CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
de kommer nog komma en hel del.. själv kommer jag och ska stanna länge ;-P eller kommer så länge de itne regnar. men som de ser ut så kommer de inte att börja regna. men men man vet ju aldrig med sveriges väder,
väntar mig myccke fina brudar å kolla på ikväll å inte samma gamla späcktackel.. *tihihi*
Tittar nog förbi för första gången, verkar trevligt. Någon som kan förklara lite enkelt hur man hittar dit enklast? Kommer från 45:an från Trollhättan alternativt E6:an.
Tittar nog förbi för första gången, verkar trevligt. Någon som kan förklara lite enkelt hur man hittar dit enklast? Kommer från 45:an från Trollhättan alternativt E6:an.
Kolla på 1:a sidan finns ju karta där.....
Kan inte Göteborg så bra att jag med den kartans hjälp ska kunna hitta. Får väl kika om hitta.se kan visa något bättre.
antar du kommer från vänersborgshållet så lättas för dej är att köra ner på e6an mot kunsbacka sväng av och kör mot särö i höjd med mölndal sen fortsätter du på leden till du ser siba på höger sida där svänger du av leden och upp mot siba sen hittar du nog
antar du kommer från vänersborgshållet så lättas för dej är att köra ner på e6an mot kunsbacka sväng av och kör mot särö i höjd med mölndal sen fortsätter du på leden till du ser siba på höger sida där svänger du av leden och upp mot siba sen hittar du nog