Supra MKIV- Jagandet efter min drömbil

Tja, Roligt att du klickat in på min tråd. I denna tråden kan du läsa om hur jag bygger min drömbil efter hur jag vill ha den, suget efter att få en supra precis som jag vill ha den utseendemässigt och motor. nu i vinter kommer motorn bli helsmidd med billetmains och massor av annat mumsiga delar. även utsidan kommer få sig ett nytt utseende än en gång. Mycket kolfiber blir det ;) har ni förslag eller frågor är det bara att skriva.
  • 96 Följare
  • 99 236 Visningar
  • Uppdaterades senast 18 augusti 2019
Frazzes_supra
18 augusti 2019 · 239 Inlägg

LillemanT skrev:

Frazzes_supra skrev:

LillemanT skrev:

Nej precis men roligt att sticka ut lite! big_smile
Haha det förstår jag, okej det blir spännande att se då.
Jaha okej vad synd, det tycker jag absolut! smile
Blir troligtvis ny lack på min Supra också i vinter och lite andra uppgraderingar. Är du nöjd med effekten nu eller blir det ännu mer till nästa säsong? cool

jasså har du bestämt färg än? ja effekten är jag nöjd med dock lär jag ha andra fälgar bak då jag inte får in bredare än 265 med dessa fälgar, och då har jag inget grepps så spinner mest. smile

Nej det har jag inte, funderar lite på om jag ska köra en ny originallack, men är samtidigt sugen på någon annan snyggare färg smile
Okej skönt det, haha jasså, ja det kan jag tänka mig att det gör lol
Blir det samma modell då fast annan et eller något helt annat?

Får se lite inte kollat så mycket inne lite på några  works VS smile

Toyota Supra Mkiv "1023 Whp" (1996)
M-Thooor
27 september 2019 · 407 Inlägg

Frazzes_supra skrev:

LillemanT skrev:

Frazzes_supra skrev:

jasså har du bestämt färg än? ja effekten är jag nöjd med dock lär jag ha andra fälgar bak då jag inte får in bredare än 265 med dessa fälgar, och då har jag inget grepps så spinner mest. smile

Nej det har jag inte, funderar lite på om jag ska köra en ny originallack, men är samtidigt sugen på någon annan snyggare färg smile
Okej skönt det, haha jasså, ja det kan jag tänka mig att det gör lol
Blir det samma modell då fast annan et eller något helt annat?

Får se lite inte kollat så mycket inne lite på några  works VS smile

Okej det skulle nog sitta fint! smile

Toyota Supra Mk3 "Ma70" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang