2332
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
29 september 2008
_Kekke_ skrev:
Mechanimal skrev:
Det är lite synd att jag blev ställd mot en Corvette C6(tror det var C6) i lördags, men det var kul att få testa på bilen, köpte den ju samma dag! =D

Mycket fina bilder Schumi! Hoppas jag lär mig köra bilen snart också ;D

Såg dig utanför city pizzeria på norr i eftermiddags :D Udda men klart cool färg måste jag säga att du har på beemern..:)

Jag tackar så mycket =) Har lite små små skavanker men inget som dödar =P

"When innovation meets passion!"

187 Inlägg
29 september 2008
Mechanimal skrev:
Det är lite synd att jag blev ställd mot en Corvette C6(tror det var C6) i lördags, men det var kul att få testa på bilen, köpte den ju samma dag! big_smile

Mjo, det var lite orättvist där, men så blir det ofta av lottning =/
Aha, den var köpt så nyligen smile Då kanske man får se mer av dej?
Såg dej bränna förbi på hertigkarlsallé igår, då kanske framfötterna visades lite mer? wink
Inte så lätt att göra det bredvid corvetten kanske =P

Btw; det satt några på pizzerian som fällde en rätt skön kommentar när du brummade förbi;
"-Nämen, någon som har fått en gaspedal i födelsedagspresent"
"-Ja, det eller ett lite för stort avgasrör"

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

Meister
6 763 Inlägg
29 september 2008
Mechanimal skrev:
_Kekke_ skrev:
Mechanimal skrev:
Det är lite synd att jag blev ställd mot en Corvette C6(tror det var C6) i lördags, men det var kul att få testa på bilen, köpte den ju samma dag! big_smile

Såg dig utanför city pizzeria på norr i eftermiddags big_smile Udda men klart cool färg måste jag säga att du har på beemern..smile

Jag tackar så mycket smile Har lite små små skavanker men inget som dödar =P

Och jag såg dig vid Shell i sannakroa idag big_smile Du verkar vara överallt. Den såg riktigt snygg ut iaf big_smile

296 Inlägg
29 september 2008
Klart han ska vara ute och köra ordentligt med nya bilen i det fina höstvädret! Mindre än fyra fulla tankar den här veckan vore typiskt dåligt smile

Meister
6 763 Inlägg
29 september 2008
taway skrev:
Klart han ska vara ute och köra ordentligt med nya bilen i det fina höstvädret! Mindre än fyra fulla tankar den här veckan vore typiskt dåligt smile

Hehe de är klart. Jag såg dig med idag. Vid pizza hut och någe mer ställen. Jag måste ha varit överallt jag med big_smile

3 390 Inlägg
29 september 2008
Kom igen nu...... Hur många gånger har jag inte varit på er om att hålla er till topic.

Kommer ju sluta med att jag kommer tvingas låsa denna tråd och det tror jag varken ni eller jag vill....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Gonzo kille
107 Inlägg
29 september 2008
WeDo skrev:
Kom igen nu...... Hur många gånger har jag inte varit på er om att hålla er till topic.

Kommer ju sluta med att jag kommer tvingas låsa denna tråd och det tror jag varken ni eller jag vill....

Det vill vi ju såklart inte smile

Jag ska iaf förska hålla mig till topic.
Var ute en sväng, eller ja, iaf 1½ timme, inte en bil ute, vad gör ni alla på kvällarna egentligen? Träffade några epa nissar som jag bubblade med ett tag, men inte mer än så. big_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
29 september 2008
captain-morgan skrev:
WeDo skrev:

Var ute en sväng, eller ja, iaf 1½ timme, inte en bil ute, vad gör ni alla på kvällarna egentligen? Träffade några epa nissar som jag bubblade med ett tag, men inte mer än så. big_smile

Em, det är måndag tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Gonzo kille
107 Inlägg
29 september 2008
Mr_EmCom skrev:
captain-morgan skrev:
WeDo skrev:

Em, det är måndag tongue

Folk kan ju inte vara bakfulla fortfarande? yikes

Är ju snart vinter, och många av dom fina bilarna försvinner, är det bara jag som passar på o köra lite nu när det är så fint väder? smile

296 Inlägg
29 september 2008
captain-morgan skrev:
Är ju snart vinter, och många av dom fina bilarna försvinner, är det bara jag som passar på o köra lite nu när det är så fint väder? smile

Jag var ute en kortis efter jobbet men om det är bra väder på lördag tycker jag vi drar ihop ett gäng. Kanske lite tidigare så att det inte hinner bli så fuktigt och kallt ute?

EDIT: Då kanske vi kan ta ett gruppfoto ute på mässan?
Senast redigerat av taway (29 september 2008)

107 Inlägg
29 september 2008
Vore trevligt smile

Gonzo kille
107 Inlägg
29 september 2008
taway skrev:
captain-morgan skrev:

Jag var ute en kortis efter jobbet men om det är bra väder på lördag tycker jag vi drar ihop ett gäng. Kanske lite tidigare så att det inte hinner bli så fuktigt och kallt ute?

EDIT: Då kanske vi kan ta ett gruppfoto ute på mässan?

Låter som en bra ide smile

3 390 Inlägg
29 september 2008
kan nog dyka upp då... om ni lovar att inte kasta sten på mig för att jag är lite hård mot er här tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

296 Inlägg
29 september 2008
WeDo skrev:
kan nog dyka upp då... om ni lovar att inte kasta sten på mig för att jag är lite hård mot er här tongue

Nejdå kom du smile Ju fler desto bättre! Moderatorer eller inte cool

Jag tror dock att många redan hunnit ställa av sina bilar. Lite onödigt tidigt tycker jag. Snön är ju inte här än på ett tag...

Vi får väl se vad det blir för väder.
Senast redigerat av taway (29 september 2008)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
30 september 2008
Ställa av pga snö?

Bättre att köpa 4wd. big_smile

captain-morgan: underredsbehandla och var med och lek i vinter, bilen ska användas... wink

Gruppfoto låter trevligt, tid?

238 Inlägg
30 september 2008
sirmiro skrev:
Ställa av pga snö?

Bättre att köpa 4wd. big_smile

captain-morgan: underredsbehandla och var med och lek i vinter, bilen ska användas... wink

Gruppfoto låter trevligt, tid?

är kortet för alla eller bara för vissa bilar?

JP Samlare

"Unloaded"
1 557 Inlägg
30 september 2008
Jag är på gruppfoto, och OT: skönaste på pizzerian där "gaspedal i födelsedagspresent" ;D Vore riktigt kul med gruppfoto @ mässan, runt 12-13 tiden för bäst temperatur/antifukt eller? Jag är ingen väderpresentatör men det verkar som en vettig tid =P

"When innovation meets passion!"

296 Inlägg
30 september 2008
SweHedis skrev:

För alla, men personligen ställer jag mig tveksam till EPA-traktorer utan vill helst se "riktiga" bilar. Vill ni andra ha det så får jag väl ge mig om det ska vara demokratiskt cool

Mechanimal skrev:
Vore riktigt kul med gruppfoto @ mässan, runt 12-13 tiden för bäst temperatur/antifukt eller? Jag är ingen väderpresentatör men det verkar som en vettig tid =P

Det var nästan lite väl tidigt väl? Då har jag ju knappt klivit ur sängen smile 15-16? Vem vill/ska fota och vad säger denne? Nu tycker jag iof att mässan är ett tråkigt ställe att fota på men har just nu inget bättre förslag. Vi kan alltid mötas upp där och åka vidare ifall någon kommer på något smart ställe som är lite fränare att fota på.

3 390 Inlägg
30 september 2008
taway skrev:
SweHedis skrev:

För alla, men personligen ställer jag mig tveksam till EPA-traktorer utan vill helst se "riktiga" bilar. Vill ni andra ha det så får jag väl ge mig om det ska vara demokratiskt cool

Mechanimal skrev:
Vore riktigt kul med gruppfoto @ mässan, runt 12-13 tiden för bäst temperatur/antifukt eller? Jag är ingen väderpresentatör men det verkar som en vettig tid =P

Det var nästan lite väl tidigt väl? Då har jag ju knappt klivit ur sängen smile 15-16? Vem vill/ska fota och vad säger denne? Nu tycker jag iof att mässan är ett tråkigt ställe att fota på men har just nu inget bättre förslag. Vi kan alltid mötas upp där och åka vidare ifall någon kommer på något smart ställe som är lite fränare att fota på.

Då har ju inte en annan slutat än :S

296 Inlägg
30 september 2008
WeDo skrev:
Då har ju inte en annan slutat än :S

Ah just ja, en del kanske jobbar... efter 17 då antar jag eller? Nu ser det ut att bli regn på lördag så vi kanske får ta det fredag kväll istället. En bra kamera klarar ju av lite mörker. Nu blir vi säkert inte så väldigt många ändå, bara kul att föreviga lite... Jag kan båda kvällarna i alla fall.

Sök