2180
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:
Jag ska lösa det här problemet med info och se till att det blir enklare att få ut info till alla deltagarna. Jag ordnar det i veckan så slipper vi fler missförstånd i fortsättningen.

Det låter kanon. smile

3 390 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Madland skrev:
WeDo skrev:
Madland skrev:
Seriöst, kändes som att det här gick mig helt förbi. Om jag hade haft någon som helst aning om att stugor fanns - om än inte längre - att tillgå skulle jag givetvis kört på det. Fatta hur jävla omöjligt det lär vara för mig att packa in den lätta packning som skall med, även utan tält. Usel informationsspridning på detta område!

För helvete...

Som jag sa i tidigare inlägg så fanns det inga platser när du blev med... Sen om man inte kan ta med tält eller inte är ju tyvärr inte så mkt vi kan göra någe åt... Finns ju hotell om inte annat ?

Jag hade mängder av frågor till dig när jag kom med och då sa du att det skulle komma ut PM till berörda angående tider, platser osv.

Samtidigt tycker jag det är skit samma om jag måste fråga dig eller om du vill skicka PM, huvudsaken är att informationen når ut, vilket den tydligen inte har gjort. Tycks mig som att jag inte är ensam om detta heller.

Sova på hotell? Jovisst går väl det, under en gran och i en soptunna också. Men tanken var väl att vi skulle umgås på campingarna? Vad jag vet ligger det sällan hotell mitt på campingplatserna och om jag har soptunna och tält att välja på blir inte valet svårt. Jag tycker alltså inte att tältandet är problemet, jag tycker att den knapphändiga informationen är det.

Och självfallet lär det mesta gå att ordna, jag blir sne på att inte all information går till alla deltagare bara. Sådant är orättvist och bara idiotiskt. Att höra genom andra eller via rykten är inte gott nog, inte för mig iallafall. Styr upp detta ordentligt nu så blir det alla tiders.

De frågor som du hade som jag kunde svara på svarade jag ju på... Det jag inte visste var hur betalningen skulle skötas eller hur ?

Och Ja, det finns en maillista på alla deltagare... Så jag får väl dra ut mail igen...

Att försöka få stugor till alla är helt omöjligt.. Det är smått otroligt att vi överhuvudtaget fått plats med 47 bilar på alla campingar. Visst har det kanske brist lite i infon men jag ser också att det måste finnas ett intresse hos deltagarna också.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Wedo:

Jag tänkte mig ett enkelt formulär där man kan få ut ett PM till alla deltagarna baserat på listan med bilar.
Då kan man skicka ut PM lite oftare kanske och informera om eventuella förändringar i schema eller nått annat. Är billistan aktuell så får också rätt personer PM med info.

Vad tror du om det?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rälspilot
391 Inlägg
11 juni 2008
WeDo skrev:
Och Ja, det finns en maillista på alla deltagare... Så jag får väl dra ut mail igen...

Ja tack, för jag har då inte fått något.

WeDo skrev:
Det är smått otroligt att vi överhuvudtaget fått plats med 47 bilar på alla campingar.

Tycker jag också är bra gjort. cool

S40 T4
584 Inlägg
11 juni 2008
HALLÅ!!! kan någon svara på min fråga eller vet ingen??? vart i göteborg kommer det starta???

1 779 Inlägg
11 juni 2008
Shady_killen skrev:
HALLÅ!!! kan någon svara på min fråga eller vet ingen??? vart i göteborg kommer det starta???

men ska du följa med eller?? för såg dig inte på deltagarlistan..
men de kommer vara start i partille som de ser ut som.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
Snacka om att det börjar bli rörigt härra va...vore kul med ny uppdatering så man ser vilka nya e med..hinna bekanta sig med dom oxå tongue...en del träffar jag ju snart under Gatebil..missade en del på Bug Run tongue..var ju upptagen med att ha kul och testa saker där så jag totalt tappad koll på allt annat tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
Några som ska starta i göteborg och vill köra ihop till Göteborg?Juliet...ska vi mötas upp vid A6 i Jönköping?Fler som vill hacka på?

28 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
Några som ska starta i göteborg och vill köra ihop till Göteborg?Juliet...ska vi mötas upp vid A6 i Jönköping?Fler som vill hacka på?

jag kan hacka på vid a6....

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
fidde850 skrev:
theangel6 skrev:

vi ska vara 10 i Göteborg...tid som blir bra vid A6?

28 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
fidde850 skrev:
theangel6 skrev:

typ kvart över åtta lr?...ta vell runt 1 timmme 30 minuter skulle jag tipa på..

Low is a lifestyle
956 Inlägg
11 juni 2008
då hoppar jag på i borås big_smile så slipper man den LÅÅÅNGA vägen till gbg själv

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

28 Inlägg
11 juni 2008
Geiros skrev:
då hoppar jag på i borås big_smile så slipper man den LÅÅÅNGA vägen till gbg själv

jo det kan du göra...hoppar du på vid mcdonals i borås då lr någont annat ställe..

Low is a lifestyle
956 Inlägg
11 juni 2008
fidde850 skrev:
Geiros skrev:

jo det kan du göra...hoppar du på vid mcdonals i borås då lr någont annat ställe..

Volvo i borås är väl ganska ok så slipper man massa omvägar. eller MCdonalds som ligger jämte motorvägen. vilket som

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
fidde850 skrev:
theangel6 skrev:
fidde850 skrev:

tongue japp står där kvart över åtta då cool...Kalle åker nog med ner dit ihop med mig...vet ju inte riktigt vilka som ska med till Göteborg härifrån...vi gör lista och var alla "joinar" karavanen..

theangel6:Mjölby MC Donalds
Kalle_ponken:Mjölby MC Donalds

28 Inlägg
11 juni 2008
Geiros skrev:
fidde850 skrev:
Geiros skrev:

Volvo i borås är väl ganska ok så slipper man massa omvägar. eller MCdonalds som ligger jämte motorvägen. vilket som

jo mennade den vid motorvägen:P men vi säger la mcdonals då..

28 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
fidde850 skrev:
theangel6 skrev:

tongue japp står där kvart över åtta då cool...Kalle åker nog med ner dit ihop med mig...vet ju inte riktigt vilka som ska med till Göteborg härifrån...vi gör lista och var alla "joinar" karavanen..

theangel6:Mjölby MC Donalds
Kalle_ponken:Mjölby MC Donalds

fidde850: jönköping A6

118 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:

låter skitbra! vi kan väl säga kl8 vid coop parkeringen. ?

Rock´N Roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 Mjölby
kalle_ponken Mjölby
fidde850 Jönköping A6 parkeringen 08.00
Juliet Jönköping A6 parkeringen 08.00

2 283 Inlägg
12 juni 2008