4914
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
17 januari 2008
tycker de e mycke "skit" snack om mig när jag e borta:. de e lite elakt av er. tongue om ni kedjar fast mig. hmm de komemr inte hjälpa ja e en vilde tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
17 januari 2008
vulgar_swede skrev:
What about Malmö? :S

va ska man göra i malmö??

1 833 Inlägg
17 januari 2008
akakaboto skrev:
tycker de e mycke "skit" snack om mig när jag e borta:. de e lite elakt av er. tongue om ni kedjar fast mig. hmm de komemr inte hjälpa ja e en vilde tongue

nä nä, du är en liten krambjörn.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 779 Inlägg
17 januari 2008
Squadron skrev:
akakaboto skrev:

nä nä, du är en liten krambjörn.

hehe grau. tongue när ska vi vägen förbi paul då tongue hehe.. måste ju få in fronten på lack ju. big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

haha låter hon mig spara min mustach i 43 dagar big_smile så e de nog ingen fara att dela tält med några tongue hahaha

*HARKLAR HÖGT*...det e inte så Aka att du bokat stuga med några eller så????Bara undrar...du får inbjuda cocos sova i din säng istället..men 3 i en säng blir trångt hur du nu ska lösa det...

hehe de med tält va bara skämt. ja stannar helst i stugan om jag får hjärtat smile men förstår att alla vill ha en charmör som mig i sin stuga men måste ju iaf välja din. big_smile

Nu får du allt ta och charma bättre:P...den där gick inte hem nu:cool:....vad e det som e så speciellt me min stuga nu då???...det e där det e roligast:lol:

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
17 januari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

*HARKLAR HÖGT*...det e inte så Aka att du bokat stuga med några eller så????Bara undrar...du får inbjuda cocos sova i din säng istället..men 3 i en säng blir trångt hur du nu ska lösa det...

hehe de med tält va bara skämt. ja stannar helst i stugan om jag får hjärtat smile men förstår att alla vill ha en charmör som mig i sin stuga men måste ju iaf välja din. big_smile

Nu får du allt ta och charma bättre:P...den där gick inte hem nu:cool:....vad e det som e så speciellt me min stuga nu då???...det e där det e roligast:lol:

de e ju där Tour"mamman" bor tongue hehe big_smile där vill jag med bo. big_smile så ho nkan ta hand om mig. big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 januari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

de e ju där Tour"mamman" bor tongue hehe big_smile där vill jag med bo. big_smile så ho nkan ta hand om mig. big_smile

*HARKLAR HÖGT*...vill du överleva touren????tourens mamma du.....nu ligger du risigt te

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 117 Inlägg
17 januari 2008
Hahahaha! lol Det var ta mig tusan en klockren kommentar... tongue

22 Inlägg
17 januari 2008
Vi behöver fler audisar så vi kan slå volovsarna med råge smile

cocos skrev:
utopiacar...du e lika ny å välkommen som jag i gänget  wink

3 390 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Mer Bilder till filmen !!! Sen hade brorsan (Kimzza) ett förslag..

Att vi kanske kunde träffas dom som ville över en dag nu i vår kanten?? Så skulle han ta med filmkameran så vi får lite rörliga bilder också?

Han kommer att som sagt vara "Service bil"  och tillhandahålla verktyg m.m, meka vettifan om han gör eller kan.. Men sen kommer han också vara en "mini reporter" som kommer filma all tunder touren, kanks eintervjuva några ocgh sen redigerat allt till en DVD... Vad tror ni om det ???
Senast redigerat av WeDo (17 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

22 Inlägg
17 januari 2008
Skriv vårt namn på den sängen!

mvh Per

rally_babe skrev:
Utopiacar skrev:
Tackar, ser fram emot detta smile

mvh Per Utopia

WeDo skrev:
Då välkommnar vi Utopiacar till gänget också...

Me know!

Nu e vi båda med i truppen så det vore själva fasen om vi lyckas klura oss ur wink
Lotta, du får nog räkna in oss i stugan då. Om du har lyckats hålla en säng kvar vill säga, förstår att många vill åt den wink

118 Inlägg
17 januari 2008
låter kalas med filmen!! och en stor applåd till theangel6 som fixar allt med campingplatser!! låter jävligt fint!!

Rock´N Roll

2 644 Inlägg
Nobodys wife
250 Inlägg
17 januari 2008
men....men.... vem ska jag bo ihop med då?  sad *hakdarr å elefanttårar*
Senast redigerat av cocos (17 januari 2008)

cocos is the shit!!!

526 Inlägg
17 januari 2008
cocos skrev:

De e ju inget att lipa över ju big_smile finns alltid platts någånstans smile ingen kommer vara för sig själv under touren big_smile

(AKAKABOTO MISSTOLKA INTE) de e du expert på big_smile

Statligt anställd
215 Inlägg
17 januari 2008
WeDo skrev:

Att vi kanske kunde träffas dom som ville över en dag nu i vår kanten?? Så skulle han ta med filmkameran så vi får lite rörliga bilder också?

Han kommer att som sagt vara "Service bil"  och tillhandahålla verktyg m.m, meka vettifan om han gör eller kan.. Men sen kommer han också vara en "mini reporter" som kommer filma all tunder touren, kanks eintervjuva några ocgh sen redigerat allt till en DVD... Vad tror ni om det ???

Klockret! Kör på det!!!!!!!!!!!!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

3 390 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Blue-Angel skrev:
WeDo skrev:

Klockret! Kör på det!!!!!!!!!!!!

Aaaa, tyckte det också det lät bra... Sen kanske man kan göra ett par till er deltagare mot en liten peng....... eller iaf en kram + frakt lol

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

240 Inlägg
17 januari 2008
TyraX skrev:
cocos skrev:

De e ju inget att lipa över ju big_smile finns alltid platts någånstans smile ingen kommer vara för sig själv under touren big_smile

haha tyrax:P verkar inte som du  behöver komma te forshaga för å lära dej ragga:P du försöker att så bra här:D

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

526 Inlägg
17 januari 2008
bmw525tds skrev:
TyraX skrev:
cocos skrev:

haha tyrax:P verkar inte som du  behöver komma te forshaga för å lära dej ragga:P du försöker att så bra här:D

HAHAHA du e ju inte frisk du tongue dedär var inge raggning big_smile

Sök