4540
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
akakaboto skrev:
cocos skrev:
akakaboto skrev:

heh ska vi dela tält då tongue

Haha duuu....fråga din flickvän om lov först  .wink...eller får jag sova mellan er  tongue

haha låter hon mig spara min mustach i 43 dagar big_smile så e de nog ingen fara att dela tält med några tongue hahaha

*HARKLAR HÖGT*...det e inte så Aka att du bokat stuga med några eller så????Bara undrar...du får inbjuda cocos sova i din säng istället..men 3 i en säng blir trångt hur du nu ska lösa det...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

526 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
rally_babe skrev:
Utopiacar skrev:
Tackar, ser fram emot detta smile

mvh Per Utopia

Me know!

Nu e vi båda med i truppen så det vore själva fasen om vi lyckas klura oss ur wink
Lotta, du får nog räkna in oss i stugan då. Om du har lyckats hålla en säng kvar vill säga, förstår att många vill åt den wink

Babe:har haft eran plats länge i stugan,väntade bara på att ni skulle bestämma er:P...finns ju någon som föredrar tälta nu så vi har tydligen gott om plats hos os...svikaren Aka:rolleyes:...

Hur monga e vi i våran stuga nu då?? vafaaan ska akakaboto sova i telt nu eller?? hehe visste att han var för rädd för lotta smile ´kan vi inte skita i å vänta och åka NUUUU ;D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:
WeDo skrev:

Ungefär 38 st svarade, varav vissa bland dom hoppade av... Sen är det några som plockats bort från listan p.g.a att som inte svarat... Skickade en påmineles till dom i måndags och dom har varit inloggade efter det... Så då tar jag det som att det inte längre är intressant...

Fan trist att det blir så....

Kommer Inverted in då? smile

Nr. 1, 2 och 3 på reservlistan är tillfrågade just nu...

Nu är det farligt nära att sambons bil kommer med:P....ser ut som jag får åka ensam i bilen..jag kan rocka på:cool:...så hur blir det nu med platsen Wedo????

526 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

Haha duuu....fråga din flickvän om lov först  .wink...eller får jag sova mellan er  tongue

haha låter hon mig spara min mustach i 43 dagar big_smile så e de nog ingen fara att dela tält med några tongue hahaha

*HARKLAR HÖGT*...det e inte så Aka att du bokat stuga med några eller så????Bara undrar...du får inbjuda cocos sova i din säng istället..men 3 i en säng blir trångt hur du nu ska lösa det...

Hahaha Klockrent:D sängarna i en stuga brukar ju inte vara överdrivt stora i alla fall:) men han kan ju alltis skicka över en utav tjejerna om de skulle bli för trångt big_smile big_smile hehe

akakaboto.... hehe dags å välja ven du ska dela säng med kanske eller viker du av te tält?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
TyraX skrev:
theangel6 skrev:
rally_babe skrev:

Me know!

Nu e vi båda med i truppen så det vore själva fasen om vi lyckas klura oss ur wink
Lotta, du får nog räkna in oss i stugan då. Om du har lyckats hålla en säng kvar vill säga, förstår att många vill åt den wink

Babe:har haft eran plats länge i stugan,väntade bara på att ni skulle bestämma er:P...finns ju någon som föredrar tälta nu så vi har tydligen gott om plats hos os...svikaren Aka:rolleyes:...

Hur monga e vi i våran stuga nu då?? vafaaan ska akakaboto sova i telt nu eller?? hehe visste att han var för rädd för lotta smile ´kan vi inte skita i å vänta och åka NUUUU ;D

Haha..han e skrämmande rädd för mig:P...vi e samma antal som tidigare i våran då jag behöll Babes plats så länge...fler fick inte komma in men nu har Aka beslutat nåt annat..får ta hand dom han nu:D...det e hans säng som han får snällt dela cocos me:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
TyraX skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

Hahaha Klockrent:D sängarna i en stuga brukar ju inte vara överdrivt stora i alla fall:) men han kan ju alltis skicka över en utav tjejerna om de skulle bli för trångt big_smile big_smile hehe

akakaboto.... hehe dags å välja ven du ska dela säng med kanske eller viker du av te tält?

Vänta å se...neckwomen_88 e tillfrågad oxå..nu e don Juan igång...det slutar med att brudarna får hans sängplats i stugan o han får sova i tält eller i bilen:lol:

526 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
theangel6 skrev:

Haha..han e skrämmande rädd för mig:P...vi e samma antal som tidigare i våran då jag behöll Babes plats så länge...fler fick inte komma in men nu har Aka beslutat nåt annat..får ta hand dom han nu:D...det e hans säng som han får snällt dela cocos me:P

Hehehe jaa du lotta... kom inn på MSN nuudaaa?!?!?! varför ska han byta å sova i tält?? e han så skrajj big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
Pikey skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:
Hade jag inte tänkt på. smile

Förresten, hur många svarade på PMet?

Ungefär 38 st svarade, varav vissa bland dom hoppade av... Sen är det några som plockats bort från listan p.g.a att som inte svarat... Skickade en påmineles till dom i måndags och dom har varit inloggade efter det... Så då tar jag det som att det inte längre är intressant...

Fan trist att det blir så....

Kommer Inverted in då? smile

E det nu jag får en kompis????Antar att det är bilen som joinar min bil;)

526 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
theangel6 skrev:

Vänta å se...neckwomen_88 e tillfrågad oxå..nu e don Juan igång...det slutar med att brudarna får hans sängplats i stugan o han får sova i tält eller i bilen:lol:

haha ja kommer vara omgiven av tjejer:D de e fan inge fel big_smile hehehe ska bli kul å lära känna lite nutt folk:D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
nu kommer infot om tältplatserna....örebro tar 275kr 7tält utan el..330 kr med el/tält
gävle har vi fortfarande inga uppgifter ifrån...norrköping,där har vi ett problem,finns inga stugor att hyra men han kan skaka fram rum och husvagnar men ska ringa första veckan i juli om det...tältplats kostar där 120 kr för 2 pers i tåltet..om man är fler i tältet kostar det 40kr/person extra...dom kan ta emot upp till 1000 tält där..men om det regnar kan han inte ta så många bilar som våra,så håll tummarna för fint väder=)..Jönköping tar 235kr/tält...Halmstad har vi problem med då de inte hyr ut stugor än bara veckovis..så alla får nog tälta i Halmstad...hoppas ni är nöjda med det jag grävt fram idag...

3 390 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
nu kommer infot om tältplatserna....örebro tar 275kr 7tält utan el..330 kr med el/tält
gävle har vi fortfarande inga uppgifter ifrån...norrköping,där har vi ett problem,finns inga stugor att hyra men han kan skaka fram rum och husvagnar men ska ringa första veckan i juli om det...tältplats kostar där 120 kr för 2 pers i tåltet..om man är fler i tältet kostar det 40kr/person extra...dom kan ta emot upp till 1000 tält där..men om det regnar kan han inte ta så många bilar som våra,så håll tummarna för fint väder=)..Jönköping tar 235kr/tält...Halmstad har vi problem med då de inte hyr ut stugor än bara veckovis..så alla får nog tälta i Halmstad...hoppas ni är nöjda med det jag grävt fram idag...

Kanon bra... big_smile Och ni ser, Att tälta löser alla problem wink   Snobbar.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nobodys wife
250 Inlägg
17 januari 2008
Jag tror att aka skämtade mest.... men va e det för PM ni talar om, har ni gått ut med nåt erbjudande om stugor?

cocos is the shit!!!

Nobodys wife
250 Inlägg
17 januari 2008
Finns det intresse av att fixa "skitstort" tält å trycka in så många som möjligt i den? Både billigare å mysigare... smile

cocos is the shit!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
cocos skrev:
Jag tror att aka skämtade mest.... men va e det för PM ni talar om, har ni gått ut med nåt erbjudande om stugor?

Honom vet du nog inte riktigt var du har...vi får helt enkelt kedja fast han nånstans:P...då kanske grabbarna kan känna sig säkra oxå:rolleyes:

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Kanon bra... big_smile Och ni ser, Att tälta löser alla problem wink   Snobbar.....

Norrköping löser sig...han fixar rum eller husvagnar....Halmstad har väl hotell eller????cool...kan inte ens i min fantasi värld se mig sätta upp ett tält:lol:

2 283 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:

Vi har en källare utanför Halmstad annars haha tongue

Nae men hmm... Ska jag kolla upp en stugby utanför Halmstad annars om vi inte får något inne i Halmstad/Tylösand.?

R.I.P. Michael Jackson!

2 644 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:

Det där med bilarna är lugnt smile Finns massa plats att stå runt om fast det är kanske inte så säkert för bilarna men det ska inte va nån fara tongue

Johan Lindgren

9 Inlägg
17 januari 2008
What about Malmö? :S

A nail through my cock leaves me hanging.

3 390 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
vulgar_swede skrev:
What about Malmö? :S

Va ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

hehe de med tält va bara skämt. ja stannar helst i stugan om jag får hjärtat smile men förstår att alla vill ha en charmör som mig i sin stuga men måste ju iaf välja din. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök