"svenska avundsjukan i farten igen" h*rungar som saboterar...

MickeTuncer Fotograf
9 februari 2008 · 966 Inlägg

Wargentinskolan?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
beemern .......
9 februari 2008 · 2 655 Inlägg

MickeTuncer skrev:
Wargentinskolan?

nix, innanför staketet på vtc, fordonsskolan. och de ligger lite vid sidan av allt, närmaste såndär stolpgrej dom kastat ligger ca 1km där ifrån och bilen står på baksidan skolan och syns inte från nån väg. så de är nån som har vetat om den.


(är storebror till kimme-320i om nån funderar tongue)

bluelight turboabstinens
9 februari 2008 · 442 Inlägg

På en fordonsskola brukar ju ändå folk veta att en bil kan va ens älskling osv, och ha lite respekt för sånt, men icke.. Idioter, hoppas du får tag i folket.

ocertifierad klåpmekare
g-man Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
9 februari 2008 · 857 Inlägg

precision skrev:
ett exempel .
jag jobbade tidigare på en bilverkstad , det hände att det blev stölder\inbrott i bilarna som vi ställt på gården efter rep .  verkstan stod för allt .
Bör det inte vara samma sak nu ?

Jag jobbar på hedin och vi har skyltar där det står att bilar står öppet före och efter rep och att verstan inte ansvarar för bilarna där. Är upp till kunden om dom vill lämna saker i bilen och ha risken att det ska bli inbrott/skadegörelse på bilen.

jerky "the real jerk"
9 februari 2008 · 301 Inlägg

ja fy fan vilka jävla nötter dom lär väll få veta att dom lever

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
beemern .......
9 februari 2008 · 2 655 Inlägg

jerky skrev:
ja fy fan vilka jävla nötter dom lär väll få veta att dom lever

ja de kan ja lova mad

kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

g-man skrev:

precision skrev:
ett exempel .
jag jobbade tidigare på en bilverkstad , det hände att det blev stölder\inbrott i bilarna som vi ställt på gården efter rep .  verkstan stod för allt .
Bör det inte vara samma sak nu ?

Jag jobbar på hedin och vi har skyltar där det står att bilar står öppet före och efter rep och att verstan inte ansvarar för bilarna där. Är upp till kunden om dom vill lämna saker i bilen och ha risken att det ska bli inbrott/skadegörelse på bilen.

såna skyltar står de inte på skolan, men de e bara vänta å se.

kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

å ja fattar inte att dom inte tog nåt va ljud i bilen för typ 5000kr inte för att de e så mycke men ändå..

beemern .......
9 februari 2008 · 2 655 Inlägg

kimme-320i skrev:
å ja fattar inte att dom inte tog nåt va ljud i bilen för typ 5000kr inte för att de e så mycke men ändå..

bara tur vi inte hunnit montera in resten av ljudet, så inget tog skada.


bilen är ju halvförsäkrad så de löser sej nog...

kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

beemern skrev:

kimme-320i skrev:
å ja fattar inte att dom inte tog nåt va ljud i bilen för typ 5000kr inte för att de e så mycke men ändå..

bara tur vi inte hunnit montera in resten av ljudet, så inget tog skada.


bilen är ju halvförsäkrad så de löser sej nog...

ne de e väl bara trafikförsäkring? hade ja inte behövt betala så mycke till körkortet har de varit mer ljud i den..

bazooka_
9 februari 2008 · 406 Inlägg

Fy fan, hoppas du får tag på dom som har gjort det, blir så jävla förbannad när jag ser sånt här,

:DPlattan i mattan:D
beemern .......
9 februari 2008 · 2 655 Inlägg

kimme-320i skrev:

beemern skrev:

kimme-320i skrev:
å ja fattar inte att dom inte tog nåt va ljud i bilen för typ 5000kr inte för att de e så mycke men ändå..

bara tur vi inte hunnit montera in resten av ljudet, så inget tog skada.


bilen är ju halvförsäkrad så de löser sej nog...

ne de e väl bara trafikförsäkring? hade ja inte behövt betala så mycke till körkortet har de varit mer ljud i den..

Aaa. nix halv tongue. frågade morsan tongue...

good_year
9 februari 2008 · 755 Inlägg

hehhe låter som bror din läxar upp dig lite innan man såg det sista.. heheh hoppas det går bra för dig. tråkigt sånant..

kimme-320i
10 februari 2008 · 191 Inlägg

okej tur att de va de då...

PG Avstängd
10 februari 2008 · 298 Inlägg

trist som fan!
det skär sig var enda gång man ser en sönderslagen BMW,det är som nån skulle ha hoppat på och misshandlat nån nära anhörig.
tro mig jag vet hur det känns..fick min förra 325a sönderslagen.
jag skulle lätt kunnat slå ihjäl dom som gjorde det alltså,så förbannad var man.
325an vart dock helt återställd.

men lär dig av misstaget
HA ALDRIG EN BMW STÅ UTOMHUS PÅ NÄTTERNA!

i helvete att jag skulle ha min bil stå utanför en pundar skola över natten.
då kan man lika gärna sätta upp en stor skylt vid bilen  "240 raggare....kom gärna och slå sönder BMWn!"
det är som att be om trubbel.

kör man BMW så retar man upp folk helt enkelt
det är ju det som är så jäkla grymt.. wink

hoppas det löser sig.
behöver du folk som sätter dom på plats som gjorde det så hör av dig.
är mer än gärna med och pucklar på sånna idioter!

Senast redigerat av PG (10 februari 2008)

Lundgren_85 Lastbilschaufför
10 februari 2008 · 123 Inlägg

Även om jag själv kör volvo, så tycker jag det e helt åt helvete när folk inte ger fan i ens grejer. Oavsett bil så är det ens hobby. Ofta med mycket tid och pengar bakom. Om det bara vore lagligt att installera ett aggregat till elstängsel i bilen, Fan vad kul de vore när fanstygen pillar på bilen dåbig_smilebig_smile

Sadist, javisst:D

Volvo 745 GL "Ingvar" (1992)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
10 februari 2008 · 3 404 Inlägg

Man borde uppfinnana någon ledande väv som kopplas till en spole och lägger över bilen, när någon av satan utsänd idiot som ska slå till bilen får denne en elschok som får hjärtat att hoppa ut. Det vore någonting det smile

Nä man blir ju bara för less. Att det bara ska vara så förbannat svårt att fatta att man ska ge f** i andras egendom. Speciellt när det bara handlar om att pajja. Det är då man vill se huvuden på silverfat. Hoppas det löser sig för dig.
//Johannes

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
kimme-320i
10 februari 2008 · 191 Inlägg

aa nåt sånt roligt skulle haft synd bara att man skulle åka på allt själv om man hade sånt på bilen:P

man kanske ska köpa plexi å göra rutor av de borde ju hålla ganska bra...


nu e de inte länge kvar tills ja får reda på hur de blir, om skolan står för de lr om ja måste göra de själv...

Senast redigerat av kimme-320i (10 februari 2008)

Niklas1987 NO
10 februari 2008 · 2 182 Inlägg

Fy fan va träligt, att folk inte kan låta bli andras bilar

PG skrev:
"240 raggare....kom gärna och slå sönder BMWn!"

så nån annan som kör BMW skulle inte skulle kunna slå sönder en annan BMW?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
ironhead volvoraggare
10 februari 2008 · 4 776 Inlägg

blir så djävla förbannad på att folk ska förstöra oavsätt om det rä en bmw eller en volvo.om dom ändå  hade gett fan i att ha sönder bakrutan då hade  man inte blitt lika arg

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang