4064
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

182 Inlägg
30 juli 2008
Jag ska försöka komma förbi.

Intresseklubben
673 Inlägg
30 juli 2008
Nej, idag är det blåvitt i champions league smile då kan man inte gå på bil träff ju tongue

/Mvh Andreas

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
30 juli 2008
ja kmr kanske...kommer det bli nåt efter träffen, typ konbana eller nåt?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Evolution Garage
478 Inlägg
30 juli 2008
ligger o glassar p`Ibiza s`idag kommer jag inte heller smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

89 Inlägg
30 juli 2008
Kommer om inget kommer i vägen wink

Det viktiga är inte att vinna, det är att ÅTERVINNA!

73 Inlägg
30 juli 2008
zijaa skrev:

konbana är olagligt inget som har med denna träff att göra,,tror de har tagits upp många gånger innan..här pratar vi BARA om onsdagsträffen inte vad som händer efter
Senast redigerat av smen (30 juli 2008)

denna dagen ett liv

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
30 juli 2008
smen skrev:
zijaa skrev:

konbana är olagligt inget som har med denna träff att göra,,tror de har tagits upp många gånger innan..här pratar vi BARA om onsdagsträffen inte vad som händer efter

Konbana är väl inte olagligt? Det har väl varit tillstånd från Bilprovningen när vi varit där?

1 779 Inlägg
30 juli 2008
ja kommer idag men vet inte med vilken bil.. får se om de kanske blir den röda fula bilen eller något nyare big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
30 juli 2008
TCG skrev:
smen skrev:
zijaa skrev:

Konbana är väl inte olagligt? Det har väl varit tillstånd från Bilprovningen när vi varit där?

va? ja tror inte dedt är olaglig  men skit samma

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
30 juli 2008
zijaa skrev:
TCG skrev:
smen skrev:

Beror la på hur fort man kör tongue

Tänkte åka ner på premiärträff men polaren behöver hjälp att skruva det sista i bilen.
Får komma ner hela stenungsundsligan med japsare nästa onsdag.

Tyskstuk.se
630 Inlägg
30 juli 2008
zijaa skrev:
TCG skrev:
smen skrev:

vad är det som är så jävla svårt att förstå?? Du frågar samma sak varje gång! Försök att förstå detta:
Onsdagsträffen är endast en träff. Vi har inget med konbankörning att göra! Vill du diskutera Konbankörning så gör det i tråden för konbankörning!

5 089 Inlägg
30 juli 2008
Varför måste ni alltid tända till så fort någon nämner konbana eller liknande? är väll bara att säga att du inte vet. eller inte svara alls?

\Lindgren

vRsex
471 Inlägg
30 juli 2008
Snälla någon ta bort mopedisterna!!!!

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
30 juli 2008
FLindgren skrev:
Varför måste ni alltid tända till så fort någon nämner konbana eller liknande? är väll bara att säga att du inte vet. eller inte svara alls?

För att det inte är första gången han frågar i denna tråden, och sist bad jag honom skriva i rätt tråd

Livsnjutare
403 Inlägg
31 juli 2008
Skee skrev:
Snälla någon ta bort mopedisterna!!!!

kör över dom?

Gta Iv 31april

274 Inlägg
31 juli 2008
om man läser lite i trådarna kommer de flesta frågorna med svar upp!!
annars kommer det här :

denna tråd är endast till för onsdagsträffarna har inget med det som händer efter.
finns trådar för de andra evenemangen!!!!

- Ingen musik innan 20.00
- Inget Burnande
- Inget Buskörande

e detta inte klart nog eller????
mad
ses på en onsdag nära er
Senast redigerat av volvotomten (31 juli 2008)

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
31 juli 2008
Zairon skrev:
FLindgren skrev:

För att det inte är första gången han frågar i denna tråden, och sist bad jag honom skriva i rätt tråd

men vissa säger fråga på onsdagsträff-tråden...

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
31 juli 2008
Var det mycket folk igår?
Hann tyvärr inte dit, men vi hittade lite folk på götaplatsen senare på kvällen. wink
På plats bjöds vi även på ett "Raggardrama".. hehe tongue

//Edge

361 Inlägg
31 juli 2008
det va ganska lite bilar igår, men det va trevligt endå smile

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
31 juli 2008
zijaa skrev:
Zairon skrev:
FLindgren skrev:

men vissa säger fråga på onsdagsträff-tråden...

okey, men den som säger det kan ju tänka efter både en och två gånger då onsdagsträffen inte har något med det att göra! Och nu vet även du det, så då behöver du inte fråga i tråden nästa vecka!

Sök