Piggyback system till volvo (B230ft/fk)?

brk95
10 februari 2009 · 140 Inlägg

hejkolla annars in NIRA , dom hae ne del bra och prisvärda prylar dessutom är dom svenska , bra om man har frågor och vid eventuell support , har installerat det i en del turbobilar och mappat själv med laptop och det funkar bra ,

bloodimir
10 februari 2009 · 237 Inlägg

Vems.se har inte dom allt sånt skit dom har bra priser på sakerna smile

Turbo knackare
knwm
12 februari 2009 · 15 Inlägg

brk95 skrev:
hejkolla annars in NIRA , dom hae ne del bra och prisvärda prylar dessutom är dom svenska , bra om man har frågor och vid eventuell support , har installerat det i en del turbobilar och mappat själv med laptop och det funkar bra ,

Okej, men de e ju ett proffs sprut, koenigsegg kör med det, dessutom e de as dyrt.tongue

Volvo V70 "YellowLightClub" (2010)
torpis Forummoderator
12 februari 2009 · 10 572 Inlägg

knwm skrev:

brk95 skrev:
hejkolla annars in NIRA , dom hae ne del bra och prisvärda prylar dessutom är dom svenska , bra om man har frågor och vid eventuell support , har installerat det i en del turbobilar och mappat själv med laptop och det funkar bra ,

Okej, men de e ju ett proffs sprut, koenigsegg kör med det, dessutom e de as dyrt.tongue

Det är inte proffsgrejor, men riktigt bra hobbysaker, smidigt och riktigt mycket bang for the buck, det är inte asdyrt på något sätt.

Koenigsegg kör ej med detta Niras motorstyrsystem som du och jag kan köpa, dock har Nira utvecklat vissa komponenter åt koenigsegg, vilka vet jag inte 100% så jag håller ryktena för mig själv smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
knwm
15 februari 2009 · 15 Inlägg

torpis skrev:

knwm skrev:

brk95 skrev:
hejkolla annars in NIRA , dom hae ne del bra och prisvärda prylar dessutom är dom svenska , bra om man har frågor och vid eventuell support , har installerat det i en del turbobilar och mappat själv med laptop och det funkar bra ,

Okej, men de e ju ett proffs sprut, koenigsegg kör med det, dessutom e de as dyrt.tongue

Det är inte proffsgrejor, men riktigt bra hobbysaker, smidigt och riktigt mycket bang for the buck, det är inte asdyrt på något sätt.

Koenigsegg kör ej med detta Niras motorstyrsystem som du och jag kan köpa, dock har Nira utvecklat vissa komponenter åt koenigsegg, vilka vet jag inte 100% så jag håller ryktena för mig själv smile

Okej, men ett nira ligger typ ändå på 20000kr.. Jag var på koenigsegg för ett tag sedan, kör visst med nira styrsystem, såg själv när dom koppla in de:) Men visst de e ju special anpassat för koenigsegg.cool

Volvo V70 "YellowLightClub" (2010)
945TurboMS
16 februari 2009 · 261 Inlägg

Och du menar att 20papp är dyrt för ett bra sprut?????

Skulle vilja säga att det är billigt om man jämför vissa andra sprut......

knwm
16 februari 2009 · 15 Inlägg

945TurboMS skrev:
Och du menar att 20papp är dyrt för ett bra sprut?????

Skulle vilja säga att det är billigt om man jämför vissa andra sprut......

Ja om man ska ha de i en första bil, som man ändå inte kommer va sådär rädd om...

Volvo V70 "YellowLightClub" (2010)
945TurboMS
16 februari 2009 · 261 Inlägg

spelar väl inge roll smile  Skrotar man bilen plockar man bort det å lägger på hyllan......

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang