4122
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Galen!
723 Inlägg
13 september 2008
det var mycket roliga bilar ute igår.. riktigt kul när allt var så förrvirrat big_smile
det verkade ju vara fart både lite här och där..

Mvh Mats

172 Inlägg
13 september 2008
riktigt skoj igår=smile thumbs up(Y)

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

475 Inlägg
13 september 2008
missade allt... åkte hem och la mig och sov... det var inte heller helt fel =0)

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

836 Inlägg
13 september 2008
E det lönt att köra från karlskoga för att kolla vad som händer i örebro idag eller? tongue finns bara 740 bilar här om kvällarna

13 Inlägg
13 september 2008
hujj alla örebroare och annat löst pack smile är nere i era trakter jämt när jag jobbar (DSV pilängen rättare sagt) är det där ni håller till om kvällarna? kan ju vara bra att veta om man känner för att ta bilen och hälsa på nåt tag.

hare!

102 Inlägg
13 september 2008
Undrar oxå om de händer nå ikväll, missa allt igår.. va helt döda.. sad

1 270 Inlägg
13 september 2008
Jag åker ut en sväng ikväll och kollar lite smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
13 september 2008
camaro67 skrev:
sirmiro skrev:
Många som skriver att vi ska blockera, vilket vi testat med fördelen att farten blev låg, men lastbilar hade svårt att komma fram och allmän trafikstockning. Det funkar, men är en temporär lösning.

Sen måste jag lyfta en varning. Vid ett litet race under kvällen missade startern att det kom en lastbil bakifrån. Han släpper bilarna som sticker utan problem, men kliver inte själv åt sidan då han inte vet faran. Lastbilen får stopp ca 5meter från killen som står mitt i vägen. Själv trodde jag vi skulle se en person avlida...

Så tänk på att titta upp när ni står utefter vägarna, saknar man uppsikt blir ofarliga saker en lek med döden...

Va de då han tutade? Jag satt i bilen så jag hörde bara att de tutades. Fan va ball den där bmw:n va. Gick riktigt friskt åxo

När lastbilen stått still i ca 5-10 sekunder tutade han då startern inte flyttat sig. Koooonstigt att polisen visade sig straxt efter...

27 Inlägg
14 september 2008
mycket fina bilar ute idag smile Tråkigt med att polisen skulle vara med större delen av kvällen. men rätt lugnt med sladdandet då :smile

FREAK !
250 Inlägg
14 september 2008
nästa gång ALI G  håller i rejs så kan ni väl använda det ni har innanför pannan om ni nu har nått

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Örebroare i exil
970 Inlägg
14 september 2008
nicx skrev:
nästa gång ALI G  håller i rejs så kan ni väl använda det ni har innanför pannan om ni nu har nått

jaså var det kaos kalle anka som vanligt igår?

Hej FRA!

Med.lem
3 759 Inlägg
14 september 2008
Asså nog för att vi är från närke, men fan va det gnäller i den här tråden hela tiden ;P

Skämtosido, vad vare som inte var bra igår då? Såg inga race alls.
Det coolaste på hela kvällen var väll den något moddade e24:an och en vankelburnout... Lixom? :S

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
volvo_740_G skrev:
mycket fina bilar ute idag smile Tråkigt med att polisen skulle vara med större delen av kvällen. men rätt lugnt med sladdandet då :smile

Joo jag fick 1200 i böter. Hade missat att slå på lyset efter att jag hade stått parkerad och spelat musik. Jag tyckte att de lyste lite dåligt men de är ju inte värst ljus på en 740 så jag tänkte in mer på de. sen blinkade blåljuset...

1 270 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
volvo_740_G skrev:

Joo jag fick 1200 i böter. Hade missat att slå på lyset efter att jag hade stått parkerad och spelat musik. Jag tyckte att de lyste lite dåligt men de är ju inte värst ljus på en 740 så jag tänkte in mer på de. sen blinkade blåljuset...

HAHAA   f*n vissa har inte så mycket bättre för sig tongue  men synd att det hände, finns ju bättre saker åå göra för 1200kr tongue

FREAK !
250 Inlägg
14 september 2008
_Kekke_ skrev:
nicx skrev:

kalle anka deluxe , är så j?vl trött på örebro så det finns inte !

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

475 Inlägg
14 september 2008
Mr_EmCom skrev:
Asså nog för att vi är från närke, men fan va det gnäller i den här tråden hela tiden ;P

Skämtosido, vad vare som inte var bra igår då? Såg inga race alls.
Det coolaste på hela kvällen var väll den något moddade e24:an och en vankelburnout... Lixom? :S

tänkte inte leka.. men var ju tvungen att jävlas med dom där som kör V8or big_smile
sorry.. kanske var ett dåligt valt ställe... tongue

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

563 Inlägg
14 september 2008
Jag var själv därborta när startern inte såg lastbilen. Vi ropade att den kom men han hörde inte med tanke på att bilar precis lämnat banan. Och som vanligt i denna gnälliga tråd så är allt överdrivet.. jag förstår väl att lastbilschaufförerna blir tokiga när det är bilar och människor i deras väg men att det höll på och bli någon olycka var det fan aldrig tal om för lastbilen stannade i god tid och tutade till på killen så att någon skulle avlida denna kväll är väldigt mkt och ta i. Jag tycker oxå att det var fel och släppa iväg bilarna men saken är gjord så lägg inte ner halva erat bilintresse på att gnälla över örebros billiv, som det BARA görs i denna tråd.
Se istället framåt, anordna och försök gå ihop och lösa problemen för ensamma och på ett forum kommer ni inte ändra på en enda sak där ute!
Mvh . Fredrik

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

Gonzo kille
107 Inlägg
14 september 2008
DDESIGN skrev:
Jag var själv därborta när startern inte såg lastbilen. Vi ropade att den kom men han hörde inte med tanke på att bilar precis lämnat banan. Och som vanligt i denna gnälliga tråd så är allt överdrivet.. jag förstår väl att lastbilschaufförerna blir tokiga när det är bilar och människor i deras väg men att det höll på och bli någon olycka var det fan aldrig tal om för lastbilen stannade i god tid och tutade till på killen så att någon skulle avlida denna kväll är väldigt mkt och ta i. Jag tycker oxå att det var fel och släppa iväg bilarna men saken är gjord så lägg inte ner halva erat bilintresse på att gnälla över örebros billiv, som det BARA görs i denna tråd.
Se istället framåt, anordna och försök gå ihop och lösa problemen för ensamma och på ett forum kommer ni inte ändra på en enda sak där ute!
Mvh . Fredrik

Håller med dig.
Lastbilen såg ut att ha rätt bra koll på läget. Det är ju dock inte roligt när det blir som det blir, jag förstår att lastbilsförarna blir förbannade och ringer polisen. Håller även med dig när det gäller gnällandet. Bättre och försöka se positivt på saker och ting och försöka göra det bättre.
I går sa vi till en kille att han inte behövde sladda uppe vid mässan, och det var inte svårare än så, han sladdade inte mer och alla var nöjda och glada, vilket inte hade hänt om jag satt här o skrev att han skulle sluta. wink
Sen att det blir lite kaos ibland, det blir det ju vad man än håller på med, ingen ting att haka upp sig på. smile

Ni alla som snackar om att det är kalle anka osv, arrangera något istället. Sätt er ner och planera ihop något. Det skulle uppskattas av alla, det lovar jag. smile

Mvh

563 Inlägg
14 september 2008
En tanke som jag fick var när jag var och lossa en container i gamla dhl-lagret var om ni StreetMeetCrew (om det var så ni kallade er? kommer inte ihåg riktigt.) kunde anordna en inomhusträff. Visst det är ett gammalt sunkigt, kallt lager men med lite ljus,DJ, tävlingar och snygga bilar, vore det ju kul. Hörde vem som ägde det nu och planerna är troligtvis att riva det och bygga något nytt. Så chansen att få låna/hyra det känns ju som en möjlighet. Med rätt sponsorer och ev. bidrag från örebros kommun (Vet av egna erfarenheter att det går) går det nog att dra ihop ett dunderevenemang.
Tänk iaf på det!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
nicx skrev:
_Kekke_ skrev:
nicx skrev:

kalle anka deluxe , är så j?vl trött på örebro så det finns inte !

Flytta då om de inte duger

Sök