4617
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
Google-Johan skrev:
camaro67 skrev:
volvo_740_G skrev:
mycket fina bilar ute idag smile Tråkigt med att polisen skulle vara med större delen av kvällen. men rätt lugnt med sladdandet då :smile

Joo jag fick 1200 i böter. Hade missat att slå på lyset efter att jag hade stått parkerad och spelat musik. Jag tyckte att de lyste lite dåligt men de är ju inte värst ljus på en 740 så jag tänkte in mer på de. sen blinkade blåljuset...

HAHAA   f*n vissa har inte så mycket bättre för sig tongue  men synd att det hände, finns ju bättre saker åå göra för 1200kr tongue

Japp och de värsta va att när vi var klara så kom de en 740 likadant utan ljus så jag sa åt dom att ta den åxo men de hade dom inte tid med svarade han lite lagom drygt..

563 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
nicx skrev:
_Kekke_ skrev:

jaså var det kaos kalle anka som vanligt igår?

kalle anka deluxe , är så j?vl trött på örebro så det finns inte !

Flytta då om de inte duger

Haha klockrent!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
14 september 2008
DDESIGN skrev:
En tanke som jag fick var när jag var och lossa en container i gamla dhl-lagret var om ni StreetMeetCrew (om det var så ni kallade er? kommer inte ihåg riktigt.) kunde anordna en inomhusträff...

Du har pm!

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

FREAK !
250 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
nicx skrev:
_Kekke_ skrev:

jaså var det kaos kalle anka som vanligt igår?

moget ?  tänker inte flytta men vore bra om några seiösa kunde sätta sig ner och planera fram nått som faktiskt funkar  så att man kan få se dom mer serösa bilarna i örebro kör här också för jag har full förståelse för varför dom åker till andra städer och kör  mvh / niclas

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
nicx skrev:
camaro67 skrev:
nicx skrev:

moget ?  tänker inte flytta men vore bra om några seiösa kunde sätta sig ner och planera fram nått som faktiskt funkar  så att man kan få se dom mer serösa bilarna i örebro kör här också för jag har full förståelse för varför dom åker till andra städer och kör  mvh / niclas

Nej men eftersom att du är så jävla trött på Örebro så är de väll ett bra alternativ att flytta?

Men visst vore de väll kul om de gick att arangera något. Och jag tror dessutom att gunroad håller på och försöker få tillstånd att få till ett seriöst arangemang. Dock så är politikerna lite svår övertalade, men de fick ju till en uppvisningskörning förra året men jag vet inte hur de blev efter det. Eller menar du ett riktigt streetrace typ örebro open?

Någon som vet något om en riktigt snabb bmw 6-serie som va på mässan i lördags?

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
14 september 2008
Roligt om det tas via pm, så kan vi som det ej angår fortsätta ha tråden till att prata om bilträffar och vad som majoriteten i stan med omnejd vill ha gjort eller pyssla med.

Sen är väl inte trådens mening att folk ska bli osams, utan kunna samlas kring motor-/bilintresset.

Vad vill ni ha vid en vår eller sommarträff?

Mvh
SaabLejon

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

563 Inlägg
14 september 2008
Jag hyr garage av han som har Bmw 6:an smile
Senast redigerat av DDESIGN (14 september 2008)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
14 september 2008
DDESIGN skrev:
Jag var själv därborta när startern inte såg lastbilen. Vi ropade att den kom men han hörde inte med tanke på att bilar precis lämnat banan. Och som vanligt i denna gnälliga tråd så är allt överdrivet.. jag förstår väl att lastbilschaufförerna blir tokiga när det är bilar och människor i deras väg men att det höll på och bli någon olycka var det fan aldrig tal om för lastbilen stannade i god tid och tutade till på killen så att någon skulle avlida denna kväll är väldigt mkt och ta i. Jag tycker oxå att det var fel och släppa iväg bilarna men saken är gjord så lägg inte ner halva erat bilintresse på att gnälla över örebros billiv, som det BARA görs i denna tråd.
Se istället framåt, anordna och försök gå ihop och lösa problemen för ensamma och på ett forum kommer ni inte ändra på en enda sak där ute!
Mvh . Fredrik

Du stod troligen i en bättre vinkel än mig när det inträffade...

563 Inlägg
14 september 2008
kanske det, men jag menade iaf inte att låta kaxig o säga att jag såg bättre men jag tyckte bara det såg ut som chauffören hade koll på läget. Men det kanske bara han/hon hade denna gång, nästa chaufför kanske inte har det...

Edit : Fattade knappt vad jag själv skrivit =P
Senast redigerat av DDESIGN (14 september 2008)

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
DDESIGN skrev:

Okej. Den gick riktigt bra. Såg den köra mot en hoj i fredags. Helvete att den gick. Har den precis blivit klar eller varför har man inte sett den tidigare i år för? Hur mycke effekt är de i den?

563 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
DDESIGN skrev:

Okej. Den gick riktigt bra. Såg den köra mot en hoj i fredags. Helvete att den gick. Har den precis blivit klar eller varför har man inte sett den tidigare i år för? Hur mycke effekt är de i den?

Nejdå, den har varit som den är med lite småändringar ett bra tag. Runt 650-700 tor jag det var nu med det laddet han körde på i fredags.

27 Inlägg
14 september 2008
SaabLejon skrev:
Roligt om det tas via pm, så kan vi som det ej angår fortsätta ha tråden till att prata om bilträffar och vad som majoriteten i stan med omnejd vill ha gjort eller pyssla med.

Sen är väl inte trådens mening att folk ska bli osams, utan kunna samlas kring motor-/bilintresset.

Mvh
SaabLejon

Våår smile som det var i år  !

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
SaabLejon skrev:

Mvh
SaabLejon

Gärna någon konbana eller något sånt. De är lite roligare när de är lite action än om de är bara att glida runt och titta. Gärna nog form av stripp åxo men de vet jag att de är svårt att få till så de är kanske lite för mycke. Men gärna en konbana. Men mest av allt så vill jag ha Camaron där tongue

1 270 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
Google-Johan skrev:
camaro67 skrev:

Joo jag fick 1200 i böter. Hade missat att slå på lyset efter att jag hade stått parkerad och spelat musik. Jag tyckte att de lyste lite dåligt men de är ju inte värst ljus på en 740 så jag tänkte in mer på de. sen blinkade blåljuset...

HAHAA   f*n vissa har inte så mycket bättre för sig tongue  men synd att det hände, finns ju bättre saker åå göra för 1200kr tongue

Japp och de värsta va att när vi var klara så kom de en 740 likadant utan ljus så jag sa åt dom att ta den åxo men de hade dom inte tid med svarade han lite lagom drygt..

Ja sånt blir man ju så lagom glad på yikes

Med.lem
3 759 Inlägg
14 september 2008
attackhamster skrev:
Mr_EmCom skrev:
Asså nog för att vi är från närke, men fan va det gnäller i den här tråden hela tiden ;P

Skämtosido, vad vare som inte var bra igår då? Såg inga race alls.
Det coolaste på hela kvällen var väll den något moddade e24:an och en vankelburnout... Lixom? :S

tänkte inte leka.. men var ju tvungen att jävlas med dom där som kör V8or big_smile
sorry.. kanske var ett dåligt valt ställe... tongue

Nej det var klockrent, hade du kört en sur40 GL hade jag inte gillat det! tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
Mr_EmCom skrev:
attackhamster skrev:
Mr_EmCom skrev:
Asså nog för att vi är från närke, men fan va det gnäller i den här tråden hela tiden ;P

Skämtosido, vad vare som inte var bra igår då? Såg inga race alls.
Det coolaste på hela kvällen var väll den något moddade e24:an och en vankelburnout... Lixom? :S

tänkte inte leka.. men var ju tvungen att jävlas med dom där som kör V8or big_smile

Nej det var klockrent, hade du kört en sur40 GL hade jag inte gillat det! tongue

Du härjade ju om att jag skulle göra en börnis ju. Så nog gillar du de. Men de va väll inte mycke v8:or där och jävlas med?

Med.lem
3 759 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
attackhamster skrev:

Du härjade ju om att jag skulle göra en börnis ju. Så nog gillar du de. Men de va väll inte mycke v8:or där och jävlas med?

Ja de är klart, då äre ju DU som skämmer ut dig, inte jag big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:

Ja de är klart, då äre ju DU som skämmer ut dig, inte jag big_smile

Hehe men de va du som ville åka i liket.. Men jag vet ju någon som va livrädd när de blev grusåka. Mr emcom är en liten fegis tongue Aaaaakta stolpen!

475 Inlägg
14 september 2008
camaro67 skrev:
Google-Johan skrev:
camaro67 skrev:

ööööööö... tjallare? big_smilebig_smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

3 390 Inlägg
14 september 2008
Ville inte förstöra det roliga men det måste skärpas till i denna tråden snart.

Detta är ingen chat utan här ska enbart kommande träffar och de träffar som varit disskuteras.

Vore tråkigt om jag vore tvungen att låsa denna.....

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök