1306
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
13 juni 2008
Jahapp killar och tjejer

Jag och inverted var nere på Micro idag och snackade om allt ang. finalen.
Butikschefen tyckte detta var en riktigt topp grej och så och nämde att Tobbe87 vart inne och snackat med honom också.

Han fixar platser och allt + att han skulle kolla upp med diesel aggregat för de som vill visa upp sitt billjud.

+ att han antagligen fixade priser gratis eller att de kostade extremt lite smile

Något mer jag ska nämna för honom?

VI skuille med fixa en högtalare med Mik att kunna prata ut till allihopa med smile

MVH Niklas

R.I.P. Michael Jackson!

53 Inlägg
13 juni 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
theangel6 Mjölby
kalle_ponken Mjölby
fidde850 Jönköping A6 parkeringen 08.00
Juliet Jönköping A6 parkeringen 08.00

Jisses vad tidigt!tongue
Lunken startar i Örebro eller? Det snåla fanskapet...cool

tongue..var glad för det du...han tänkte dra sig ur först...övertala han att stanna och starta från Örebro tongue

hörrö kalle vill du tanka min bil under touren? så får du se varför jag startar i örebro

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

3 390 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Jahapp killar och tjejer

Butikschefen tyckte detta var en riktigt topp grej och så och nämde att Tobbe87 vart inne och snackat med honom också.

Han fixar platser och allt + att han skulle kolla upp med diesel aggregat för de som vill visa upp sitt billjud.

+ att han antagligen fixade priser gratis eller att de kostade extremt lite smile

VI skuille med fixa en högtalare med Mik att kunna prata ut till allihopa med smile

MVH Niklas

Skit bra jobbat big_smile   Micro i Örebro blev också spikat idag... Nu börar det likna något det här big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Your Dream My Reality
219 Inlägg
13 juni 2008
Pikey skrev:
Jahapp killar och tjejer

MVH Niklas

Ska snacka med en jag känner om mic och sånt...(om jag nu kan hänga med inte fått besked än) sad...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

240 Inlägg
15 juni 2008
tja. nu har  jag  vare off ett bra tag. har  ni kommit fram till några speciella saker?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

90 Inlägg
17 juni 2008
vart skulle man skiva om man ska med hela resan klart man ska eller  fick mail om det nyss

jag o vovven min

3 390 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
coupeboy skrev:
vart skulle man skiva om man ska med hela resan klart man ska eller  fick mail om det nyss

Ska inte svaras någonstan ang. detsenaste mailet. Dock det första....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Statligt anställd
215 Inlägg
18 juni 2008
kom precis på en sak!
Har en polare som jobbar på SR Halland här i Halmstad. Skulle Ju kunna snacka lite med honom och få ett inslag eller bara någon notis att touren kommer komma till staden... Vad sägs om något sådant???

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

3 390 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Blue-Angel skrev:
kom precis på en sak!
Har en polare som jobbar på SR Halland här i Halmstad. Skulle Ju kunna snacka lite med honom och få ett inslag eller bara någon notis att touren kommer komma till staden... Vad sägs om något sådant???

All reklam är bra cool  Enligt mig en bra idé...

Rälspilot
391 Inlägg
18 juni 2008
WeDo skrev:
Blue-Angel skrev:
kom precis på en sak!

All reklam är bra cool  Enligt mig en bra idé...

Jag instämmer. Ju mer reklam/publikation dessto bättre. Kör så det ryker!

Administratör
11 967 Inlägg
18 juni 2008
Flyerdags!

Tanken är att göra 6 st olika flyers, en med varje stopp i gult. Dessa kan då användas för att göra reklam för just det stoppet i respektive ort och kanske i orterna i närheten.

Ni som vill hjälpa till och sprida flyers kan ju skriva upp er här i tråden så ska jag försöka se till och skicka till er alla. Behöver dock veta intresset först så att de kan tryckas.

Tänkta storlekar är A3 (dubbel A4) för butikerna vi ska till (Micro, Biltema osv). A4 för att sätta upp på anslagstavlor med mera. Samt A5 (halvt A4) för att dela ut på bilträffar och liknande. Eller bara gå runt på stan och ge direkt till folk för de som vill gå så långt :)

Vad tror ni om designen och så i övrigt? Jag tycker AUBLITZZ Audi gör sig rätt gott där...

http://chrizz.nu/tourflyer2008.jpg

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Bärs!
3 456 Inlägg
18 juni 2008
Flyern ser kanon ut, Henkes bil gör sej bra överallt! wink

Garaget.org peakade 2008.

3 390 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Blev ruskigt bra smile 

Jag hjälper till med flyers i Örebro iaf... Micro där ville att jag skulle komma in med några då de var klara smile

142 Inlägg
18 juni 2008
Fan vad snygg.. smile Ser riktigt bra ut.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
Chrizz ta med till Gatebil så gör vi reklam där samtidigt samt att vi kan lämna en bunt på Mantorp park så delar de ut åt oss tongue

Sen en fråga från Mantorp..måste veta antalet personer i bilarna inför Veidecfestivalen..för vi får läktarplatser men måste boka dom nu...pma mig så snabbt som möjligt tack..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Administratör
11 967 Inlägg
18 juni 2008
theangel6 skrev:
Chrizz ta med till Gatebil så gör vi reklam där samtidigt samt att vi kan lämna en bunt på Mantorp park så delar de ut åt oss tongue

Sen en fråga från Mantorp..måste veta antalet personer i bilarna inför Veidecfestivalen..för vi får läktarplatser men måste boka dom nu...pma mig så snabbt som möjligt tack..

Jag skulle tro man kan räkna på förare + en extra för varje bil i snitt. 45 bilar = 90 pers. Sen tror jag inte att alla kommer vara på läktaren samtidigt heller varför det med största sannolikhet inte är nödvändigt att reservera en plats åt alla. Det är min input iaf... smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

118 Inlägg
18 juni 2008
sjukt snygga flyers!!!
jag delar gärna ut i jönköping

Rock´N Roll

Rälspilot
391 Inlägg
18 juni 2008
Flyersen ser skitnajs ut. Spara gärna ett par ex till mig - skulle va kul o ha bara. Ser ingen större poäng med o sätta upp dem på min ort.

2 283 Inlägg
18 juni 2008
Chrizz, du har ju min adress nu efter man gett den till wedo eller?

Skicka några stycken till mig så sätter jag upp dem runtom Halmstad.

Riktigt clean flyer BTW big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

Sök