Kom igen nu Robin de e bara 164 dagar kvar !!!!! ta tag i detta nu så det hænder lite!!!!
Haha reyes! Jag får se om de ens blir Elmia för min del! Är ju så himmlans många extrembyggen under uppbyggnd just nu. Kommer inte ens platsa där ju, men till sommaren ska den nog vara färdig
ser ja fram emot..
2010 kommer bli ett fantastiskt år! Är riktigt sugen, tror Jap-meet och Elmia kommer bli rikigt stort för oss japan-frälsta
Idag har jag gjort färdigt båda bakre breddningarna i stort sätt! Blev riktigt bra!
Jag har även nu börjat med att få ordning på fronten, den kommer att moldas fast med resten utav breddningen för att slipa fula skarvar! Bilder på dagens arbete:
Jag har funderingar på att bygga något av denna bakspoiler! Va tror ni om de?
Idag har jag gjort färdigt båda bakre breddningarna i stort sätt! Blev riktigt bra!
Jag har även nu börjat med att få ordning på fronten, den kommer att moldas fast med resten utav breddningen för att slipa fula skarvar! Bilder på dagens arbete:
Ser riktigt lovande ut, bakdelen kan bli bra efter lite modd
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Har varit i danmark i några dagar nu på antagligen världens sjukaste resa! Har haft riktigt roligt med några utav sveriges största och bästa bilbyggare! Mässan höll riktigt hög standard och nu har man massor utav inspration för att forsätta bygga!
Passade även på att köpa på mig lite godis! Så ett oljekylarkitt fick de bli denna gången
Rydholm @ garaget håller upp den så fint åt mig
Detta är min fina tanke med oljekylare, tror de kan bli rätt snyggt och även funktionellt