2159
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
santas_bitch skrev:
Cloudsurfer skrev:
-Blomman- skrev:
Ja det blev en VÄLDIGT lyckad kväll enligt mig.. Fick det till ca 78 bilar vid 21.40 tiden, sen va det ju rätt många som körde runt också.. Ja som sagt hade varit roligare om alla körde in tillsammans, för det va ju väldigt många som drog tidigare.. Men va fan jag tycker det va en jävligt lyckad träff om man tänker på att det är bara 5 grader varmt ute och det blåser och regnar lite, och ändå va vi rätt många.. Sen tycker jag det va kul att så många drog ut till pilkington.. Trodde inte det skulle bli så många där ute, så jag blev glatt förvånad.. Får tacka så mkt för visat engagemang, och hoppas att vi blir fler på nästa träff..
Och angående nästa träff så blir det nåog på en lördag och vid va 15 tiden om micro vill vara med.. Men det kommer mer info om det längre fram när det blir roligare väder.. smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/28542/274657_z0g66d.jpg
Första träffen 2008 den 7/3 ca 80bilar..

Fan röda faran kom med på bild wink Det va då satan att du piskade mig ute vid pilkington blomman tongue

Lyckad träff IMO, blir nog ännu bättre sen när våren verkligen har etablerat sig smile

du får prova mot mej nästa gång ist big_smile

Absolut jag är lätt på.. wink Men när det är torrt så man får lite fäste..

"If you're in control, you're not going fast enough"

109 Inlägg
8 mars 2008
ja de va fan att ja inte fick köra emot dej (blomman) å tobbe smile.. ville prova emot evon som va där med men de va vått ute så de e inte lönt å försöka ens =/..

35 Inlägg
8 mars 2008
Tack för en bra träff smile
Elda  va det du som låg i täten av ledet när vi gled i stan?

Laaaang
320 Inlägg
8 mars 2008
Mycket lyckad träff må jag säga smile

PS: Broberg?(Elda) körde du efter alla bilarna på moppe ? haha

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

8 Inlägg
8 mars 2008
Karlstrand_ skrev:
Låter ju skitbra det där med att micro vill hålla öppet:) Bara bestämma ett datum frammåt, gärna ett tag fram så det blir lite bättre väder samt att man hinner sprida info!smile Skit bra jobbar blomman..!

Givetvis har vi oxå förstånd i huvudet å tänker så klart inte ligga å sladda mellan bilarna om man nu ens ska göra det.. wink

Det var ju förresten tur att du inte låg och sladdade mellan bilarna... det var kul att titta men hade du gjort det närmre min hade jag inte uppskattat det lika mycket... det finns en plats och tid för sånt...

"Full gas sparar tid"

Laaaang
320 Inlägg
8 mars 2008
Okej smile

Here you go way to fast

738 Inlägg
8 mars 2008
Ja det var lyckat igår, men lätt roligaste ute vid pilkington! Synd att de bara var 2 stycken som ville köra mot oss i rs6:an tongue

2 079 Inlägg
8 mars 2008
Stofer skrev:
Ja det var lyckat igår, men lätt roligaste ute vid pilkington! Synd att de bara var 2 stycken som ville köra mot oss i rs6:an tongue

ja, det var klent tyckte jag, men han i BMW:n var rolig, haha, är det fyrhjulsdrift, ja, vill du rejsa, haha, nä, glöm det då

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
8 mars 2008
Skulle va kul me en träff i sommar också, ska skrämma upp min till 500 häst först smile

"One touch on the brake is a sign of fear"

BE CE
40 Inlägg
8 mars 2008
Tycker det blev en jävligt lyckad träff! Grymt många fler bilar än vad jag räknat med med tanke på att det bara är början på våren. Kommer nog bli fler bilar framåt sommaren och om Micro har öppet samtidigt! Tack till Blomman som tagit initiativ!

Trucking all over the Sverige

993 Inlägg
8 mars 2008
Joyride skrev:
De va trevligt! men skulle va kul om ALLA bilar körde samtidigt till centrum

Btw, jag filmade en BMW m3:a och en 5-serie som börnade, jag kan lägga upp filmen om bilens ägare godkänner, skicka mail

tja..

Det var roligt..

Men vi kom ända från malmö för RACE tongue, men vi såg inte röken av någon bil som gasa?
vart höll ni hus ? vi drog vid 00.00 tiden, vi leta över hela halmstad, hitta ingen som racea sad..

Ja de lugnt ni kan lägga ut bilder/filmer på min Svarta m3a..

Obs tog t.o.m min svarta m3a för jag trodde de skulle bli race  big_smile, annars hade jag kommit med min silvriga m3a om ni hade sakt att de inte skulle va race tongue
Senast redigerat av Kungen-EssE (8 mars 2008)

21 Inlägg
8 mars 2008
Elda skrev:
Körde ganska långt fram, men ja.. Inga hastigheter att tala om ju

I know, du höll på att trilla också när de kom en kurva och jag lekte med varvstoppet bakom dig wink big_smile

7 Inlägg
8 mars 2008
tack för en bra träff:) jaf va dock den enda som övningskördeXD ahha

Laaaang
320 Inlägg
8 mars 2008
obeo skrev:
Elda skrev:
Körde ganska långt fram, men ja.. Inga hastigheter att tala om ju

I know, du höll på att trilla också när de kom en kurva och jag lekte med varvstoppet bakom dig wink big_smile

Haha tongue

Here you go way to fast

1 174 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
Kungen-EssE skrev:
Joyride skrev:
De va trevligt! men skulle va kul om ALLA bilar körde samtidigt till centrum

Btw, jag filmade en BMW m3:a och en 5-serie som börnade, jag kan lägga upp filmen om bilens ägare godkänner, skicka mail

tja..

Det var roligt..

Men vi kom ända från malmö för RACE tongue, men vi såg inte röken av någon bil som gasa?
vart höll ni hus ? vi drog vid 00.00 tiden, vi leta över hela halmstad, hitta ingen som racea sad..

Ja de lugnt ni kan lägga ut bilder/filmer på min Svarta m3a..

Obs tog t.o.m min svarta m3a för jag trodde de skulle bli race  big_smile, annars hade jag kommit med min silvriga m3a om ni hade sakt att de inte skulle va race tongue

racet va en bit utanför stan vid pilkington.. Va ju så jävla många snutar som snurrade i stan sen hade vi bestämmt innan här på garaget, att vi skulle ut till pilkington och köra.. Va rätt många som va där men jag tycker det va rätt tråkigt att inte fler ville ställa upp..

EDIT: Jag hade lätt testat en vända mot rs6 om det hade varit torrt ute nu spinner det ju bara för mig med rwd.. Så nästa gång om det är torrt så ska jag göra ett tappert försök.. Haha inte för jag kommer ha så mkt chans eftersom jag har 250 hk mindre men jag ska som sagt göra ett tappert försök.. haha
Senast redigerat av -Blomman- (8 mars 2008)

"If you're in control, you're not going fast enough"

227 Inlägg
8 mars 2008
Tack för den brasiga träffen blomman.
Å trevligt att så många kom å ställde upp!

Hoppas vädret e bättre till nästa träff.

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

15 Inlägg
8 mars 2008
jag hänger med karavanen på söndagen

white pearl

WestCoast!
86 Inlägg
8 mars 2008
Stofer skrev:

Såg ut som ni hade problem mot den dära Subaru SUVen som körde...
Ska inte 450Hk RS6 gå bättre än så?? 

wink

Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07

Rägger
132 Inlägg
8 mars 2008
skinkis skrev:
Stofer skrev:

Såg ut som ni hade problem mot den dära Subaru SUVen som körde...
Ska inte 450Hk RS6 gå bättre än så?? 

hur många hk har den där subban igentligen??

wink

152 Inlägg
8 mars 2008
lollollol

Sök