2590
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

Rejsa ?
2 959 Inlägg
21 april 2013
Ghost_rider1 skrev:
AxL0n skrev:
Hörde att det var nån bmw eller av nåt slag på e6an mot kungälv som höll på leka å smällde med mittenräcket..

Busgrabb? roll cool

Nej nej, jag leker inte så på motorvägen och kan hålla bilen på vägen tongue

Autotech

279 Inlägg
21 april 2013
Zeiiser skrev:
Väldigt trevligt uppslutning synd på att vissa dyker upp oanmält å sabbar smile
Va de ngn olycka lr faståkning?

Jepp en olycka söder om bäckebol, en BMW fick sladd och körde in i mitt räcket. Han låg väll i 140-150 med p-ljus... Som tur va var de bara hans bil som gick sönder och ingen skada sig;)

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!

420 Inlägg
21 april 2013
Var väl inte den bästa kvällen man varit på precis. Han inte se ett enda race och åkte bara med på en repa. Förstår inte alls varför rc ska vänta in bilar utan det måste ju vara smidigare att bara mata på när bilar kommer allt eftersom.

Löjligt mycket bilar var det men allt går alldeles för segt.

Gasglad
3 244 Inlägg
21 april 2013
Har GSR satt igång än ?

//Carfreak

420 Inlägg
21 april 2013
MrCarfreak skrev:
Har GSR satt igång än ?

Dom har lagt ner

Gasglad
3 244 Inlägg
21 april 2013
Jimmylainen skrev:
MrCarfreak skrev:
Har GSR satt igång än ?

Dom har lagt ner

aha okej hmm

//Carfreak

AUTOTECH
762 Inlägg
21 april 2013
Kungälvsträffen 17:00 vid Donken!
Tror det kommer folk från race crewen för reggning!

254 Inlägg
21 april 2013
AxL0n skrev:
Hörde att det var nån bmw eller av nåt slag på e6an mot kungälv som höll på leka å smällde med mittenräcket..

Och han lekte inte. Det var en bil som svängde på honom och istället för att krocka med bilen så krockade han i mitträcket istället.

AUTOTECH
762 Inlägg
21 april 2013
RCC/AFS kommer att vara på plats!

Gasglad
3 244 Inlägg
21 april 2013
alpis skrev:
AxL0n skrev:

Och han lekte inte. Det var en bil som svängde på honom och istället för att krocka med bilen så krockade han i mitträcket istället.

Surt sad Inte din bmw va ??

//Carfreak

5 089 Inlägg
21 april 2013
Jimmylainen skrev:
Var väl inte den bästa kvällen man varit på precis. Han inte se ett enda race och åkte bara med på en repa. Förstår inte alls varför rc ska vänta in bilar utan det måste ju vara smidigare att bara mata på när bilar kommer allt eftersom.

Aldrig kört på ett rejs i gbg tidigare?;P

\Lindgren

1 Inlägg
21 april 2013
Såg en hel del kameror uppe igår nån som vet om det kommit ut nått än? Eller om nån jobbar på det?

Nu dricker vi upp ölen innan den tar slut!

420 Inlägg
22 april 2013
FLindgren skrev:
Jimmylainen skrev:

Aldrig kört själv men åkt med hundratals gånger. Och jag har varit med på racen sen de drog igång i gbg. Så förstår inte din kommentar alls faktiskt, eller tyckte du kvällen var bra?

441 Inlägg
22 april 2013
Jimmylainen skrev:
FLindgren skrev:
Jimmylainen skrev:

Aldrig kört själv men åkt med hundratals gånger. Och jag har varit med på racen sen de drog igång i gbg. Så förstår inte din kommentar alls faktiskt, eller tyckte du kvällen var bra?

ja tycker de va sådär. men jag begär inte mycke när de va första gången för i år dom körde. sen fick dom galet mycke bilar första gången så. men jag tror de blir mycke bättre när dom har blivigt vara i kläderna igen :-)

420 Inlägg
22 april 2013
lavemangkillen skrev:
Jimmylainen skrev:
FLindgren skrev:

ja tycker de va sådär. men jag begär inte mycke när de va första gången för i år dom körde. sen fick dom galet mycke bilar första gången så. men jag tror de blir mycke bättre när dom har blivigt vara i kläderna igen :-)

Självklart brukar det bli bättre då det oftast tonas ner med antalet bilar ju längre in på säsongen man kommer. Dock är det alltid mycket bilar på första racen och då bör man använda platser där alla får plats smile

5 089 Inlägg
22 april 2013
Jimmylainen skrev:
FLindgren skrev:
Jimmylainen skrev:

Dom tre åren jag åkte ner till gbg och körde varje helg så var det dra två-tre repor sen åka till ett annat ställe tre timmar senare för att dra 2 repor till innan snuten kom och iväg till nästa ställa os.v.. Påtok för mycket folk som kommer:P

\Lindgren

1 101 Inlägg
22 april 2013
Oftast racen som blir runt 01 tiden som är bäst, färre folk å stöket börjar inne i stan bland krogarna smile
Spelar ingen roll vilka som håller i racet om de är så mkt folk som det var i Lördags...
sen förra veckan var ju ngn internationell trafik vecka då dom la extra mkt resurser på just hålla trafik kontroller osv, så där fanns mkt resurser till att stoppa leken

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Arn Racing
383 Inlägg
23 april 2013
Tjenare!
Har vägarna förbi Göteborg då vi ska fota polarens audi på onsdag! Hur är Onsdagsträffen nu? Kommer det något folk nu på onsdag`? Vore kul om vädret tillåter smile

Arn Racing

1 140 Inlägg
23 april 2013
sachman skrev:
Tjenare!
Har vägarna förbi Göteborg då vi ska fota polarens audi på onsdag! Hur är Onsdagsträffen nu? Kommer det något folk nu på onsdag`? Vore kul om vädret tillåter smile

Om solen är framme så kommer det rätt mycket folk redan nu, vid regn så brukar det bli träff i P-garaget vid frölunda torg (under marken utanför hemköp) smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Sök