En polare hade en gruskörar/rallykross/osv/osv bil lr nåt (en 240) och den hade just hydralisk handbroms, men de satt på orginal-oken tror jag han sa.. och bilen va reggad, vet inte riktigt hur bromssystemet va uppbyggt i den men och troligtvis inte han heller eftersom han inte byggt bilen
hmm..två OK?:S...låter mysko eller så har jag fel...
Ja för att kunna få det väg reggat när det är eftermonterat så är det tydligen så, Enligt Ronny Hilmersson (Tror nog han vet vad han pratar om ) och många andra ochså.
Hör med din farsa en gång Oscar och se vad han säger..!
Hahahah, jadu.. "toyotaraggarna" här är ju klart bäst i test Men ang. hydralisk handbroms, så finns ju rallyimport.se dom säljer kompletta sätt..
Jo men det kostar pengar som jag inte har. Mer ära i att bygga eget ochså. Får se hur det går, Snubblar jag över en guldgruva så kanske man köper färdigt dock. Vi får se! Kolla fälgarna nu!
Här kommer en intresant gämförelse på mina Rial fälgar och Grupp A BBS fälgarna!
Mina Rialfälgar. Med högglanspolerad kant, som jag tänkt att göra med + Guldigt Centrum ska jag lacka. Och nu de äkta Grupp-A fälgarna som satt på 240.
I ett sistaminuten försök innan jag börjar bygga om har jag nu laggt ut bilen på Bytes annons mot 242 1975! Hade vart roligaer att bygga på en 242a. Ngn som är sugen??
Jag har bestämmt mig! Varför fega? Nu säljer jag bilen ögonaböj för att köpa en 2dörrars. Jag har en bil som väntar på mig, För 5min sedan satt jag som vanligt. Ska man värkligen göra detta! Jag har bestämt mig för att inte tänka och bara göra det nu!
Jag har bestämmt mig! Varför fega? Nu säljer jag bilen ögonaböj för att köpa en 2dörrars. Jag har en bil som väntar på mig, För 5min sedan satt jag som vanligt. Ska man värkligen göra detta! Jag har bestämt mig för att inte tänka och bara göra det nu!