Golf mk1 rullande projekt

Köpt ett besiktigat projekt att gå vid sidan om. Planen får vara att inte göra jobb som tar mer än att jag kan avsluta dem samma dag som jag påbörjar (ja jag har vissa saker som kommer ta lite längre)

SvarreE

• 21 Följare
  • 1 871 Visningar
  • Uppdaterades senast 4 december
Berglund_89
3 december · 1 060 Inlägg

SvarreE skrev:

Berglund_89 skrev:
Undertecknad var iväg till Leksand igår och hämta hem en något nyare klenod, men ändå gammal.. Perfekt sparbössa wink

Snyggt lackat!

En sparbössa?
Som i att sätta kapen i taket och stoppa i mynt eller att du ska sälja dyrare?
Imponerande Hur som måste jag säga.
Tycker pengarna bara rinner iväg om man inte passar sig. Har en plan på att denna inte får kosta mer än 20 000 inkl inköp.... Vi får väl se var det slutar.

Njää, var väl mer att jag har en bil som kostar mindre per helår mot vad mina brukar göra per halvår i försäkring lol

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
SvarreE
4 december · 183 Inlägg

Berglund_89 skrev:

SvarreE skrev:

Berglund_89 skrev:
Undertecknad var iväg till Leksand igår och hämta hem en något nyare klenod, men ändå gammal.. Perfekt sparbössa wink

Snyggt lackat!

En sparbössa?
Som i att sätta kapen i taket och stoppa i mynt eller att du ska sälja dyrare?
Imponerande Hur som måste jag säga.
Tycker pengarna bara rinner iväg om man inte passar sig. Har en plan på att denna inte får kosta mer än 20 000 inkl inköp.... Vi får väl se var det slutar.

Njää, var väl mer att jag har en bil som kostar mindre per helår mot vad mina brukar göra per halvår i försäkring lol

Aha du tänker så, ja skattesmitare gör endel och så bara trafikförsäkring, iaf än så länge, det är ett billigt ägande! 
Men så kostar det ju delar och tid istället big_smile
Vet inte vad min Audi kostar i försäkring ingick 6mån helförsäkring när jag köpte den....

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt