4259
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 januari 2008
Får väl guida upp truppen härifrån som inte fattade kartan...tur att jag hittar då...fniss...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
Alla som ska starat i Gbg härnerifrån eller på vägen upp vi kan ju mötas upp på  vägen så vi har en egen liten caravan upp:D

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
Nu har jag pratat med länstyrenslen i halmstad angående körning på brogatan.
Och det värkar mkt lovande:D kommer att få hem papper som ska fyllas i,
Färdvägen,datum, tid för passagen,m,m vet vi vilken tid vi kommer att anlända till halmstad? ska jag rita upp en färdväg eller ska pikey ta hand om det?

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
15 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Så nu har jag bidragit med bilder till filmen iaf:P *hoppas dom kommer med^^*

Japp !!! Är redan sparade i "bilder-till-Garaget-On-Tour-filmen" mappen big_smile

Har du börjat med filmen än???? roll

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

2 283 Inlägg
15 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Färdvägen,datum, tid för passagen,m,m vet vi vilken tid vi kommer att anlända till halmstad? ska jag rita upp en färdväg eller ska pikey ta hand om det?

Jag kan hjälpa dig med det, inverted (Andrè) kommer hit snart så vi kan ju fundera lite på vägen och vart man kan stanna för utställning.

R.I.P. Michael Jackson!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
Pikey skrev:
Tobbe87 skrev:

Jag kan hjälpa dig med det, inverted (Andrè) kommer hit snart så vi kan ju fundera lite på vägen och vart man kan stanna för utställning.

ja gör det hade en tanke vi kommer ju in fån enslövsvägen och sen under järnvägen höger direkt efter järnvägen sen vänster och passera österskans och sen vidare ut på brogatan men sen därefter vet ja inte.

3 390 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:

Fan va bra !!   Brogatan är alltså någon "central" väg som inte är öppen för trafik annars eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Ni från Örebro... Ska vi kanske kolla om vi kunde få tillträde att åka längs drottninggatan ?? Typ från krämaren till järntorget...?   Vore ju nice som fan smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
WeDo skrev:
Tobbe87 skrev:

Fan va bra !!   Brogatan är alltså någon "central" väg som inte är öppen för trafik annars eller ?

Ja det är det den är bara öppen för busstrafik linje bussarna=)Kommer nog att få poliseskort igenom gatan med:D

671 Inlägg
15 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Hoppas kohler gör som jag att åker till örebro på kvällen på första dan och möter upp er istället för att åka till göteborg.. Jag och hitta det går inte och polarn som ska köra med.. sist vi var i öre bro var vi och bada sen skulle vi till ett ställe där det var lite bilar och kolla.. vi kom vid nått stort dhl lager sen en travbana och allt möjhligt jävla skit tongue haha big_smile

hehe oroa dej inte hittar du till finspång så hittar du till Örebro smile men det e mycket roligare att åka ihop så vi ska försöka se till att det blir så!

Second is the first loser

2 283 Inlägg
15 januari 2008
Tobbe87 skrev:
Pikey skrev:
Tobbe87 skrev:

ja gör det hade en tanke vi kommer ju in fån enslövsvägen och sen under järnvägen höger direkt efter järnvägen sen vänster och passera österskans och sen vidare ut på brogatan men sen därefter vet ja inte.

Sen vidare upp förbi sibylla och ut mot Tylösand en runda, vända där sen in samma håll genom brogatan och förbi ut på Laholmsvägen hela vägen till Eurostop och sen om vi kan få stå på stora torg där på kullerstenarna.

Det är ju ändå bara massa jävla som säljer frukt och kläder där varje dag, de måste ju kunna skippa det för en dag?

R.I.P. Michael Jackson!

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
15 januari 2008
WeDo skrev:
Ni från Örebro... Ska vi kanske kolla om vi kunde få tillträde att åka längs drottninggatan ?? Typ från krämaren till järntorget...?   Vore ju nice som fan smile

Det vore ju riktigt kul om man kunde få åka över stan:) kolla upp det!

The Black Ghost

53 Inlägg
15 januari 2008
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:

Det vore ju riktigt kul om man kunde få åka över stan:) kolla upp det!

det låter riktigt bra!!

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

3 390 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Då välkommnar vi även cocos till gänget efter yterligare ett avhopp !

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
Pikey skrev:
Tobbe87 skrev:
Pikey skrev:

Sen vidare upp förbi sibylla och ut mot Tylösand en runda, vända där sen in samma håll genom brogatan och förbi ut på Laholmsvägen hela vägen till Eurostop och sen om vi kan få stå på stora torg där på kullerstenarna.

Det är ju ändå bara massa jävla som säljer frukt och kläder där varje dag, de måste ju kunna skippa det för en dag?

Den rutten låter  bra men tror inte vi får köra tillbaka på brogatan men kn ju kolla det.
Om vi får ha utställningen på storatorg vet ja inte men kan kolla upp det imorgon annars har vi ju faktiskt lillatorg också:P
Men Wedo vilken tid kommer vi att vara i halmstad ca för jag måste säga en tid när vi kommer att passera brogatan...

2 644 Inlägg
15 januari 2008
kohler skrev:
Lindgren_ skrev:
Hoppas kohler gör som jag att åker till örebro på kvällen på första dan och möter upp er istället för att åka till göteborg.. Jag och hitta det går inte och polarn som ska köra med.. sist vi var i öre bro var vi och bada sen skulle vi till ett ställe där det var lite bilar och kolla.. vi kom vid nått stort dhl lager sen en travbana och allt möjhligt jävla skit tongue haha big_smile

hehe oroa dej inte hittar du till finspång så hittar du till Örebro smile men det e mycket roligare att åka ihop så vi ska försöka se till att det blir så!

till örebro hittar jag sen hittar jag inte mer tongue

Johan Lindgren

2 283 Inlägg
15 januari 2008
Lindgren_ skrev:
kohler skrev:
Lindgren_ skrev:

Skaffa GPS tongue

R.I.P. Michael Jackson!

2 644 Inlägg
15 januari 2008
Pikey skrev:
Lindgren_ skrev:
kohler skrev:

Skaffa GPS tongue

ah får fan blir det big_smile

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
15 januari 2008
välkommen in i gänget cocos. .P

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 januari 2008
WeDo skrev:
Då välkommnar vi även cocos till gänget efter yterligare ett avhopp !

Välkommen in i gänget=)

Sök