Andreas

170 Inlägg
7 april 2008
Hallå alla onsdagträffare! Om det är så här fint väder på ons varför inte ställa os på götaplatsen. Det lär ju vara folk runtomkring eller e ni folkskygga??????? Eller bara där för korn körning?????

Gbg

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
siggi skrev:
Hallå alla onsdagträffare! Om det är så här fint väder på ons varför inte ställa os på götaplatsen. Det lär ju vara folk runtomkring eller e ni folkskygga??????? Eller bara där för korn körning?????

Blir inte polisen galen? eller har polisen börja tillåta folk att stå där igen?

Va det för typ ett halv år sedan och då blev polisen galen och börja hota med att ge böter smile

/Mvh Andreas

Sök