hehe de har du rätt i komma bilen bara köras på banan?
Nope, ska gå att besikta också så den kan köras på allmän väg
nice så den kommer till barkaby träffarna i år?
Nee, har jag tur kanske den e ute på vägarna nästa år Mitt mål är iaf att till nästa år så ska motorbygge vara färdigt och likaså chassiet samt inredningen. Därefter ger jag mig på utsidan med lackering o grejer
Blev lite garagestädning idag då jag hyrt platsen bakom ist o dessutom en extra plats för att ha mer plats Började med att sopa golvet, de va verkligen behövligt!
Städning i garaget på min nya plats Har sopat till höger men inte till vänster.
När golvet va sopat så hämtade jag domkraft och pallbockar o parkerade bilen där den skulle stå
Bilen uppallad
Sen tog jag o ställde i ordning alla lösa prylar, så som baksäte etc.
Allt i ordningställt, helt klart nöjd nu
Och när det va klart va jag ju tvungen att mecka lite också, så förberedde lite inför bytet av värmepaketet.
Huven borta för att förenkla bl.a bytet av värmepaketet.
Efter det vart det inte så mycket mer då jag va satans hungrig, törstig o trött. Och så mådde inte mina lungor så bra efter sopandet, de va riktigt skitigt golv kan jag tala om
De va allt, kanske tar en sväng ut imorrn me //Jacob
Trevligt med update! Härligt stort garage du har att röra dig, önskade man ju att man hade haft
Lycka till med byggandet!
Jo de händer ju inte alt för ofta just nu Ja de e riktigt skönt, lite annat än där jag stog o bytte topp.packning De kommer säkert en vacker dag när du har en bil o parkera där också
Ös nu Jacob för fan! nu har du du haft den här tråden i minst 25 år!
Skämt åsido! Ladda på nu! Vore kul att se den på vägarna!
//Tompa
Hehe, jo den har varit me ett tag nu
Ja visst skulle de va kul o se den på vägarna, men den här månaden håller inte ekonomin för att dra igång de ordentligt... Dessutom e de för jävla kallt just nu också, termometern i bilen visade -1 inne i garaget
Så de kommer, tar bara lite tid
Aaaaaaalm: Nee de tycker inte jag heller att de borde va Går nog utan problem. Men än så länge har jag inte bestämt mig till 100% vad för motor de blir, e riktigt sugen på o testa sugtrimning, men samtidigt har jag alltid velat ha en 9000 me ungefär 300-350hk
Jo de e alltid mycke roligare o mecka när de e rent o fint //Jacob
Aaaaaaalm: Nee de tycker inte jag heller att de borde va Går nog utan problem. Men än så länge har jag inte bestämt mig till 100% vad för motor de blir, e riktigt sugen på o testa sugtrimning, men samtidigt har jag alltid velat ha en 9000 me ungefär 300-350hk
Gör som AxlSam skrev då, bygg en trevlig sugmotor och kasta på en turbo som har ladd runt 3k rpm?
Gör som AxlSam skrev då, bygg en trevlig sugmotor och kasta på en turbo som har ladd runt 3k rpm?
Ja vi får se, har ju lite tid på mig att bestämma mig