3418
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Flingan
11 Inlägg
12 juni 2008
Sara_Den_Grymme skrev:
Frukostflinga skrev:
Vad har du för bil? -Sandra

Sandra har ingen bil hon snål åker på mig hahahaha;)

smile

S40 T4
584 Inlägg
S40 T4
584 Inlägg
12 juni 2008
illegal_streetracer skrev:
finns det bilder i från igår

din golf finns med på min film tongue

12 juni 2008
Shady_killen skrev:

Det var riktigt nice wink

S40 T4
584 Inlägg
12 juni 2008
Shady_killen skrev:

Det var riktigt nice wink

haha big_smile

vart har du köpt din kjolpaket?

vad e det för årsmodell på den?

Wankeltok!
39 Inlägg
12 juni 2008
F-n vad folk sneglar då jag kommer dit, en och annan tyken kommentar får jag också. Finns uppenbarligen en och annan som tror att Väktare är djävulens påfund, känns lite surt att vara biltok och ta fem minuters paus ifrån jobbet bara för att få gliringar.
Ehh, när ni avlägger visit på Datavägen i Sisjön så bry er inte om mig i min vita Securitas Golf-kombi. Jag och kollegerna på mitt skift tycker bara det är kul med lite liv och rörelse, vad kolleger på andra skiftet tycker vet jag inte.

Nåja för eller senare dyker en onsdag upp då jag är ledig ifrån jobbet. Bearbetar kvinnan med argument så att båda RX-7: orna ska kunna närvara vid första bästa tillfälle. Inga märkvärdiga bilar, de är helt original fast det vita nyförvärvet har diffad bakaxel, slurp. Blev mycket roligare att ta kurvor då.

-Sandra
12 juni 2008
Frukostflinga skrev:
Sara_Den_Grymme skrev:
Frukostflinga skrev:
Vad har du för bil? -Sandra

Sandra har ingen bil hon snål åker på mig hahahaha;)

smile

Sara va fan sitter du och skriver !!! SNÅLÅKER!!!!!! hahaha.. Synd bara att det är du som frågar mig varje gång om jag skall med.. lol

Avstängd
1 557 Inlägg
12 juni 2008
combat skrev:
F-n vad folk sneglar då jag kommer dit, en och annan tyken kommentar får jag också. Finns uppenbarligen en och annan som tror att Väktare är djävulens påfund, känns lite surt att vara biltok och ta fem minuters paus ifrån jobbet bara för att få gliringar.
Ehh, när ni avlägger visit på Datavägen i Sisjön så bry er inte om mig i min vita Securitas Golf-kombi. Jag och kollegerna på mitt skift tycker bara det är kul med lite liv och rörelse, vad kolleger på andra skiftet tycker vet jag inte.

Nåja för eller senare dyker en onsdag upp då jag är ledig ifrån jobbet. Bearbetar kvinnan med argument så att båda RX-7: orna ska kunna närvara vid första bästa tillfälle. Inga märkvärdiga bilar, de är helt original fast det vita nyförvärvet har diffad bakaxel, slurp. Blev mycket roligare att ta kurvor då.

Ni är alltid välkomna smile
Prata med en av era skift ledare om att ni skulle få va med köra konbana men det gick tyvär inte sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Almännt tokig
481 Inlägg
12 juni 2008
var trevligt igår smile. men tycker att de är synd att inte fler är med på konbanan.

Inline sixes ist sie scheisse.......

Evolution Garage
478 Inlägg
13 juni 2008
Shady_killen skrev:
Finns film efter träffen körde ute på gatan:

Del 1: http://www.garaget.org/video/rkbrsiiu3d6b

Del 2: http://www.garaget.org/video/0ltwb61vmhvh

Så dålig stil av dig att ens försöka associera till Onsdagsträffen med ditt trafikvett...
Just sådant beteende vi inte vill ha i samband med onsdagsträffarna, fram tills nu har vi fått vara hyffsat ostörda på järnbrott men med sådant här betende o dessutom filma o lägga upp här ger bara intrycket att onsdagsträffen borde bevakas mer av polismyndigheten, mer än vad dom redan gör. Men jag gissar att du vill att polisen skall komma oc köra bort oss från Siba med?

Misstförstå mig rätt, du får köra som en idiot om du vill, men försök inte smutsa ner det hyffsat goda rykte onsdagsträffarna faktist har fast det arrangeras div saker efteråt av annat folk, dock hänvisar inte dom till att det är en onsdagsträff vilket du så "fint" gör...
Senast redigerat av Mr_Redbull (13 juni 2008)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Avstängd
1 557 Inlägg
13 juni 2008
Mr_Redbull skrev:
Shady_killen skrev:

Så dålig stil av dig att ens försöka associera till Onsdagsträffen med ditt trafikvett...
Just sådant beteende vi inte vill ha i samband med onsdagsträffarna, fram tills nu har vi fått vara hyffsat ostörda på järnbrott men med sådant här betende o dessutom filma o lägga upp här ger bara intrycket att onsdagsträffen borde bevakas mer av polismyndigheten, mer än vad dom redan gör. Men jag gissar att du vill att polisen skall komma oc köra bort oss från Siba med?

Misstförstå mig rätt, du får köra som en idiot om du vill, men försök inte smutsa ner det hyffsat goda rykte onsdagsträffarna faktist har fast det arrangeras div saker efteråt av annat folk, dock hänvisar inte dom till att det är en onsdagsträff vilket du så "fint" gör...

Håller faktiskt med dig denna gången hmm Inte så bra kanske.... Fast det e klart länsman måste vara bra grisig om dom skall göra något vid siba för det finns ju tillstånd från siba o vara där o ha träff smile Så det e nog ingen fara i vart fall...

Go Gubbe...
136 Inlägg
13 juni 2008
Hmm..  undra om det var därför ja blev stoppad av pålisen när ja åkte hem från jobbet vid 21-tiden ?!?

såg ut att vara skapligt me folk iaf..  smile synd att man jobba som sagt va..  sad

1 256 Inlägg
14 juni 2008
Mr_Redbull skrev:
Shady_killen skrev:

Föraren i Volvo S40:n med fler hade polisen efter sig, polisen hade flygande övervakning på E6.
Han hade bara rent flyt att han inte åkte fast för att polisen försökte hänga på, men det var för mkt trafik för att komma ikapp..

Det som jag tycker är mest lustigt är att ni vågar lägga upp filmen länkad till bilen

274 Inlägg
14 juni 2008
Tycker det e fel att associera din körning med onsdagsträffarna, är inte sjysst mot detta evenenmang.

S40 T4
584 Inlägg
14 juni 2008
MrKerm skrev:
Mr_Redbull skrev:
Shady_killen skrev:

Håller faktiskt med dig denna gången hmm Inte så bra kanske.... Fast det e klart länsman måste vara bra grisig om dom skall göra något vid siba för det finns ju tillstånd från siba o vara där o ha träff smile Så det e nog ingen fara i vart fall...

det var bara en gång sak ändå tongue

107 Inlägg
16 juni 2008
Tänkte ta en sväng förbi nu på onsdag, om vädret är okej...
hur många har ni varit det senaste?

brukar annars åka med SVKG på deras "torsdagsträff" men är ju inte alltför många bilar tyvärr.

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

1 867 Inlägg
16 juni 2008
Shady_killen skrev:
MrKerm skrev:
Mr_Redbull skrev:

det var bara en gång sak ändå tongue

Även om jag figurerar på filmen så tar jag avstånd från detta, och det ska _absolut_ inte associeras med onsdagsträffen.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Avstängd
1 557 Inlägg
17 juni 2008
Nu e det snart onsdag igen big_smile

Sök