3243
Sök

Högerstyrd Amazon. Byta till vänster?

3 259 Inlägg
23 juli 2009
AcesHigh666 skrev:
Bägge två är fjortisar... för det är bara fjortisar som bråkar om skitsaker och vem som är fjortis och inte...

Ja och det är bara fjortisar som lägger sig i saker som dom inte är inblandade i!big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

190 Inlägg
23 juli 2009
Min åsikt är att du ska behålla den högerstryd å renovera den skapligt fränt och åka högerstyrd amazon !

Dodge Pioneer (Dart) 1960 318
Vw Golf Vr6 (stötis)

212 Inlägg
25 juli 2009
Trådstartare
Hua100 skrev:
Har du fått svar på dig fråga? Högerstyrd Amazon. Byta till vänster?

Ja efter mycket fjortisbråkande i tråden har jag nog lyckats klura ut hur jag ska göra. Men tackar ändå er seriösa svarare för uppriktiga svar istället för en halv roman med nedklankningar på varandra och dess bilar.
Slutsatsen blir som så att om pengar finns till. Köper jag den högerstyrda och renoverar upp till originalskick samt en vänsterstyrd amazon till bruksbil.

Tack igen! /Wetter

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
25 juli 2009
M-Wetter skrev:
Hua100 skrev:

Ja efter mycket fjortisbråkande i tråden har jag nog lyckats klura ut hur jag ska göra. Men tackar ändå er seriösa svarare för uppriktiga svar istället för en halv roman med nedklankningar på varandra och dess bilar.
Slutsatsen blir som så att om pengar finns till. Köper jag den högerstyrda och renoverar upp till originalskick samt en vänsterstyrd amazon till bruksbil.

Tack igen! /Wetter

Bra val, tycker dock att du ska sänka ner en T5:a och åka till japmet och smiska jappsare, det hade varit kul.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

1 827 Inlägg
25 juli 2009
Bara att han hade blivit stoppad i grinden. wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
25 juli 2009
Eisenhut skrev:
Bara att han hade blivit stoppad i grinden. wink

Trodde det var mest gamla postbilar där wink

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

933 Inlägg
25 juli 2009
M-Wetter skrev:
Hua100 skrev:

Tack igen! /Wetter

Det låter kanon tycker jag! smile

Sök