4178
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Volvofreak
356 Inlägg
6 oktober 2008
Ja kommer kl 19:)

// Andreas
S40N T5-04

Gonzo kille
107 Inlägg
6 oktober 2008
Vi blev ju iaf tre stycken som mest smile
Var trevligt o stå o tjata. Och det kommer ju fler dagar denna vecka då ni andra också har chansen wink

296 Inlägg
6 oktober 2008
captain-morgan skrev:
Vi blev ju iaf tre stycken som mest smile
Var trevligt o stå o tjata. Och det kommer ju fler dagar denna vecka då ni andra också har chansen wink

Möjligt att jag kommer ut med båten på tisdag/onsdag. Får se.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
6 oktober 2008
Visst hade vi det trevligt, men hösten gör sig kallt påmind, om inte annat om fötterna.
Får se hur arbetsschemat ser ut i veckan om man kan leta sig ut, men det är bara skriva en tid och plats i tråden så man vet.

296 Inlägg
6 oktober 2008
J-P-R skrev:
Visst hade vi det trevligt, men hösten gör sig kallt påmind, om inte annat om fötterna.
Får se hur arbetsschemat ser ut i veckan om man kan leta sig ut, men det är bara skriva en tid och plats i tråden så man vet.

Det finns ju ett beprövat garage annars cool

Gonzo kille
107 Inlägg
6 oktober 2008
taway skrev:
J-P-R skrev:

Finns det? yikes

296 Inlägg
6 oktober 2008
captain-morgan skrev:
taway skrev:
J-P-R skrev:

Finns det? yikes

Verkar oftast vara tomt och det är varmt och skönt smile

Lat: N 59º 16' 1.76"
Long: E 15º 12' 6.31"

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
6 oktober 2008
taway skrev:
captain-morgan skrev:
taway skrev:

Finns det? yikes

Verkar oftast vara tomt och det är varmt och skönt smile

Lat: N 59º 16' 1.76"
Long: E 15º 12' 6.31"

Haha. Tur att vinterhinken inte är så låg då wink Men varmt och skönt håller jag med om, det får bli nya flugan då, träff i p-hus.

296 Inlägg
7 oktober 2008
J-P-R skrev:
Haha. Tur att vinterhinken inte är så låg då wink Men varmt och skönt håller jag med om, det får bli nya flugan då, träff i p-hus.

Ja, tänk tokyo drift "light", utan driften och utan brudarna, men musik går ju att ordna lättare big_smile Sköter vi oss så kan ju inte varken vaktbolag eller polis egentligen säga något. I det där garaget stör man ju ingen heller(?). Vi får väl betala lite parkeringsavgift bara...
Senast redigerat av taway (7 oktober 2008)

Gonzo kille
107 Inlägg
7 oktober 2008
taway skrev:
J-P-R skrev:

Ja, tänk tokyo drift "light", utan driften och utan brudarna, men musik går ju att ordna lättare big_smile Sköter vi oss så kan ju inte varken vaktbolag eller polis egentligen säga något. I det där garaget stör man ju ingen heller(?). Vi får väl betala lite parkeringsavgift bara...

Fan vad nice big_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
7 oktober 2008
Idag såg jag en mörkblå BMW e34:a med xenonljus och BMW loggor på huv och dörrar, under loggorna stod det TURBO

Undrar om det var nån här.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

FREAK !
250 Inlägg
7 oktober 2008
nahh har dåliga erfarenheter från parkeringshus asså tongue fråga kaptenen han vet hihi
Senast redigerat av nicx (7 oktober 2008)

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

187 Inlägg
8 oktober 2008
nicx skrev:
nahh har dåliga erfarenheter från parkeringshus asså tongue fråga kaptenen han vet hihi

HAhahahha, vadå dåliga erfarenheter? tongue du är ju the man of the parkeringshus ju!!! tongue btw jag har lite filmer från det tongue

tycker ideen om parkeringshus verkar bra... smile

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

Meister
6 763 Inlägg
8 oktober 2008
Mr_EmCom skrev:
Idag såg jag en mörkblå BMW e34:a med xenonljus och BMW loggor på huv och dörrar, under loggorna stod det TURBO

Jag såg den med. Jag tänkte att de va linus gammla som de hade satt loggor på men de va de kanske inte. Han körde iaf lungt och försiktigt.. Försökte hetsa honom med firmabilen men de hände inget sad

Kan inte alla lägga upp sina vinterbilar här i tråden så man vet vilka alla är när man är ute? Förut visste man ju men de är ju svårare nu tongue

563 Inlägg
8 oktober 2008
Parkeringshus låter tufft! I helgen?

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

295 Inlägg
8 oktober 2008
parkerings hus.. när då??? Vinter bil.. blir Jettan!!

102 Inlägg
9 oktober 2008
Vi har samma bil året runt, haha. men de kanske syns?! tongue

4 586 Inlägg
9 oktober 2008
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:

Jag såg den med. Jag tänkte att de va linus gammla som de hade satt loggor på men de va de kanske inte. Han körde iaf lungt och försiktigt.. Försökte hetsa honom med firmabilen men de hände inget sad

Kan inte alla lägga upp sina vinterbilar här i tråden så man vet vilka alla är när man är ute? Förut visste man ju men de är ju svårare nu tongue

Min vinterbil:
https://www1.garaget.org/archive/25/24718/101066/101066-1024108.jpg

3 390 Inlägg
9 oktober 2008
Vilket parkeringshus har ni i tankarna då ?

Mitt vinteråk... Ser ni så blinka smile

https://www1.garaget.org/archive/29/28005/109731/109731-1046981.jpg

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

563 Inlägg
9 oktober 2008
WeDo har ett JÄVLIGT fint vinteråk smile

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

Sök