3412
Sök

Mercedes 300e växellåds ras

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
tjennare
äger en mercedes 300e manuel 1991 årsm som ja råkade rasa lådan på för ett tag sen:( original lådorna verkar det ju vara hård valuta på så det verkar ju nästan skita sig med att få tag i en sån för en vettig peng! nu till frågan nån som vet om det finns nån annan låda som pasar rakt på förutom original lådan då?

2 624 Inlägg
2 december 2010
Finns ett par killar i Dalarna som har en jävla massa mercor som han har plockat isär ifall de är intressant? smile han vet nog även vad som passar och inte.. kan plocka fram nummer osv om det är intressant!

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
martinn skrev:
Finns ett par killar i Dalarna som har en jävla massa mercor som han har plockat isär ifall de är intressant? smile han vet nog även vad som passar och inte.. kan plocka fram nummer osv om det är intressant!

a föfan det e det:D dok jävligt långt att åka:(har hört vissa som sakt att mb 190 ska passa rakt på men har lite svårt att tro det:P elr?wink

2 624 Inlägg
2 december 2010
Jo men en av dom skickar runt sverige vad jag vet smile

Mjaaa.. tror inte en låda från en 190 passar bolt on på en 300.. det är ju dels en annan kaross sen andra motorer..

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
martinn skrev:
Jo men en av dom skickar runt sverige vad jag vet smile

Mjaaa.. tror inte en låda från en 190 passar bolt on på en 300.. det är ju dels en annan kaross sen andra motorer..

asså det låter ju bra:D dom har ingen hemsida va?tongue a misstäkte nästan det:/ men tycker original grejerna e lite klena:O pallar ju inte ett par rejäla burnisar:/

2 624 Inlägg
2 december 2010
Joo orginal grejjerna är klena.. jag dödade en diffklump och främre hardyskivan för en kvälls skoj ^^

Maila till merca1980@hotmail.com! jag har vart hos han och han har extreeeemt mycket saker till alla möjliga mercor! smile

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
martinn skrev:
Joo orginal grejjerna är klena.. jag dödade en diffklump och främre hardyskivan för en kvälls skoj ^^

Maila till merca1980@hotmail.com! jag har vart hos han och han har extreeeemt mycket saker till alla möjliga mercor! smile

hahaha det e lätt hänt:) a min diff börjar no fan ge sig den med:( viner rätt gött om den:P allt för att man ska vissa tjejen hur man burnar:P tackar;D a det ska jag göra:D

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
nån som vet vart man kan få tag i sinter koppling till mb 300e?smile

2 624 Inlägg
2 december 2010
mk4_andreas skrev:

Skapa en ny tråd för detta så tror jag du får mer svar smile

2 624 Inlägg
2 december 2010
mk4_andreas skrev:
martinn skrev:

hahaha det e lätt hänt:) a min diff börjar no fan ge sig den med:( viner rätt gött om den:P allt för att man ska vissa tjejen hur man burnar:P tackar;D a det ska jag göra:D

Hehe wink han e galet billig på allting.. jag fick diffklumpen som han hade så jävla sanslöst billigt big_smile

hahaha det kan vara farligt när man ska "bara" visa wink hehe do so! lugnt big_smile
Senast redigerat av martinn (2 december 2010)

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
martinn skrev:
mk4_andreas skrev:

Skapa en ny tråd för detta så tror jag du får mer svar smile

då gör jag det:D

mk4_andreas
2 december 2010
Trådstartare
martinn skrev:
mk4_andreas skrev:
martinn skrev:

Hehe wink han e galet billig på allting.. jag fick diffklumpen som han hade så jävla sanslöst billigt big_smile

hahaha det kan vara farligt när man ska "bara" visa wink hehe do so! lugnt big_smile

asså va fick du punga up för en sådan liten härlighet då?smile haha ja men man måste ju visa töserna hur man ska göra för att få bra fäste till jobbet;)

2 624 Inlägg
2 december 2010
mk4_andreas skrev:
martinn skrev:
mk4_andreas skrev:

asså va fick du punga up för en sådan liten härlighet då?smile haha ja men man måste ju visa töserna hur man ska göra för att få bra fäste till jobbet;)

tror det va 2 eller 300kr smile en riktig skitsumma haha big_smile haha jamen det är klart wink

Sök